9.Umudumsun

6 3 5
                                    

                              9

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


9.Umudumsun

Uzun süredir yoldaydık. Gölgeye sorduğumda az kaldığını söylemişti. Uyku sersemi şekilde uyandım. Çoğu zaman yolculuk zamanı uyurdum. Uyandım. Sabah duş aldığım için saçlarım hala hafif ıslaktı. "Sen saçını niye kurulamadın?"dedi Gölge ilgili bir tınıyla. "Acele ediyorduk"diye kısa bir cevap verdim. Of dedi Gölge. "Parfüm mü sıktın?"dedi beklemiyordum böyle bir soru. "Hayır. Senin şampuanını kullandım. Benim ki bitmişti...."dedim çekinerek. Gölge alayla güldü. "Tuhaf......şampuanımın bu kadar güzel koktuğunu fark etmemiştim......"dedi bakışlarını cama çevirdi tekrar.
Tebessüm edip bende bakışlarımı kaçırdım. Üzerimde kısa bir şort vardı ve şortu hiç göstermeyecek şekilde uzun bir tişört. Gölge beyaz bir pantolon gitmişti ve beyaz keten gömlek. "Ailen düğüne gelecek mi?"dedi Gölge bir anda bakışlarımı camdan ayırıp ona baktım. "Özel değilse anlat..."diye bir ekleme yaptı. "Bilmem belki gelirler"dedim. Gerçekten de bilmiyordum. Babam belki adı ve soyadı kirlenmesin el alem kızının düğününe katılmamış demesin diye gelirdi elbette. Ama gelirse bu benim için olmazdı. İşi ve itibarı için olurdu mutlaka. "Tamam"diye konuyu kapattı Gölge. Telefonu çaldı Gölgenin. Hemen açtı. "Ne var Gece diğer arabadasın ne arıyorsun?"dedi kinayeyle. Ne dediğini duymadım tam anlaşılmıyordu. "Tamam gel!"dedi sinirle. Tekelfonu kapattı. "Ne oldu?"dedim. "Gece diğer arabada sıkışmış. Sizin arabaya geçeyim diyor. Ben de gel dedim sorun olur mu?"dedi. "Yok olmaz sorun"dedim. "Aslında diğer arabada sadece iki kişi var. Nasıl sıkıştıysa? Annem göndermiyorsa ben de Gölge değilim"dedi dalga geçerek. "Neden göndersin ki?"dedim biri neden böyle bir şey yapar. Ne kazanır ki bundan?
"Yalnız kalmayalım diye......."dedi çapkın bir gülüş atarak. Bakışlarımı kaçırdım utanrak. Arabayı kenarda durduk. Arabada bir insan hayır iki insan ne yapa bilir ki? Oooo çok şey yapa bilir anladım. Kapı açıldı. "Merhaba!"dedi Gece neşeyle. "Merhaba...."diye mırıldandım. Karşımızda oturdu. "Naber yengesi!"dedi Gece gülerek. "İyi sen?"dedim. "Eh işte"dedi. Bir süre sonra ben yine uyuya kaldım. Evet yolculuk beni çok uyuyutuyor.

****

Gözlerimi açtığımda bir odadaydım. Garip ve eski bir eve benziyordu. Hemen ani şekilde ayağa kalktım. Tanımıyorum burayı ne oluyor?
Gölgeyi görünce rahatladım. Koltukta uyuyordu. Gölgeyi görünce rahat bir nefes aldım. Ahenkle nefes alıp vermesini dinledim. Ne yapıyorum ben?
Artık kendimi tanıyamıyorm. Odanın kapısı çaldı. Hemen açtım. Ama öyle durmuştum ki Gölgenin nasıl uyuduğu belli olmuyordu. Olmaması gerekiyordu çünkü. "Buyurun?"dedim karşımdaki mavi gözlü kızı tanımıyordum. "Merhaba ben Asiye. . Sende gelun hanum olmalusun. Aşağu inesiniz yemek hazurladuk "dedi Karadeniz şivesiyle. Bakışları odaya baktı ama bulamadı. Hemen bakışlarının önüne geçtim odaya bakmasına izin vermedim. "Tamam ineriz şimdi."dedim. Asiye adında kız tebessüm etti. "Alaz uyandı mı?"dedi utanarak yanakları al al olmuştu resmen. "Uyanmadı. Yoruldu da biraz...."diye bildim. Anlamsız kıskançlığımı bastıramadım. "Oldi o zaman aşağuda görüşürüz"dedi. Ve tahta merdivenlerden aşağı indi. Kapıyı kapatın istemsizce göz devirdim. Gölge alayla güldü. "Uyandın mı be sen!"dedim azarlayan bir tınıyla. "Uyandım"dedi gülerek. "Ne gülüyorsun ?"dedim. Yerdeki valizi tekmeyle açtım. Yerden valizin içinden bir kısa şort çıkardım ve kısa bir gömlek. "Hiç"dedi yine alayla. Valizimin içinde hiç tanıdık olmayan bir erkek gömleği çıktı. Elimi aldım. Parmak uçlarımda tutuyordum resmen. Kaldırıp Gölgenin yüzüne attım. "Bu ne?"dedi yüzündeki gömleği çekti. "Senin işte ne işi var benim valizimde?"dedim alaylı bir sinirle. "Çok süslü bir karım var ne yapayım? Bir sürü valizle geldik ama bir valizde bile tamamen benim eşyalarım yok"dedi alayla. Saçımı savurdum. "Bana ne senin o şeylerin benim valizimde neden olmalı?"dedim. Valizin içindeki boxerları işaret ederek. Kahkaha attı. "Ne yani? Nereye koyasaydım hem senin valizinde değil! Hem biz karı kocayız lan!"dedi kahkaha atarak. "Of kocaymış ne koca ama"dedim  valizin içinden şarj aletimi aldım. Odanın içindeki banyoda üstümü değiştirdim. Banyodan çıktım. Hala koltukta uzanmıştı. "Hem burası neresi? Rize'ye geldik ama bu ev?"dedim. "Babaannemin evi. Bütün akrabalarımız burada"dedi  "Asiye kim?"dedim kaşlarım çatık şekilde. Aynanın önünde saçlarımı düzelttim. Hafif bir makyaj vardı hala yüzümde. "Kimse kim. O kadar önemli biri değil"dedi. Ayağa kalktı. Valizin içinden kendi için kıyafet çıkardı. Hemen üstündeki gömleği bir kaç saniye içinde düğmelerini açıp çıkardı. "Hop!"dedim boş bulunarak. "Ne?"dedi şaşkın şekilde. "Ne ne? Neden soyunuyorsun?"dedim bakışlarım karnında fazla oyalandı. Karın kasları vardı dikkatimi dağıtan oydu işte. Bakma Efsun bakma. Kocan kızım bak ne kadar istersen. Bakma kızım sahte kocan senin. "Üstümü değiştireceğim "dedi normal bir şey gibi   "Git orda değiştir"dedim banyoyu göstererek. Yaklaştı. Burun buruna kaldık neredeyse. Kalbim hızla attı. "Bana bak karımsın sen benim. Gidip başkasının yanında mı değiştireyim....."dedi çapkın gülüşle. Göğüsünden arkaya ittim. Güldü. Sendeledi hafif. "Başkasının yanında da değiştirme benim de"dedim saçımı savurup koltuğa geçtim. Kendi valizini alıp banyoya geçti. "Efsun!!!"diye bağırdı. "Ne var be?"dedim koltukta oturduğum yerde irkilmiştim sesiyle. Elinde bir şortla gelmişti. Pantolonunu değiştirmişti ama hala üstü çıplaktı. "Ayy bende onu arıyordum"diye mrıldandım. "Benim valizimde ne işi var? Şu sikitiğim şortlardan başka bir şey getirmedin mi hem sen?"dedi kaşları çatık şekilde. Elinden şortumu aldım. "Teşekkürler kocam"dedim kendi valizde attım. "Sana soru sordum karıcığım "dedi kinayeyle.
"Ne sordun duyamadım da?"dedim  "Efsun!"diye uyardı beni. "Şu siktiğim şortundan başka bir şey getirmedin mi sen?"dedi. Tırnağımı dişimin arasına geçirdim. "Şey......ııı getirmedim. Şu sıcakta ne giyecektim başka?"dedim. Sinirle nefesini verdi. Üstüme geldi.  Kapı çaldı. Odanın kapısı ne çok çaldı be bugün. Hemen kapıya koştum. "Şuna bak  ya nasıl da bıcır bıcır koşuyor ne diyeyim ben sana şimdi?"dedi gülerek. Kapıyı açtık. Ayy yine mi bu kız. "Efendim?"dedim rahatsız olduğumu belli ederek. "Şey yemek soğudu da ondan geldum ben"dedi bir daha. "Gelicez işte"dedim terslediğümi görünce. Gölge yanıma geçti. "Merhaba Asiye"dedi. Asiye hayran hayran Gölgenin vücuduna bakıyordu. "Merhaba"dedi hayran hayran. Kız resmen eridi. Ağzını suyu aktı neredeyse. Gölgenin çıplak vücudunun önüne geçtim. Gölge bunu fark edip güldü. Gülüşünü hissettim. Ve fırsat bilip elini belime yerleştirip kendine yapıştırdı resmen. Eli karnımın üzerinde durdu. Karşımda Asiye olduğu için bir şey diyemedim. . "Babaannemin uyandı mı?"dedi Gölge. Asiye Alayla güldü. "Ohoo sence? Çoktan sizi sövmeye başladı bile"dedi "tamam iniyoruz"dedi bana çapkın bir gülüş daha attı. "Tamam"dedi Asiye ve yine gitti. Bu kız beni çok yoracak gibi. Kapıyı kapattı. "Git üstünü giyin!"diye çemkiridm. "Ne bağırıyorsun?"dedi. "Ağzını suyu aktı!"dedim kinayeyle. "Ooo"dedi alayla. "Rol icabı canım"dedim yüzüme yaklaştı. "Öyle olsun"dedi yanağıma öpücük bırakıp banyoya ilerledi. "Rol icabı"dedi alayla.

Uçurum (18+)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin