14.Kusura bakma
Alıntı:
"Kusura bakma sevgilim. Yıkık dökük bir evden geliyorum ellerim biraz kanlı"Dün gece
"Merhaba en üste siz kayıtlısınız. Bir kadın var"dedi yoldan geçen biriydi. Efsun kanlar içinde yerdeydi. Arayan adam Gölgeyi aramıştı. "Ne?"dedi şaşkın şekilde Gölge. "Bilmiyorum beyfendi ama kadın çok kötü büyük ihtimalle öldü"dedi Adam. Gölge nefesinin kesildiğini hissetti. "Efsun......"diye adını mırıldandı. "Konum atın. Kadın karım"diye bir açıklamada bulundu. Yarım saatin ardından Gölge geldi. Gölge Efsunu gördüğü an dondu kaldı. "Efsun. Efsunum......"dedi Gölge. Yanına gitti. Yerdeydi. Efsun yerdeydi kanlar içinde. Yanına gitti. Kafasını yerden kaldırıp göğüsüne bastırdı. "Efsun hayır. Beni bırakamazsın. Efsunum hayır........"dedi Gölge.
Berk yanına geldi. Beraberlerde ve Berk'te gelmek istemişti. "Berk arabayı getir bilmiyorum ambulans çağır bir şey yap kan kaybediyor"dedi gölge korkarak. "Efsun lütfen Efsun."dedi Gölge. Efsunu göğüsüne bastırdı. "Hangi şerefsiz yaptı bunu?!"diye bağırdı. Efsunu kucağına kaldırdı. Arabaya bindiler. Berk arabanın sürücü koltuğuna bindi. Gölge Efsunu alıp arkaya bindi. "Efsun güzelim beni sensiz bırakma"dedi Gölge. Efsunun kokusunu içine çekti.
Bir süre sonra hastaneye vardılar.
Efsun Çiçek Demirel
Gözümü açtığımda hastanedeydim. Tekli koltukta bir adam oturmuştu. Bulanık görüyordum tamamen görmeye başladığımda Gölge olduğunu anladım. "Kocam?"dedim zar zor nefes alarak. "Emret güzelim "dedi Gölge ilgiyle. "Bana ne olduğunu anlatacaksın. Ama şimdi değil dinlen biraz "dedi saçımı okşadı.
Karnım acıyla sızladı. "İyi misin? Ağrın falan var mı?"dedi Gölge ilgiyle. "Yok ama karnım biraz"dedim acıyla yüzümü buruşturdum. "Kim yaptıysa bedeli ağır olacak. "Dedi sakin kalmaya çalışarak. Hatırlıyorum. Yeni yeni hatırlamaya başladım. Kesik kesik ama hatırlıyorum. Beni kardeşim bıçaklamıştı. Bu nasıl ağır bir bedel ve taşınması ağır bir yük olduğunu anlatamam. "Gölge git"dedim onu kendimden uzak tutmam gerek. Tutmazsam mahkemede yüzüne bakamam. Onun ölmesini de göze alamam." Gitmem. Gidemem. Kızım bizim evliliğimiz gerçek olmaya bilir. Ama en azından birbirimizden nefret etmiyoruz. Ve seni yalnız bırakamam"dedi. Haklıydı. Ona bir şey olsaydı bende yanından ayrılmazdım. "Babamalrın haberi var mı?"dedim çekinerek. "Bilmiyorum. Taksi beni aradı. İyi ki bayılırken telefonun açık kalmış. Nasıl çıktım hatırlamıyorum bile. Hemen yanına geldim. Kimin haberi var bilmiyorum "dedi. Saçımı okşadı. O an şefkat hissettim. Hiç kimsede öz ailemde bile hissetmediğim şefkat. Gölge'nin ellerinde hissetmiştim. Zaten onun yanında hep kendimi güvende hissettim şu an da başka bir duyguyu dha onda tattım. "Canın bir şey istiyor mu?"dedi Gölge ilgiyle. "Şey çikolata olabilir"dedim sırıtırak. Güldü. Adamını içeri çağırdı eliyle. "Koçum çikolata al. Ama bir tane alma koli koli al"dedi. Gözlerim irileşti. "Koliden bahsetmedim. Bir tane yeterli"dedim şaşkın şekilde. "Dediğim yap hadi!"diye emir verdi Gölge. Adam hemen odadan çıktı. "Abin olacak piç nerede?"dedi Gölge şüpheyle. Odanın kapısı hızla açıldı. Alpaslan içeri girdi telaşla.
Sorudan kurtulduğum için mutluyum. "Ne yapıyorsun lan?"diye bağırdı Gölge çatık kaşlarla. "Yalnız zannettim "dedi Alpaslan. "Yalnızsa ne olacak?"diye üstüne yürüdü Gölge. "İyi misin?"dedi Alpaslan. Yatağa yaklaştı. Elimi tuttu. Gölgeyi görmezden gelmişti. Gölge harlamış bir sinirle tekrar bana döndü. Ellerimize baktı. Elimi çekmedim çünkü birini rencide etmeyi sevmem. Gölge ani şekilde Alpaslanı neşesinden tuttu. "Ba bak hamsi! Eline koluina sahip çıkasun! Yoksa o eluni sana monte ederim!"dedi Gölge sinirle. "Ne yaptım lan?"dedi Alpaslan. Gülmemek için kendimi zor tutum. "Siktir git!"dedi Gölge. Alpaslan arıycağım der gibi bir hareket yaptı ve odadan çıktı. Bıkkınlıkla nefesimi verdim. "Sarılmaya ihtiyacım var "dedim. Garip bir şekilde bana baktı. "Ben sarılsam yardım etmiş olur muyum?"dedi çocuk gibi bakarak. Tebessüm ettim. O da karşılık verdi "salak!"dedim. Yanıma geldi. Yatağa kenarında oturdu. Ona sarıldım. İkinci kez ona sarıldım. En son Rize'de korkup sarılmıştım. Ama yine o güveni hissettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uçurum (18+)
Teen FictionAile sorunları yaşayan bir kız. Babasından intikam almak için biriyle evlenir ve bu evlilik umduğu gibi olmaz. Evliliğin seyri değişir.