part 9

282 21 7
                                    

(မှတ်ချက်။ ။ဤဇာတ်လမ်းတွင် ပါဝင်သော အကြောင်းအရာများသည် စာရေးသူ၏ စိတ်ကူးများသာဖြစ်သည်။ )

V ကုတင်ပေါ်က ပေါက်စကိုကြည့်ရင်း မျက်လုံးတေနီရဲလာကာ jk ပြောပြတာကိုပြန်တွေးရင်း လူသတ်လိုစိတ်တေ ကိုထိန်းမရတော့

{flash back............

jk အသက်ကိုပြင်းပြင်းရှူကာ Vကိုစူးရဲစွာစိုက်ကြည့်လိုက်သည်

သူ့Bossဖြောင်းဖျလို့သာ မဟုတ်ရင်သူ သူ့ရှေ့ကိုသူကို သတ်မိမယ်ထင်တယ်။

အဲ့တုန်းက hobiအကြောင်းပြန်တွေးတော့လည်း သူ့ရင်ဘက်တေအောင့်ကာ အံကိုကြိတ်လိုက်ရသည်

"စိတ်လျော့လေ..jungkookရဲ့...မင်းသူငယ်ချင်းရဲ့...အကြောင်းကိုသိတော့မှ...ကိုယ်တို့လည်း...ဘယ်လိုဂရုစိုက်ရမယ်....ဘာတေရှောင်ရမယ်...သိမှာပေါ့"

jk လည်း jimin ကိုကြည့်ကာ ခေါင်းငြိမ့်လိုက်ရသည်

"hobi အသက် 12 နှစ်တုန်းက ​ဖြစ်ခဲ့တာဘဲ
hobiက....အရမ်းချောတာ...... သူကရွာကဆိုပေမဲ့ ....အသားဖြူတယ်....... မျက်လုံးလေးတေကလည်း.....ကြည်ပြီးအရည်လဲ့နေတာ
....သူ့ကိုမြင်တဲ့သူဆိုရင်.....တခြားရွာတေ/မသိတဲ့သူတေ...ဆိုရင်...ယောက်ကျားလေးမှန်းတောင်....သိတာမဟုတ်ဘူး....ပြုံးရင်ပိုပြီးတော့...ချစ်ဖို့ကောင်းတယ်......ကျွန်တော်နဲ့... .စတွေ့တုန်းကဆိုရင်လည်း....သူ့ကိုမိန်းကလေးလို့....အထင်မှားခဲ့လို့....ကျွန်တော်နဲ့ရန်ဖြစ်ခဲ့သေးတာ....အဲ့တုန်းကဆို...အမေက ......သူ့ကို....ပြန်တောင်းပန်ခိုင်းခဲ့တာ....အဲ့တုန်းကကျွန်တော်ကလည်း....ငယ်သေးတာဆိုတော့လည်း...နည်းနည်းတော့အမေ့ကို...ဂျစ်ကန်ကန်နိုင်သေးတာ.....hobiကတဦးတည်းသောသားလေ...သူတို့မိသားစုကအရမ်းမချမ်းသာသလို...ဆင်းရဲတဲ့....ထဲလည်းမပါပြန်ဘူး....အလယ်အလက်တန်းစားလို့ပြောလို့ရတယ်"

"အဲ့နေ့တုန်းက....ညနေခင်း....မှောင်နေရောနေဝင်ချိန်ဘဲ.....hobiကသူ့အဖေကို...လယ်ထဲမှာသွားကြိုတာ....အဲ့အချိန်ကရွာဘက်မှာဆိုတော့...လူသူကျဲသွားပြီလေ....အဲ့အချိန်..hobi...ပျောက်သွားတာဘဲ....hobiရဲ့အဖေက.....သူ့သားလာကြိုမှန်းမသိတော့....အိမ်မှာဘဲထင်ခဲ့တာပေါ့...ဒါပေမဲ့အိမ်ပြန်သွားတော့...hobiအမေကပြောတယ်....သူ့ဖေကိုသွားကြိုတယ်ပြောတော့...အဲ့ချိန်မှပျောက်သွားမှန်း....သတိထားမိကြတာ....သူ့မိဘတေက....တဦးတည်းသောသား...ပျောက်သွားတယ်ဆိုတော့.....အရူးမီးဝိုင်းနေသလိုဘဲပေါ့...hobiအ​ေမ..... ဖြစ်တဲ့အန်တီကြွယ်ဆို....ရူးမလိုတောင်ဖြစ်သွားတာ..... ရွာထဲကအိမ်တေလိုက်မေးတော့......ရွာထဲကမြင်သူတချို့က......ပြောကြတယ်......အရက်သမားညိုမင်းနဲ့...တွေ့ပြီး.....လိုက်သွားတယ်တဲ့....နောက်ပြီးပြောတာက....ညိုမင်းကပြောတယ်....မင်းအဖေက.....ငါ့လာခေါ်ခိုင်းတယ်ဆိုပြီးတော့ပေါ့....အဲ့အချိန်မှာသိသွားတာ...ဘယ်လိုအကြံနဲ့လည်းဆိုတာ.....ညိုမင်းဆိုတာ.....သူ့မိဘတေကအရမ်းချမ်းသာတာ.....ရွာမှာဆိုသူတို့မိသားစုက....ရွာမျက်နှာဘဲ.....ညိုမင်းကလည်း.....အဲ့မိသားစုမှာ......သားအငယ်ဆုံးဆိုတော့....ဘာမှမလုပ်ဘူး.....ထန်းရည်.....အရက်......ဖဲလည်းရိုက်တယ်......မိန်းမလည်းရှုပ်တယ်....အဲ့မှာရွာသားတေအကုန်စုပြီး....နေရာခွဲရှာကြတယ်.....ကျွန်တော်လည်းအရမ်းစိတ်ပူသွားတာ"

Secretary Jeon 🍒(completed)Where stories live. Discover now