#Uzaklaşma

30 3 0
                                    

Onunla daha yeni tanıştığımda onu böyle hayal etmenin yanlış olduğunu biliyordum. Ama... Beni içine çeken bir şey vardı onda. Saate baktım ve iç çektim, kalkıp duş almaya gittim. İşim bittikten sonra aynanın karşısına geçtim, saçlarımla oynadım ve düzgün çalışmasını sağlamaya çalıştım. Sivri uçlar istedikleri yere uçuyordu ve bu değişmeyecekti. Bu yüzden hemen kafa bandımı aldım ve bağladım.

Odama aceleyle girdim, siyah dar bir kot pantolon ve siyah bir atlet aldım, Naruto'yu düşünürken onları giydim. Hiç şüphe yok ki ona aşık olmuştum. Ama o da benim gibi eşcinsel miydi? Biseksüel miydi? Bana bu şekilde ilgi duyuyor muydu?

"Elini tuttu" Zihnimde işaret ettim. Hem dünün hem de rüyanın anısına gülümseyerek okula doğru yürümeye başladım. Saatime hızlıca bir göz attığımda erken, gerçekten erken koştuğumu gördüm, bu yüzden çok uzak olmadığı için Naruto'nun evine yürüdüm. Kapıyı hafifçe gülümseyerek açtı, beni görünce bu gülümseme daha da aydınlandı.

"Sasuke! Tam okula yürümek üzereydim, benimle yürümek ister misin?" diye sordu, elini benimkine kaydırarak. Böyle en basit dokunuşlarda bile kalbim hızlanıyor.

"Elbette. Nasılsın?" diye sordum, nadir görülen bir gülümsemeyle ve hafifçe öne doğru hareket ederek, kollarımı ona dolamaktan kendimi alıkoymaya çalıştım.

"Harika! Dün gece, şey, güzel bir rüya gördüm. Peki ya sen?" dedi, yürümeye başlayarak, eli elimden kaydı.

"İyiyim,Sanırım." diye mırıldandım, kendi kendime dönüp ellerimi cebime soktum. Naruto bana şaşkınlık ve şaşkınlıkla baktı, gülümsemesi yüzünde değildi. Tıkladığında bileklerimi çekmeye başladı.

"Özür dilerim Sasuke...yine yaptım" diye mırıldandı. "Birinin elini tutmasından hoşlandığını biliyorum, ben de hoşlanıyorum. Sadece alışkın değilim." Parmakları benimkilerle kenetlenirken bileğimin çekilmesine izin verdim, ama birkaç dakika önceki gibi değildi. Bunu üzüntümü görmeden yaptı.

"İstemiyorsan sorun değil. İnsanların ne düşüneceğinden rahatsız olmanı anlıyorum." diye mırıldandım.

"Hayır!" diye bağırdı, yanaklarına kızarmanın sindiğini gördüğümde sıçradım.. "Yani, herkes eşcinsel olduğumu biliyor ama elini tutmaktan çekinmiyorum. Dışarı çıkacağımız anlamına gelmiyor, sadece iyi arkadaş olduğumuz anlamına geliyor."

Yani eşcinseldi. En azından bunun bir sorun olmadığını biliyorum. Ama son sözlerini söylediğinde kalbim sızladı. Peki, ne bekliyordum ki? Onu bir gündür tanıyorum.

"Ben..." Sustum, neredeyse ona öyle düşünmelerini istediğimi, her şeyin öyle olmasını istediğimi söyler gibi, ama ağzımı kapattım.
"Eğer evime gelmek istersen" diye mırıldandım, umarım evet der. Yüzü dondurmalı bir çocuk gibi aydınlandı ve elimi sıkıca sıktı.

" Çok isterim Sasuke!"Sırıttım ve o yine kızardı, gözlerime bakmadı. Kızarması çok tatlıydı...

Zil çalmaya başlarken okula vardık, sanat dersine aceleyle gittik. Bize bir proje verildi. Yanınızdaki kişiyi tüm hayal gücünüzle çizin. Eğlenceli, ancak Naruto'yu üzerinde hiçbir tişört olmadan çizmek şüpheye yol açabilir.

Gün hızla geçti ve farkına varmadan evimdeydik ve Naruto'ya etrafı gezdiriyordum. Biraz sonra odamda, rüyamı gördüğüm yatağın üzerinde oturuyorduk. Onu öpmek istiyordum. İstediğim... Eğilmeye başladım, Naruto'nun yanaklarına kızarma girdi, daha da yaklaştıkça, geri dönmek için çok yaklaşmadan hemen önce kendimi düzelttim

"Özür dilerim, gözlerine bakıyordum, gözlerine başka bir renk karışmış sanmıştım... Sadece merak ediyorum... Bilirsin işte... Sanat projesi için." dedim zayıfça, kızararak ve doğrularak, Naruto benden uzaklaştı.

Lise Aşkı-Sasunaru fanficHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin