Bu öğleden sonra ayrılmama izin verildi. Naruto, Gaara ve Lee beni aldılar ve eve gitmeme yardım ettiler. Doktor Kakashi bana sakin olmamı söyledi, bu yüzden sonraki birkaç gün korkunçtu. Yatakta sıkışıp kaldım. Sıkıldım.
Naruto benimle çok dalga geçti, tamamen iyileştiğimde ne yapacağını söyleyerek beni kızdırdı. Dobe.
Sonunda, etrafta koşabilecek kadar iyileşmişti. Ama hastanedeki o rüya onu o kadar rahatsız ediyordu ki, sürekli dalgın oluyordu. Düşünüyordu.
"Ne oldu Sasuke?" diye sordu Naruto, sesi endişe doluydu.
"Sadece... Gördüğüm rüyayı düşünüyordum." diye mırıldandım.
"Dün gece mi?" Başımı iki yana salladım. "Ne zaman?" Beni kendine çekip, burnunu bana sürttü.
"Hayır, hastanedeyken." diye mırıldandım.
"Bana anlatsana."
Derin bir nefes aldım ve kardeşimin yatağımın başında gördüğü rüyayı anlattım.
"Acaba geri döner mi?" diye fısıldadım.
"Bir sorum var. Kardeşiniz anne ve babanızın cinayetinden dolayı hiç tutuklandı mı?" Kaskatı kesildim ve kendimi rahatlamaya zorladım.
"Hayır. Polis büyük ihtimalle onun tuzağa düşürüldüğünü ve onun olduğunu gösterecek veya kanıtlayacak bir kanıt olmadığını söyledi." diye mırıldandım. İçini çekti ve beni sıkıca tuttu.
"Onun olmaması mümkün mü, Hun?" diye sordu sessizce. Omuz silktim ve Itachi'yi en son gördüğüm zamanı düşündüm.
Flashback
Evimin dışında bir polis arabasının arkasında oturuyordum. Az önce ailemin cinayetine tanık olmuştum. Katil adımı biliyordu. Ve kırmızı gözleri her düşüncemi rahatsız ediyordu.
Sesi tanıdık geliyordu, kardeşlerim gibi. Polis, katil gittikten kısa bir süre sonra geldi ve beni hayatta bıraktı. Neden... Bilmiyorum.
"O benim kardeşim! Ona bakmama izin verilmeli!" Itachi'nin arabanın dışında tartıştığını duydum. Daha erken gelmişti, polisin beni arabaya bindirmesini engellemeye çalışıyordu.
"Üzgünüm Bay Uchiha. O bir tanık ve sizi gördüğünü söylüyor. Açık nedenlerden dolayı onu gözaltına almanıza izin veremeyiz."
"Çöktüm! Kendi anne babamı öldürmem! O benim kardeşim!" diye bağırdı. Bir memur ön koltuğa oturdu.
"Üzgünüm efendim."
"Kardeşimi benden alma!" diye bağırdı. Araba hareket etmeye başladığında duyduğum son şey buydu.
~Flashback'in Sonu~
Naruto'nun kollarında kaldım, kardeşimin nasıl tepki verdiğini düşündüm. Onunla ilgili bir şey bana sanki masummuş gibi hissettiriyor. Sanki birini öldürmesi mümkün değilmiş gibi. Ama o gün, yıllar önce gördüğüm şeyi inkar edemem.
Telefonun çalması beni sıçrattı, düşüncelerim paramparça oldu. Naruto ayağa kalktı ve hemen açtı.
"Merhaba?"
Duraksadı ve şaşkın bir ifade takındı.
"Şey, bu Sasuke değil."
Hafifçe kıkırdadı.
"Bu kim?"
Gözleri kocaman açıldı ve telefonu bana uzattı. Telefonu aldım ve çekinerek kulağıma götürdüm.
"Alo?" dedim sessizce.
" Sasuke mi?"
"Evet?"
" Sasuke, Itachi." Bu cümle kalbimi durdurdu.
"N... Ne istiyorsun?" diye kekeledim, biraz korkmuştum.
" Ben yapmadım! Yemin ederim ben yapmadım, lütfen Sasuke! Gelip seni göreyim! Eğer kendini daha iyi hissedeceksen erkek arkadaşın da oturabilir!" diye bağırdı neredeyse.
"Bilmiyorum..." diye fısıldadım.
"Sasuke, evet de. Ona buraya gelmesini söyle." Naruto, Itachi'nin duyamayacağı kadar kısık bir sesle söyledi.
" Sasuke, lütfen?" diye yalvardı. Naruto'nun yüzüne dikkatlice baktım.
"Tamam. Evim, ...... Caddesi." dedim ve Naruto'nun gülümsemesini sağladım.
" Teşekkür ederim, Sasuke, sana kanıtlayacağıma söz veriyorum. Bunca zamandır seni arıyordum. Kanıtlayacağıma yemin ederim." Hat kapandı ve iç çektim, telefonu kapattım ve gözlerimi kapattım.
"Bundan pişman olacak mıyım?" diye sordum sessizce. Naruto beni kucağına çekti ve yumuşakça öptü.
"Hayır. Bence tam da ihtiyacın olan şey bu."
.
.
.
Naru bakış açısıNaruto her yerde Sasuke'yi arıyordu. Kardeşi her an orada olabilirdi ve muhtemelen bir sebepten saklanıyordu. Kıkırdayarak oturma odasına doğru ilerledi. Kanepeye baktı ve donup kaldı.
Sasuke kanepede bir kızla öpüşüyordu ve kız inliyordu. Derinden kızardı ve bunun ne anlama geldiğini anladı. Boğuldu ve gözyaşlarının geldiğini hissetti. Sasuke'nin gergin olduğunu ve yukarı bakmaya başladığını gördü, ancak onu görmek istemiyordu. Bağırdı ve olabildiğince hızlı bir şekilde evden kaçtı, gözyaşları yüzünden aşağı akıyordu.
.
.
.
.
.
Wtf
561 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lise Aşkı-Sasunaru fanfic
FanfictionGoogleden baya eski bi Sasunaru kitabı bulduuum yazarından izin alamadım çünkü kitap 8-9 yıl öncesine ait ve yazarına yazdım fakat bayadır cevap vermedibende düzenleyip atıcam hehe