"HAYIR!" diye bağırdım, Naruto'nun önüne atlayarak. Bıçağın beni deldiğini hissettim, kendi kanımın sıcaklığının gömleğimden içeri sızdığını hissettim. Orichmaru bıçağı çıkardı ve ben bir inlemeyi bastırdım.
"Sasuke!" diye bağırdı Naruto, kolları etrafımdaydı. Yavaşça düştüğümü fark ettim, ellerim yaramın üzerindeydi.
"Her zaman sevdiğini kurtarmak için atlıyorsun. Ne kadar da aptal bir çocuksun." diye hırladı Orichmaru, bıçağın kanını yalayarak.
"Sen... iğrençsin." Hafifçe öksürerek başardım, görüşüm bulanıklaştı. Gülüşünü ve ardından ayak seslerini duydum. Sonra Naruto benden koparıldı, tutuldu.
"Hayır..." Sesim fısıltıdan biraz daha yüksekti. Kolunu geri çektiğini, öldürücü darbeyi vurmak üzere olduğunu gördüm. Ama bir şansı olmadı.
"Siktir git arkadaşım!" diye bağıran öfkeli bir ses duydum. Gaara görüş alanına girdi ve beni gülümsetti. İyi, Naruto zarar görmeyecekti. Gaara suratına yumruk attı ve geriye doğru adım atmasına ve Naruto'yu düşürmesine neden oldu.
"Sasuke? Hadi Sasuke, benimle kal." Bunu söyleyene kadar gözlerimi kapattığımı fark etmemiştim. Beni kucağına aldığında acı içinde inleyerek onları zorla açtım.
"Onu hastaneye götürmemiz gerek Naruto." dedi Gaara. Siren sesleri duydum ama gözlerim açık kalmıyordu. Gaara'nın Orichmaru'yu yere yatırdığını, Naruto'nun ise ağladığını fark ettim.
"Ağlama..." demeyi başardım, tekrar öksürdüm, gücümü kaybettim ve gözlerimi kapattım.
"Hayır..." Birinin beni salladığını hissettim. "Hayır! Sasuke, gözlerini aç!"
"Dobe." diye mırıldandım. "Yapamam."
"Bana öyle deme!" diye bağırdı, beni tekrar sarsarak. "Lütfen, Sasuke! Bunu neden yaptın?"
"Seni... Kurtarmak için... Elbette." dedim sırıtarak.
"Teme! Sen ne kadar da aptalsın!" diye bağırdı.
Güldüm ve sirenler yaklaştı. Araba kapıları çarptı ve polis memurları bağırdı.
"Naruto... Beni bırakma?" diye fısıldadım, hafifçe öksürerek.
"Yapmayacağım Sasuke. Söz veriyorum." Elimi tuttu ve başka biri kollarımı tuttu.
"Onu hastaneye götürebilmemiz için onu bırakmalısın." dedi bir erkek sesi. Hafifçe sızlandım.
"Ama benden yanında kalmamı istedi." Naruto bağırdı ve beni kaldırırken elimi tuttu.
"Ve yapabilirsin! Onu araca bindirmeliyiz ve sonra sen de onunla birlikte ambulansa binebilirsin." dedi adam. Ona karşı çok sert davrandığını düşündüm ama tüm gücümü kaybetmiştim.
Birinin hafifçe yanımdan bastırdığını hissettim ve bağırdım.
"Biri bana sakinleştirici getirsin!" diye bağırdı bir ses. Biraz titreme oldu ve sonra Naruto'nun eli tekrar benimkinin içindeydi.
"Naru... da." diye fısıldadım.
"Ben buradayım Sasuke, iyi olacaksın." Gözlerimi açıp yüzüne baktım, acı tüm vücuduma orman yangını gibi yayılıyordu.
"Seni... seviyorum." dedim, elini sıkarak. Kollarımda ufak bir batma hissettim ve her şey uyuşurken başım döndü.
"Ben de seni seviyorum." diye fısıldadı, elimi sıkıca sıkarak.
Gözlerim dolmaya başladı ve o da sağlık görevlilerinden birine baktı.
"İyi olacak mı?" diye sordu.
"Yara iyi görünüyor. Silah büyük bir şeye çarpmamış. Çok şanslı. O senin kardeşin mi?" diye sordu. Gömleğimin yukarı kalktığını hissettim ama artık acı yoktu.
"Hayır, o benim erkek arkadaşım." Naruto tereddüt etmeden cevapladı. Gülümsedim ve Naruto bana baktı.
"Nasıl hissediyorsun?" diye sordu. Kıkırdadım ve gözleri büyüdü. "Bunu 'iyi hissediyorum' olarak algılıyorum." Tekrar güldüm ve sağlık görevlisinin yaramı temizlerken güldüğünü duydum.
"Sanırım sakinleştiricinin ona olumlu bir etkisi oldu. Ama onu uyutmak için bir şey vermemiz gerekecek, çok fazla hareket ediyor." dedi. Konuşurken, bir şeyin tenime bastırdığını hissettim.
Gözlerim düştü ve tamamen kapandıklarını hissettim. Dudaklarını alnıma değdirdim ve her şey karardı.
Naru bakış açısı
Sasuke'nin yavaşça uykuya dalmasını izledim, elim onunkini hiç bırakmadı. Eğer önüme atlamasaydı, şu anda iyi durumda olurdu. Bir ambulansta, hastaneye giderken olmazdı.
Ama Gaara'ya teşekkür etmem lazımdı, eğer orada olmasaydı, ölmüş olurduk ve Orichmaru parmaklıklar ardında olmazdı. Ama Sasuke için korkuyordum. Çok şey yaşamıştı. Onun için endişelenmekten kendimi alamadım.
Gerçekten onu seviyordum, vücudumun her hücresiyle. Tek istediğim onu güvende tutmaktı. Tek istediğim onu gülümserken görmekti.
"Biz geldik." dedi sağlık görevlisi. Ayağa kalktım, ambulansın içinden Sasuke'yi çıkarırken elini bırakmak zorunda kaldım. Doktor onunla işini bitirene kadar bekleme odasında beklemem söylendi.
Duvara yaslandım, oturamadım. Bir kol omuzlarıma kaydı ve Gaara'ya baktım.
"İyi olacak, Naruto. O sert bir adam." dedi, omzumu sıkarak. Bir kez başımı salladım, kaybolduğu kapılara baktım.
Birkaç dakika sonra, Gaara bizim için kahve almaya giderken ben oturdum. İç çektim ve başımın arkasını kaşıdım, uyanıp iyi olması için dua ettim.
.
.
.
627 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lise Aşkı-Sasunaru fanfic
FanfictionGoogleden baya eski bi Sasunaru kitabı bulduuum yazarından izin alamadım çünkü kitap 8-9 yıl öncesine ait ve yazarına yazdım fakat bayadır cevap vermedibende düzenleyip atıcam hehe