#İyi (bana göre saçma)Son

17 1 1
                                    

Naruto, burada olup bitenlerin güvenli olmadığını anlamalısın." diye fısıldadım. Naruto aniden öfkelendi ve suratıma tokat attı. Öksürdüm, bu darbeyi hak ettiğimi biliyordum.

"Çeneni kapa, Teme, birlikteyiz." diye homurdandı. Şaşkın görünen Itachi ve Deidara'ya baktım.

"Onu benden uzak tut. Kakashi, hadi gidelim." dedim, Naruto'nun gözlerine bakmadan.

"Hayır, hayır, HAYIR!" diye bağırdı Naruto, bana doğru atılmaya çalışarak. Gaara onu yakaladı ve tekmeleyerek ve çığlık atarak sürükledi.

"Benden senin için ne yapmamı bekliyorsun, Sasuke?" diye sordu Kakashi, önümde diz çökerek.

"Onu uzaklaştır. Eğer yapamazsan, beni hapse at." dedim, göz göze gelerek.

"Bu konuda çok olgun davranıyorsun." dedi, beni incelerken. "Herkesin odadan çıkmasını istiyorum."
"Ne?!" diye itiraz etti Itachi. "O benim küçük kardeşim, onu öylece bırakmayacağım."

"Hun, onu dinle." Shisui bana yumuşakça gülümseyerek söyledi. Itachi bana bir saniye baktıktan sonra aşağı inip sıkıca sarıldı.

"Seni seviyorum. Ne olursa olsun, ne yaparsan yap."diye fısıldadı. Titredim, yüzümden bir damla yaşın aktığını hissettim.

"Ben de seni seviyorum, Itachi."diye fısıldadım. Kalktı, burnunu çekti ve odadan diğer insanlarla birlikte ayrıldı. Naruto'nun apartmanın bir yerlerinde çığlık attığını duyabiliyordum ve Kakashi'ye odaklanmaya çalıştım.

Birdenbire arkama geçip beni tamamen bıraktığında yüzünde bir gülümseme gördüm.

"Tekrar öldürmek istiyorsan, hemen yap. Aksi takdirde, aklını başına topla ve Sasuke'nin hayatını daha fazla mahvedemeyeceğini anla. Orichmaru bir şey, ailesi, kardeşi ve erkek arkadaşı başka bir şey."  dedi,

"Biraz destek ile seni tedavi edicez ve düzeleceksin..yani öyle umuyorum"
Dedi kakashi. Bi süre daha tedavi hakkında konuştular ve dışarı çıkanları içeri geri aldılar onlarada konudan bahsettiler. Herkes onaylayıdı.

Sasuke ertesi gün Naruto ile terapi ya da tedaviye gidiyordu hergün.Narutonun ve diğerlerinin desteğiyle iyi oluyordu Sasuke.

Zamanla düzelen Sasuke Naruto ile ayrı eve çıktı. Hep birlikte oldular.
.
.
.
.
.
.
Yazarı saçma bi son yapmış bence yaw çok acele ile final yapılmış gibi.

286 kelime

Lise Aşkı-Sasunaru fanficHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin