Zaman atlaması
İsteklerine şaşkınlıkla kaşlarımı kaldırdım. Bunu düşündüm ama her şey o kadar hızlı ilerliyordu ki ne düşüneceğimi bilemedim.
"Hey, neden üç yatak odalı olmasın! Ben, Lee, Naruto, Sasuke, Itachi ve shisui?! Kira için bir miktar para biriktirir ve birbirimizin sırtını kollamak için orada olurduk!" Gaara önerdi, Naruto bana yavru köpek gözleriyle bakarken güldüm ve omuz silktim.
"Lütfen!" diye bağırdı, kulaklarımı kapatıp inlememe neden oldu.
"Tamam, tamam ama duvarlara ses yalıtımı yaptırıyoruz çünkü Itachi ve shisuinin seks yaptığını duymak istemiyorum!" diye şikayet ettim, Shisui kızarıp kardeşimin boynuna saklandığında.
"Aynı şekilde, senin seks yaptığını duymanın ne kadar rahatsız edici olacağını biliyor musun?" diye cevapladı. Orochimaru'nun görüntüleri aklıma gelince ve Naruto beni sıkıca tuttuğunda solgunlaştım.
"Buradayım, ne kadar zamana ihtiyacın olursa olsun bekleyeceğim, yavaştan alacağım, neye ihtiyacın olursa olsun aşk." Naruto fısıldadı. Rahatlayarak ona baktım ve onu okşadım.
"Gitmemiz gerek ama sonra görüşürüz, tamam mı?" dedi Sakura, ben onlara soru dolu bakışlarla bakarken, aslında tekrar kardeşime sarıldı.
"Muhtemelen hatırlamıyorsundur ama ona bakıcılık yapardım." El sallayıp hinatayı dairemden dışarı sürüklerken hafifçe gülümsedim. Itachi haklıydı, bir daha asla o banyoya girmeden çıldırabileceğimi sanmıyorum.
"Hadi bir daire arayalım." dedim Naruto'ya sımsıkı sarılarak.
189 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lise Aşkı-Sasunaru fanfic
Fiksi PenggemarGoogleden baya eski bi Sasunaru kitabı bulduuum yazarından izin alamadım çünkü kitap 8-9 yıl öncesine ait ve yazarına yazdım fakat bayadır cevap vermedibende düzenleyip atıcam hehe