Yağmuru seninle birlikte yürüyene kadar hiç sevmezdim. Gelen her gök gürültülü bulut, geçemeyeceğim bir buluttu. En karanlık günlerde her zaman ışık vardır ve şimdi onu da görüyorum! Ama yağmuru seninle birlikte yürüyene kadar hiç sevmezdim.""Ne yapıyorsun?" diye fısıldadı Naruto. Tek yaptığım gülümsemek ve alnını hızlıca öpmekti.
"Gecenin karanlığında düştüğünü ve zihnimi doldurduğunu duyuyorum. Cennetin tüm nehirleri aydınlanıyor, hepsinin çözüldüğünü görüyorum. Ağaçların arasından ve pencere camından konuştuğunu duyuyorum ve duyduğumda yağmuru hiç sevmediğime inanamıyorum!" Naruto'yu döndürdüm ve kıkırdadı, bana daha da yaklaştı.
"Yağmur gibi senin için düştüm ve neden yağmurun seni her zaman çağırmasını sevdiğini biliyorum, şimdi tıpkı yağmur gibi sana düşüyorum." Onu tutkuyla öptüm ve kollarını sıkıca bana doladı. İçimde bir ateşin yandığını hissettim ve kasıklarıma çarptığında inledim, bir aydır ilk kez tahrik olmuş hissettim. Naruto geri çekildi ve dudakları dudaklarıma geri dönmeden önce kocaman gözlerle bana baktı ve aniden kontrolü ele geçirdi, beni yatağa itti ve boynumu ısırdı.
Çığlık attım ve onu ters çevirdim, onu öperken ve gömleğini çıkarırken ağır nefesler alıyordum.
"Lütfen üstünü giyebilir miyim, şu anda alta geçebileceğimi sanmıyorum." diye fısıldadım, gömleği çıkarken ve o benimkiyle uğraşırken ona karşı tamamen dürüst olmak istiyordum.
"Siktir, Sasuke, her iki şekilde de mutluyum, lütfen benimle seviş." diye homurdandı, ben inlerken pantolonumu açtı ve tek bir hareketle eşofmanını ve boxer'ını çıkardı. Benimkini çıkarırken eğildim, ucunu ağzıma aldım ve dişlerimi ona sürttüm. Bağırdı, saçımı kavradı. Tırnakları kafa derimde nazikçe gezinirken inledim ve parmaklarımı beline geçirdim.
"Sasuke, seksi olduğunu biliyorum ama lütfen, lütfen sadece yap şu işi!" diye haykırdı. Onu daha fazla inkar edemedim ve vücudunda yukarı doğru kaydım, kendimi konumlandırırken onu tutkuyla öptüm.
"Kayganlaştırıcı nerede?" diye sordum hemen, etrafa bakınarak.
"Umurumda değil, lütfen Sasuke, kayganlaştırıcıyı unut, sadece seni çok istiyorum, lütfen!" diye yalvardı. Doğrudan kasıklarıma gitti ve tekrar inledim, ona zarar vermemek için yavaşça içeri doğru ittim. Gerildi, yüzü acıyla kaplandı ve tamamen içeri girdiğimde durdum, rahatlamasını bekledim. Beklerken onu öptüm, dilim ağzına kaydı ve onunla güreşti. Hafifçe hareket ettim ve Naruto ağzıma doğru inledi.
Yavaşça geri çekildim ve aynı şekilde yavaşça geri ittim. Naruto'nun yüzündeki işkence ifadesi sırıtmama neden oldu ve bana dik dik baktı. Gözlerimi devirdim, hızımı artırırken onu öptüm, ellerimi kollarında gezdirdim. Birdenbire adımı haykırdı ve bunun beni ne kadar tahrik ettiğini görünce inledim. O açıyla hareket etmeye devam ettim, böylece prostatına vuruyordum ve her seferinde çığlık atmasına neden oluyordum. Orgazmım yaklaşırken midem kasılırken homurdanmaya başladım.
"Sas... Sasuke... ben... Boşalacağım!" diye mırıldandı Naruto, omuzlarımı sıkıca tutarak.
"Dobe! Gel bana!" diye hırladım kulağına, prostatına olabildiğince sert vurarak. Daha önce hiç duymadığım kadar yüksek sesle çığlık attı ve olan oldu
"Seni seviyorum." diye fısıldadım, dışarı çıkıp ona sarıldım. Kapıda sessizce bir vuruş oldu ve gözlerimiz büyüdü.
"Hey, ikinizin de normale döndüğünüze sevinmiyoruz ama bir dahaki sefere ikiniz de sessizce sevişebilir misiniz, ya da en azından elektrik gelene kadar bekleyebilir misiniz ki sizi duymayalım?"
.
.
.
465 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lise Aşkı-Sasunaru fanfic
FanfictionGoogleden baya eski bi Sasunaru kitabı bulduuum yazarından izin alamadım çünkü kitap 8-9 yıl öncesine ait ve yazarına yazdım fakat bayadır cevap vermedibende düzenleyip atıcam hehe