Herkes beni çekmeye çalışıyordu. Yüzü parlak kırmızıydı ve ellerim boğazının etrafındaydı.
"Hayır." diye fısıldadım, kendimi bırakıp beni çekip çıkarmalarına ve kollarımı arkamda sabitlemelerine izin verdim.
"Kelepçelerimizi alacağım!" Duruma rağmen hepimiz sessizleştik ve Shisui odadan gizlice çıkarken ona baktık. Kardeşimin parlak kırmızı yüzüne baktım ve bir kaşımı kaldırdım.
"Bunu bilmek istiyor muyum?" diye sordum, Naruto'nun dikkatlice bana yaklaştığının tamamen farkında olarak.
"Sanırım tartışmamız gereken daha büyük meseleler var." Itachi mırıldandı, bana nazikçe ama dikkatli bir şüpheyle baktı. Derin bir nefes aldım ve gördüklerimi ve duyduklarımı açıkladım, gözlerimi yere eğdim. Delirmiştim, bu bir rüyaydı ve ah lanet olsun ne yapacağım.
Shisui kelepçeleri taktı ve tüylü olmadıkları için minnettardım. Bu, lanet pastanın üzerindeki kiraz olurdu. Naruto incinmiş görünüyordu ve onu suçlamıyordum. Boynunda mor parmak izleri yavaş yavaş beliriyordu ve neredeyse ağlamaya başlayacaktım. Naruto çenemin altına sokulana kadar birkaç gözyaşının çıktığını fark etmemiştim.
"Seni affediyorum." diye fısıldadı yumuşakça. Keşke kollarımı ona dolayabilseydim ama herkesin önlemlerini anlıyordum. Naruto'yu tekrar incitmek istemiyordum.
"Endişelenme, seni bir doktora götüreceğiz ve neler olduğunu ve nasıl düzelteceğimizi anlayacağız." dedi Itachi, yanına diz çökerek. Ona hafifçe başımı salladım ve derin, sakinleştirici bir nefes aldım.
"Kelepçelerimi çıkarırken aradım. Endişelenmememi, fırtınaya rağmen Sasuke'yi kontrol etmek ve Naruto'nun da iyi olduğundan emin olmak için yolda olduğunu söyledi." Shisui bana yumuşak bir şekilde gülümseyerek açıkladı.
"Naruto, onu böyle tutmamalısın. O tehlikeli." dedi Gaara, bana sert sert bakarken gözleri. Naruto kaskatı kesildi ve geri çekilmedi.
"Gaara, o sadece hasta tamam mı? Defol git, eğer bu Leeye olsaydı bir saniye bile yanından ayrılmazdın!" diye bağırdı Naruto, sesi boğuktu.
Çok güven verici. Tekrar adını haykırmasını sağla, bu sefer acı içinde yap!
"Onu benden uzak tut Itachi!" diye bağırdım, gözlerimi sımsıkı yumdum ve Naruto'nun benden uzaklaştığını hissettim.
"Hayır! Sasuke, neden?" Naruto haykırdı, burnunu çektiğini duyabiliyordum ve gözyaşlarım yüzümden aşağı akmaya başladı. Gözlerimi yavaşça açtım ve ıslak, incinmiş mavi gözleriyle karşılaştım.
"Gaara haklı, Naruto." diye fısıldadım, bakışlarımı kaçırarak. "Ben tehlikeliyim."
.
.
.
.
.
Naruto'nun çığlık attığını ve ağladığını duyabiliyordum, Gaara hafifçe utanmış görünüyordu. Itachi hala önümde diz çökmüştü ama Shisui kapıyı açmaya gitti ve Lee Naruto'nun bana tutunmasını engellemeye çalışıyordu. Kakashi içeri girdi, yüzünde sert bir ifadeyle durakladı ve beni inceledi."Beni ondan uzak tutmaya çalışmaktan vazgeç!" Naruto odaya koşarken ve kollarını bir mengene gibi etrafıma dolarken bağırdı. Bu kadar güvenirken, onu yavaş yavaş işkenceye tabi tutup o güvenin küçük, onarılamaz parçalara ayrılmasına neden olursak ona ne kadar zarar verebileceğimizi hayal edin.
Bağırdım ve Naruto'yu üzerimden atmak için mücadele etmeye başladım. Bu düşüncelere dayanamıyordum, ona zarar vermeyi düşünmeye dayanamıyordum.
"Onu üzerimden çekin, eğer ona zarar verirsem yemin ederim ki onu uzak tutmadığınız için sizi öldürürüm!" diye bağırdım, bir kez daha mücadele ederek. Itachi ve Gaara harekete geçti, onu yakaladılar ve daha sıkı tutunmaya çalışırken onu benden uzaklaştırmaya çalıştılar.
"Bağlama bandını alacağım!" diye bağırdı Shisui odadan kaçarken. Hepimiz Itachi'ye baktık, bu da onlara Naruto'yu çekmeleri için zaman verdi.
"Oh! Ne renk aldın?" diye sordu. Gözlerim, onları bununla nasıl etkisiz hale getirebileceğimi ve derilerine yavaşça nasıl kazıyabileceğimi düşünürken seğirmeye başladı. Çok zayıfsın Sasuke. Nefesimin hızlandığını hissettim ve sonra aniden gözlerimden görebiliyormuşum gibi hissettim, ama vücudumu kontrol edemiyordum.
"Şimdi iyiyim, kelepçeleri çıkar." Sesimin sakin bir şekilde söylediğini duydum. Naruto bana sırıttı ve onu öldürmek için kontrol edilemez bir dürtü hissettim. Bunun olmasına izin veremezdim, kontrolü ele geçirmem ve savaşmam gerekiyordu!
"Olmaz, sesin biraz daha kalın, bu yüzden bunun diğer kişilik olduğunu düşünüyorum." dedi, önümde diz çökerek yüz yüze geldik. İç çekip geriye yaslanana kadar gözlerimi inceliyordu.
"Erken yaşta anne ve babası onun önünde öldürüldü. Orochimaru onu alıp tecavüz etmeye çalıştı, sonra kısa bir süre önce tekrar denedi. Sonra, sonunda, üçüncü girişim başarılı oldu ve bunun Çoklu Kişilik Bozukluğunu tetiklediğini düşünüyorum." Kakashi diğerlerine açıkladı. Itachi yavaşça yaklaştı ve yüzümde zalim bir gülümsemenin oluştuğunu hissettim.
"Kardeşim, anne babanın isimlerini sonsuza dek vücuduna kazırken kan ağlatabilir ve çığlık attırabilirim. Belki de gözbebeklerini oyup Shisuiyi bağlayıp tecavüz ederken tek gözünle izlemeni sağlayabilirim, tıpkı senin bana tecavüz etmene izin verdiğin gibi." Bu ses benim değildi. Ben böyle şeyler söylemezdim!
"Sen benim kardeşim değilsin. Hatta Sasuke bile değilsin." diye homurdandı, Kakashi'ye dönerek. "Nasıl oldu da birdenbire böyle bir şey geliştirdi?"
"Aniden olmadı. Muhtemelen anne baban öldüğünden beri onunlaydı ama ancak şimdi tetiklendi."
"Çeneni kapat Doktor. Neden yüzüne o çirkin maskeyi taktığını onlara söylemiyorsun?" Dışarı çıkmak için savaşmalıyım, ama o çok güçlü ve ben çok zayıfım...
"Az önce ne dedin?" diye mırıldandı Kakashi, kocaman açılmış gözleriyle bana bakarak.
"Kim olduğu umurumda değil, onu hala seviyorum!" diye bağırdı Naruto, kendini kurtarıp bana doğru yeterince sert bir şekilde atarak beni sırt üstü yere düşürdü ve kolları bana dolandı. Zalim gülümsemeyi hissettim, ağzım açıldı, o kadar sert ısırma düşüncesi duydum ki soluk borusunu ezdim ve çığlık attım, zihinsel olarak olabildiğince sert tekmeler savurdum.
Birdenbire kontrolü ele geçirdim, ağlıyor ve omzunu, boynunu, dudaklarımla ulaşabildiğim her yeri öpüyordum.
"Naruto'ya zarar vermeni istemiyorum, anlamalısın. Yapamayız..." Gerginleşip geri çekilirken ve bana şok olmuş bir ifadeyle bakarken sesim kısıldı.
"Sen... Benden ayrılıyor musun?" diye fısıldadı
Feriha mod online
.
.
.
809 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lise Aşkı-Sasunaru fanfic
FanficGoogleden baya eski bi Sasunaru kitabı bulduuum yazarından izin alamadım çünkü kitap 8-9 yıl öncesine ait ve yazarına yazdım fakat bayadır cevap vermedibende düzenleyip atıcam hehe