Yeni dairenin pencere koltuğundan dışarıya baktım. Burada neredeyse bir aydır yaşıyorduk ve her şey yolunda gidiyordu. Fazlasıyla yolunda gidiyordu. Nickleback şarkısının sözleri kafamda uçuşup duruyordu, müziklerinden nefret etsem de. Ama bir şeyler ters gidiyor olmalı çünkü kendimi fazlasıyla iyi hissediyorum. Naruto en azından mutluydu ve bu beni mutlu etti. Onun güvende olmasını kendimin güvende olmasını istediğimden daha çok istiyordum.
Sadece öpüşmekten veya çıplak uyumaktan öteye gitmemiştik ve çıplaklık kısmı bile birkaç haftamı aldı. Bir ara onu mutlu etmek için sonuna kadar gitmeye çalıştım ama penisime dokunduğunda donup kaldım ve sadece onun için çabaladığımı biliyordu. İlk tartışmamız o zaman oldu...
Flashback
"Sasuke, seni seviyorum." Eli göğsümde aşağı doğru inlerken inledi. Gözlerimi kapattım ve dişlerimi sıktım, iyi hissettirdi ama düşünebildiğim tek şey Orochimaru'ydu. Parmakları sert bile olmayan organıma dokunur dokunmaz vücudum istemsizce gerildi. Kalkıp giyinirken donup kaldığını ve geri çekildiğini hissettim. Zıplayıp bileğini yakalamadan önce şaşkınlıkla izledim. Hayatımda ilk kez arkasını döndü ve beni itti.
"Bana dokunma, Sasuke!" Parlak mavi gözleri şimdi öfkeyle koyulaşmıştı ve bana dik dik bakıyordu. Gözlerim şaşkınlıkla kocaman açılmış bir şekilde ona baktım.
"Naruto, ben-."
"Bana bulaşma! Eğer istemiyorsan seni anlarım! Ama benim için kendini zorlama! Bir kere de bu siktiğimin timinde bencil ol!" diye bağırdı bana. Hemen pantolonumu giydim, bana böyle bağırdığını duyduktan sonra içeri birinin girmesinden korkuyordum.
"Naruto, lütfen dur, sadece seni mutlu etmek istedim. Lütfen bana kızma!" Fısıldadım, bir adım öne çıktım. Adımlarımı taklit etti ve geriye gitti, yumruklarını sıkarak bana baktı. Bakışlar öldürebilseydi, on kere ölmüş olurdum.
"Bana dokunma Sasuke! Şu anda seni düşünmek bile istemiyorum, çok sinirliyim!" diye bağırdı. "Bazen, teme, gerçekten çok aptal olabiliyorsun!"
"Biliyor musun, sen de oldukça aptal olabilirsin Dobe!" diye bağırdım, sonunda öfkem patladı. Şaşkın görünüyordu, sonra öfkesi geri geldi ve bana atıldı. Yumruğu yanağıma çarptığında hiç de erkeksi olmayan bir çığlık attım. Şok içinde yerde yattım, yüzümden acı yayılıyordu.
"Sasuke..." diye fısıldadı. O kadar incinmiştim ki, daha çok duygusal olarak, kapı gıcırdayarak açıldığında ve Shisui başını içeri uzattığında yüzüme bir maske düşürdüm.
"Vay canına, düşündüğümden daha kötü." diye mırıldandı, biz öylece bakarken içeri süzülürken.
"Shisui, zamanı değil." Naruto mırıldandı. Tekrar yanıma gelmeye çalıştığında başımı çevirdim. Gerildim ve gözlerimi Shisuiye çevirdim.
"Onu benden uzaklaştırın, ben kanepede uyuyacağım." diye homurdandım ve ayağa kalktım.
"Sasuke, hayır, lütfen, özür dilerim." Shisui Naruto'yu tutarken ben de dışarı çiktım.
Flashback end
Gece yarısı Naruto ağlayarak dışarı çıktı ve başını göğsüme gömdü, benimle birlikte kanepeye tırmanmaya çalıştı. Bana sarılıp daha çok ağlarken onu kucağıma aldım. Onu yatağa bıraktım ve yanına tırmandım. Onu öpüp daha da yakına çekene kadar özür dilemeyi bırakmadı.
Bugün pazartesi, ancak dışarıdaki sağanak yağmur nedeniyle hepimiz okula gitmedik. Okul da her zaman şeftali ve krema gibi değildi. Elbette, başlangıçta insanlar benim ve Naruto hakkında hiçbir şey söylemedi, kızların çoğu bunu romantik ve sevimli buldu. Ama bazı erkekler, çoğunlukla sporcular, bize ibne ve diğer... Pek de hoş olmayan şeyler demeye başladılar. İlk seferinde Naruto ağlayacakmış gibi görünüyordu. Bu yüzden elini sıktım ve başının tepesini öptüm, onları görmezden gelmesini söyledim. Bizim sahip olduğumuz aşkı bulmaya bile yaklaşamayacaklarını söyledim.
Gürültülü bir gök gürültüsü duyuldu, neredeyse tüm binayı salladı ve Naruto aniden kollarımdaydı. Başı boynuma gömülüydü ve üstüme tırmandı. Onu yakalayıp yukarı çekmek zorunda kaldım ama pencere kenarında zar zor birlikteydik. Şiddetle titriyordu ve sırtını ovmaya başladım, korkularını yatıştırmaya çalışıyordum.
"Gök gürültüsünden korktuğunu hiç bilmiyordum." dedim, yumuşakça sızlanırken alnını öptüm. Diğer odadaki televizyonu, Shisui, Itachi, Gaara ve Lee'nin bağırıp insanları tezahürat ederek çalmaya devam etmelerinin sesinden zar zor duyabiliyordum.
"Nedenini bilmiyorum, bunun mantıksız bir korku olduğunu biliyorum ama engel olamıyorum." Yumuşakça fısıldadı. Dudaklarını dudaklarıma yaklaştırdım ve onu yumuşakça öptüm, bunu yaptığımda titremesinin yavaşladığını fark ettim.
"SİKTİR GİT!" Salondaki herkes çığlık atarken, elektrik tık sesiyle kesildi.
"Hiçbir zaman kurtaramadık, bu saçmalık!" diye bağırdığını duydum Gaara'nın. Hafifçe kıkırdadım ve Naruto'yu üzerimden çektim, ayağa kalkarken elini tuttum. Alt dudağı titrerken gözlerindeki korkuyu hala görebiliyordum. Bir gök gürültüsü daha patladı ve aniden tekrar kollarımdaydı.
"Eğer bu seni korkutmuyorsa, dobe, gök gürültüsü korkusunu çok isterdim." dedim. Rahatsız bir şekilde güldüğünü hissettim ve elini tutup onu yatak odamıza çektim. Neredeyse hiç ışık yoktu, tek kaynak yatağımızın başlığının üstündeki küçük pencereden geliyordu.
"Sasuke?" dedi, yüzünde şaşkın bir ifadeyle. Pil ile çalışan hoparlörüme gittim, onu ipad'ima taktım ve Itachi'nin gök gürültüsünden korktuğumda bana çaldığı bir şarkıyı seçtim. Şarkının yağmur ve gök gürültüsü sesiyle başladığı için söylemek kolay değildi. Naruto, sesi açıp elimi uzattığımda gergin bir şekilde etrafına baktı. Elimi tuttu ve onu kendime çektim, kollarını boynuma doladım. Gülümsedim ve kollarımı beline doladım, alnımı alnına yasladım ve ona şarkı söylemeye başlamadan önce sallandım.
.
.
.
.
.
740 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lise Aşkı-Sasunaru fanfic
FanfictionGoogleden baya eski bi Sasunaru kitabı bulduuum yazarından izin alamadım çünkü kitap 8-9 yıl öncesine ait ve yazarına yazdım fakat bayadır cevap vermedibende düzenleyip atıcam hehe