#Kontrolu Kaybetmek

8 1 0
                                    

Mutfakta oturuyorduk, mumlar her yeri aydınlatıyordu ve kimse tek kelime etmiyordu. Kapıma gelen Itachi'ydi ve o zamandan beri kızarmayı bırakmadığıma yemin edebilirim. Naruto kendini kötü hissediyordu, yüksek sesle konuştuğu için özür dilemeyi bırakmıyordu ama onu suçlamıyordum.

"Pastırma aromalı tek boynuzlu at boku." (NOLUYO AG) Shisui neşeyle söyledi ve hepimizin mısır gevreğimizin bir lokmasını boğazımıza tıkmasına neden oldu. Ona baktık, sırıtırken ve yemeye devam ederken birkaç kez göz kırptık.

"Erkek arkadaşın ne tür sapıklıklarla ilgileniyor, Itachi?" diye sordu Lee, temkinli bir şekilde kardeşime bakarak.

"Bana söylemek istediğin bir şey var mı?" diye sordu sevgilisine bakarak.

"Seni sevdiğimi ve herkesin tekrar konuşmaya başladığını, bu yüzden Naruto'nun yüksek sesle bağıran biri olmasının yarattığı gerginliği kırdım... Biliyorsun, bu beni gürültülü ve çılgın fırtına seksine yöneltti..." Hepimiz bakarken Shi sustu. Naruto daha da kızardı ve hafifçe arkama saklandı.

"Artık aç değilim." diye mırıldandım, kasemin içindekileri lavaboya boşalttıktan sonra duruladım ve sıkıştırıcıyı birkaç saniyeliğine çalıştırdım. Kapattım ve odadan çıktım, pencere koltuğuna geri döndüm ve bir kez daha yağmura baktım. Bugün dışarıda çok az araba vardı ve bunun iyi bir nedeni vardı. Dikkatsiz davranıp birini veya kendisini yaralayan veya öldürenlerin başına ne geldiğini duymaktan nefret ediyorum.

"Sasuke." Kardeşime döndüm ve kızararak tekrar arkamı döndüm. "Lütfen bana iki saniyeden fazla bak. Garip hissettiğini biliyorum ama sanırım bu doğal."

"Seni ve Shisuiyi seks yaparken duysaydım odama kilitlenirdim." diye homurdandım, alnımı soğuk cama yaslayarak. Şimşek çaktı ve oturma pozisyonuna geçip baktım. Orada, sokakta, bana bakan... bendim. Boynunda ve yüzünde garip dövmeler ve kırmızı gözleriyle biraz daha yaşlı görünüyordu. Ben de ona baktım ve ince havaya kaybolmadan önce soğuk bir gülümsemeyle parladı.

"Hey, iyi misin?" diye sordu kardeşim, dikkatimi çekerek. Ona geri baktım ve bağırdım, geriye doğru sıçradım ve sırtımı cama çarptım. Diğer ben, karanlık ben, onun arkasındaydı, bir kunai neredeyse Itachi'nin boğazına dayanmıştı. Titremeye başladım, onun konuşmasını duymuyordum ve sadece orada durup boynundan kan akmasını izliyordum.

"Sasuke!" Naruto bağırdı, omuzlarımı sallayarak. Gözlerimi kırpıştırdım ve tekrar gitti, Naruto'nun arkasında yeniden belirdi.

"Lütfen hayır, lütfen dur." Gözlerimi sımsıkı kapattım ve başımı tuttum, herkesin gözlerinin üzerimde olduğunu hissediyordum.

Öldür onları Sasuke. Itachi aileni öldürdü ve Naruto senin tecavüze uğramana ve istismara uğramana izin verdi .

Gözlerim açıldı ve Naruto'ya baktım. Sanki düşüncelerimi artık kontrol edemiyordum ve onları engellemeye çalıştım. Başım acıdan patlayacak gibiydi ve bir kez daha bağırdım. Bir sonraki bildiğim şey, Naruto'nun tepesindeydim.
.
..
...
....
.....

382 kelime

Lise Aşkı-Sasunaru fanficHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin