#İyi Uykular,Küçük Kardeşim.

6 2 1
                                    

Uyandım, kulaklarımda bip sesi yankılanıyordu. Bu korkunç kokuyu aldım. Dezenfektan olduğuna inanıyorum. Gözlerimi yavaşça açtım, gözlerime gelen parlak ışıktan gözlerimi kırpıştırdım. Elimi alnıma götürmek istedim ama bir şey onu tutuyordu. Sarışın güzele baktım. Yüzü bana dönüktü, gözleri kapalıydı. Elini benimkinin etrafına dolamıştı ve uyurken yumuşak sesler çıkarıyordu. Naruto'ya yumuşakça gülümsedim.

"Bütün gece buradaydı. Doktor, kurallara aykırı olmasına rağmen kalabileceğini söyledi."  kızıl kafaya baktım. Siyah saçlı, üstünde yeşil bir ceket olan  kollarını Gaara'nın etrafına dolamış başka bir çocuk daha vardı.

"Hey Gaara. Bu senin erkek arkadaşın, değil mi?" diye sordum, sesim hafifçe çatladı. Boğazımın ne kadar kuru olduğunu fark ettim ve yutkundum, hiç yardımcı olmadı.

"Al," dedi Gaara, yaklaşıp bir bardak su alarak. Suyu dudaklarıma götürmeme yardım etti, üzerime dökmemeye çalışıyordu. Su boğazımda iyi hissettiriyordu ve ben de güçsüzce gülümsedim.

"Teşekkür ederim." İşte, sesim şimdi çok daha iyi duyuluyordu.

"Sorun değil. Ve evet, bu Lee." Diğer çocuk bana el salladı ve kollarını tekrar Gaara'nın etrafına doladı.

"Tanıştığımıza memnun oldum. Naruto ne kadar zamandır uyuyor?" diye sordum merakla, başparmağımı elinin üstünde hafifçe gezdirerek. Çok huzurlu görünüyordu...

"Yaklaşık yarım saat kadar. Sen uyanırsan diye uyumak istemedi ama sanırım sonunda bayıldı." dedi Gaara omuz silkerek.

"Ve haklı olarak, o uyandığında beni uyandırmayacağını biliyordum." diye mırıldandı, o muhteşem mavi gözlerini açıp bana baktı.

"Hey Hun." dedim elini sıkarak.

"Hey. Bana bir daha bunu yapmayacağına söz ver." dedi başını kaldırıp gülümseyerek.

"Bunu vaat edemem. Çünkü hiçbir şeyin seni incitmesine izin vermeyeceğimi söylemiştim." Sırıtarak cevapladım. Uzanıp beni tutkuyla öptü, dili dudaklarımda gezindi, titrememe neden oldu.

"Hadi, bir oda bul!" dedi Lee gülerek.

"Bir odamız var. Senin orada olman benim suçum değil." Naruto bana sokularak söyledi. Gaara kahkahalarla gülmeye başladı, bu da beni gülümsetti. Daha önce hiç güldüğünü duymamıştım.

Buzları kırmak hoşuma gitmiyordu. Mutluluğu durdurmak hoşuma gitmiyordu. Ama bunu aklımdan çıkaramıyordum. Bilmem gerekiyordu.

"Orochimaru'ya ne oldu?" diye sordum sessizce. Kahkahalar durdu. Sessizlikle baş başa kaldım.

"Polisler tarafından götürüldü. Sasuke'yi hapse attılar. Artık güvendesin. Biz güvendeyiz." Naruto sırıtarak söyledi. Elimi kaldırdım ve saçlarını karıştırdım.

"İyi. Bir daha asla kimse yavru kedime dokunmayacak." diye homurdandım. Ayağa kalkmaya çalıştım ve göğsümde bir acı hissettiğimde tısladım.

"Sakin ol Sasuke. Fazla abartma." dedi Naruto, irkilerek.

"Doktora uyandığını söyleyeceğim." dedi Gaara odadan çıkarken.

"Seni seviyorum." diye fısıldadım, acım yavaş yavaş azalıyordu.

"Ben de seni seviyorum, Sasuke."

Doktor, beyaz saçlı, hafif uzun boylu, siyah doktor maskesi takan ve sağ gözünü kapatan bir bandana takan biriydi.

"Ben senin doktorunum, Kakashi, nasıl hissediyorsun?" Gözlerindeki bakıştan gülümsediğini anlayabiliyordum. Ama beni gerçekten ürkütüyordu.

"İyiyim, sadece yanlış hareket ettiğimde acıyor." diye mırıldandım.

"Tamamen iyileşene kadar öyle olacak. Ağrını hafifletmek için bir ilaç yazacağım ama taburcu olduğunda bir süre sakin olmanı istiyorum. Naruto, dediklerimi yaptığından emin olacaksın, değil mi?" Naruto'ya gülümseyerek söyledi.

"Kesinlikle, Kakashi!" dedi sırıtarak. Aptal Naruto.

"Buradan çıkmama ne kadar kaldı?" diye sordum, hemen çıkmak istiyordum. Hastanelerden nefret ediyordum.

"Seni bir gece gözlem altında tutmak istiyorum, ama her şey yolunda giderse yarın seni serbest bırakacağız." Harika, sanki hapisteymişim gibi konuştu.

"Bu iyi, burada olmam gerekenden daha fazla kalmak istemiyorum." diye homurdandım ve Naruto'nun elini tuttum.

"Ve sen. İlk gece kalabileceğini söyledim ama ziyaret saatleri bittiğinde gitmen konusunda ısrarcıyım." dedi sertçe, Naruto'yu işaret ederek. Naruto surat astı ve elimi sıktı.

"Ama kalacağıma söz verdim." diye mırıldandı.

"Ya bir şey olursa? Naruto'nun şu an yalnız kalmasını istemiyorum." diye itiraz ettim.

"Geceyi benimle geçirecek, Sasuke, ona hiçbir şey olmasına izin vermeyeceğim." dedi Gaara. Başımı salladım, bunu kazanamayacağımı biliyordum.

"Teşekkür ederim Gaara." diye fısıldadım. Başını salladı ve saatine baktı.

"Ziyaret saati yarım saat içinde bitecek. Sana ağrın için biraz ilaç getireceğim, ama seni uykulu yapacak, bu yüzden gittikten sonra biraz uyumanı istiyorum." dedi Kakashi ayrılmadan önce.

Yarım saat hızla geçti ve Kakashi haklıydı, uykulu olmaya başlamıştı. Naruto ona endişeli bir bakış atmadan önce onu yumuşakça öptü ve Gaara ve Lee ile birlikte ayrıldı.

Gözlerim kapandı ve ne olduğunu anlamadan kendimi bir rüyalar diyarında buldum.

Odamda Naruto ile öpüşürken, aklımdan kötü bir kahkaha geçti. Gözlerimi açtığımda Naruto gitmişti, onun yerine Orochimaru gelmişti.

" Rüyalarımdan çık!" diye bağırdım ve hızla ayağa kalktım.

" Peki bunun bir rüya olduğunu düşünmene sebep olan ne, sevgili Sasuke?" diye sordu ve bana doğru yürürken güldü.

" Çünkü sen hapistesin." diye homurdandım, biraz daha geri çekilerek.

" Ben kaçtım." Güldü ve köşeye baktı. "Endişelenme, erkek arkadaşını öldürdüm. O engel olmayacak."

Köşeye doğru baktım ve donup kaldım.

" Hayır..." diye fısıldadım.

Köşede Naruto oturuyordu. Kan içindeydi, boğazı kocaman bir kesikle kaplıydı. Gözleri açıktı, bana acı içinde bakıyordu. Orichmaru'ya geri döndüğümde gözyaşlarımın yüzümden aşağı aktığını hissettim.

" Yaptığın şeyin bedelini ödeyeceksin!" diye bağırdım, kendimi öne atarak onu yere indirdim. Yüzüne sertçe yumruk attım, burnundan ve dudaklarından kan fışkırıyordu. Gözleri kapandığında geri çekildim, ondan uzaklaştım. Duvardan yavaşça kaydım, sonunda Naruto'ya baktım.

Vücuduna doğru sürünerek gittim ve onu kucağıma aldım, her şeyden çok sevdiğim tek şeyi elimde tutarken ağladım.

Birinin yüzümden saçlarımı çekmesiyle uyandım. Nefesim kesildi ve rüyayı hatırladım.

Yukarı baktığımda siyah giyinmiş birini gördüm. Kuzguni saçlarını, kıvrımlı gülümsemesini gördüm ama yüzünün geri kalanı gölgelerde saklıydı.

"Kim... Sen kimsin?" diye fısıldadım.

"Rüya görüyorsun Sasuke." O ses... Çok tanıdık geliyordu. Ama aynı zamanda yabancıydı.

"Bir rüya mı?" diye sordum, çok gerçek hissettiriyordu. Uyanık olduğumdan emindim.

"Evet, hala rüya görüyorsun. Gözlerini kapat Sasuke, rüyalar daha iyi olacak, söz veriyorum." Hafifçe gülümsedim, Naruto'nun bir sonrakinde olmasını umuyordum.

"Tamam." diye fısıldadım, gözlerimi kapatırken. Ama bir sonraki rüyaya doğru sürüklenirken, tanıdık yabancının bir şeyler fısıldadığını duydum.

"İyi uykular, küçük kardeşim."

877 kelime

Lise Aşkı-Sasunaru fanficHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin