Szeptember 10-Lia szemszöge

124 7 0
                                    

Egy KoRn dal ébresztett fel legszebb álmaimból:)...7:50-kor!!!
A legelső ruhát vettem fel ami a kezembe akadt (bőfazonú szakadt farmer és Corteztől kapott,fehér  póló,amire 2 szó volt írva: My life.)
Ezt tavaly kaptam szülinapomra tőle. Nem vagyunk érzelgősek,de szeretjük egymást. Nagyon.:)
Nagyon gyorsan kisminkeltem magam,majd csak átsimítottam a hajamon a kefét és hagytam,hogy vállamra omoljon. Leugrottam a lépcsőről (na persze nem a legtetejéről,mert akkor már kórházban lennék) és Cortez előtt találtam magam.
-Mehetünk?-kérdezte kedvesen-Amúgy jó a pólód-tette hozzá vigyorogva.
-Aha,köszi-feleltem mosolyogva.
Felkaptam a Conversem (ezúttal fehér,aranyozott logóval) és a farmerdzsekim és indulhattunk is.

Gördeszkával 2 perc alatt ott voltunk,de így is 8:09-re értünk be. Máday fejrázással fejezte ki nemtetszését,de minket nem érdekelt. Felrohantunk a lépcsőn és végigszáguldottunk a folyosón. Gördeszkával. Óra alatt. Khm.
-Szia!-köszöntem el Corteztől,de nem rohantam,mert nekem Kardossal,neki pedig Vladárral van órája,tehát tudtam,hogy egyikünk sem most fog meghalni.
-Ciao-szólt mosolyogva,mire a fejemet fogva felröhögtem. Ez hülye.
Betettem a farmerdzsekim és a gördeszkámat a suliboxba,majd berontottam a terembe. Szó szerint.
-Elnézést a késésért,tanár úr-mondtam.
Kardos és a többiek meglepetten néztek. Vagyis inkább a belépőmet csodálták meg.:)
-Semmi baj,Lia,nyugodtan ülj a helyedre-szólt mosolyogva Kardos.
-Egyébként...Neményi!-szólt az éppen belépő Mátéra.-Máskor ne késs!-szólta le a fiút. Hát. Nem kérdés...én vagyok a kedvenc:)))
-Szóval..véletlenül sem hallhattam gördeszka hangokat,ugye?-kérdezte tőlem sokatsejtően Kardos.
-Neeem,tanár úr,biztos csak a szél volt-ültem le a helyemre,mire Kardos komolyan nézett,de tudtam,hogy legbelül nevet. A többiek pedig kívül. Ugyanis ők szakadtak a poénomon.
-Rendben. Vári-szólt Kardos Hunornak- Gyere kérlek felelni. Mikszáth-Hunor lefelelt 3-ra!! Azta.
-Kitől kaptad a pólót?-kurjantotta nekem Márk csengő után. Erre Bence is felkapta a fejét. Kardos pedig megállt az ajtóban. Na,örülök,hogy mindenkit érdekel a pólóm.
-Corteztől-mosolyogtam rá Márkra. Kardos elment,Bence pedig nyugodtan hátradőlt. Bár nem tom miért volt nyugodt. Nem tudja,hogy nálam már nincs semmi esélye?

Szünetben odamentem Cortezhez és jót röhögtünk azon,hogy Reni bénán rajzol.
Hehe.
-Odamegyek,oks?-kérdeztem Cortezt.
-Persze,menj csak. Kell valami a büféből?-kérdezte mosolyogva.
-Aha..két-kezdtem volna de belém fojtotta a szót. Túl jól ismer.
-Két kólát,az egyiket szünetre, a másikat törire. Valamint egy citromos minyont,mert éhes vagy.-mondta röhögve,mire nevetve átöleltem,és végül odamentem Renihez. Arnold szerintem a könyvtárba,Virágot pedig Doriánnal láttam.

-Szia,hogy vagy?-kérdeztem még mindig röhögve. Ő nem volt jó kedvében.
-Jól,köszi. A póló kitől van?-kérdezte összeszorított fogakkal.
-Corteztől-mondtam egyszerűen. Mire...mire elsírta magát?? De komolyan. Egyszerűen elbőgte magát.
-Mi..mi a baj?-kérdeztem félve.
-C..corteztől kaptad?-bőgött még jobban.
-Igen,de miért baj,hogy a bátyámtól kaptam szülinapomra egy ilyen pólót?-kérdeztem a pólót húzogatva.
-Mi?-kérdezte abbahagyja a sírást. Esküszöm ez a lány félelmetes.
-Cortez. A bátyám. Tőle kaptam- magyaráztam neki semmit sem értve.
-A..a bátyád? Cortez a bátyád?-kérdezte iszonyúan vékony hangon.
-Ja,igen. Miért?-kérdeztem még mindig semmit sem értve. Mi történik vele?
-Én azthittem a barátod!-mondta kínosan nevetve. És akkor leesett. Reni azért utált,mert azthitte Cortez a barátom. Ezért volt ilyen rideg és szomorú. Mert szereti a bátyámat. :)
-Te szereted őt.-jelentettem ki,mire rákvörös lett a feje.
-Én...én nem-mondta feszengve.
-Reni..a szerelem jó dolog. Tudom-mondtam mosolyogva.
Reni elmosolyodott és szorosan átölelt.
-És akkor azért mondtátok,hogy egymásnak a legfontosabbak vagytok?
-Igen. Imádjuk egymást-mondtam röhögve.-Mennem kell. Törim lesz-köszöntem el a lánytól.

Cortez húga-Mi lett volna ha...?Where stories live. Discover now