Reggel nagyi ébresztett istenien kinéző bundáskenyérrel.
-Jó reggelt Lia-köszöntött kedvesen.
-Jó reggelt. Fél óra és lemegyek-mondtam.
Megmostam az arcom és bekentem magam pattanás elleni krémmel. Átfésültem fekete,vállig érő hajamat és odaléptem a gardróbomhoz,hogy felvegyek egy tűrhető ruhát.
Ragyogóan sütött a nap, ezért egy méregzöld pántos ruhát választottam,és egy fekete övvel párosítottam. Gyorsan kisminkeltem magam: szájfény,szempillaspirál és pirosító,majd lementem reggelizni.
-Nagyon csinos vagy hugi. Biztos tapadnak majd rád a fiúk-szólt oda Cortez,mire csak egy "megöllek" pillantást kapott. Megreggeliztem,majd betettem a Real Madridos táskámba a tolltartómat és egy-két egyéb dolgot,majd lementem Cortezhez. Felvettem a ruhámhoz illő Conversemet és indulhattunk is.
-Izgulsz hugi?-kérdezte Cortez útközben
-Nem,mert ott leszel velem,ugye?
-Persze,hugi.-mondta.-Csá.-köszönt az árkádok alatt állóknak a bátyám. Kissé érdekesen nézték rám.
-Ne már C! Már nem jön be Reni?-kérdezte egy túlsúlyosabb fiú.
-Zsolti,Dave. Ő itt a húgom,Lia.
-Sziasztok.-nyújtottam a kezemet,amit mindketten elfogadtak-Antai-Kelemen Lia.- Nagy Zsolt. Felmayer Dávid,Dave.
Cortez átkarolta a vállamat és nem érdekelte,hogy mindenki minket néz, engem viszont annál inkább. Majd hozzászokom-gondoltam magamban.
-Sziasztok-köszönt egy emó és egy másik lány. Picit béna ruhája volt,de aranyos arca. Ő biztos Reni.
-Bemegyek, megismerkedek az osztályommal Cortez-mondtam neki.
-Rendben, majd gyere ide szünetben-puszilt a hajamba C.A portás kérte a belépőkártyámat, de mivel nekem még nincs,ezért elmondtam a nevem, így beengedett. A Jean d'Arc szobor mellet Máday állt (hallottam már róla Corteztől) és mindenkit dühösen nézett. Rajtam átsiklott, mert minden rendben volt velem, ugyanis ma otthon hagytam a deszkám, de már holnaptól használom.:> Mielőtt bementem volna, megálltam az ajtónk előtt és megnéztem a névsort. 3 lány volt. Hűha.
-Sziasztok!- léptem be. Már 4 voltak a terembe. Egy hosszabb fekete hajú srác, zöld szemei csak úgy ragyogtak, elég jól nézett ki, de nem igazán tudnak érdekelni ezek a szépfiúk. Volt még egy strébernek tűnő fiú, egy deszkás srác (Wooow) és egy emó lány . Nagyszerű. Mindegyik osztályban van egy emó vagy mi a rák?
-Helóka-fordult felém a szépfiú.- Nevem Szabó Márk.-kacsintott rám.
-Aha. Antai-Kelemen Lia-mutatkoztam be, miközben leültem az emó mellé, az ablak melletti sor 3. padba.
-Aztaa-nézett rám a deszkás meg Márk.- Te vagy Cortez húga? -kérdezte a deszkás.
-Ja. De szeretném ha nem miatta barátkoznátok velem. Ok?-kérdeztem.
-Yeah of course-mondta tökéletes kiejtéssel a deszkás-My name is Horváth Bence.-mondta elképesztően szép mosollyal. Huh.
-Cool-csak ennyit tudtam kinyögni.
Nagyon bejön a srác. Elkezdtem olvasni a Legyek urát,mire a stréber odajött hozzám és ennyit mondott:
-Neményi Máté.
-Nee! Te vagy Neményi Arnold öccse?
-Igen. Honnan ismered?-kérdezte furán.
-Antai-Kelemen Lia-mutatkoztam be.
-Aha-horkantott fel és elment. Hát jó.
Letettem a könyvem és éreztem,hogy valaki néz. Hátrafordultam és két gyönyörű smaragd szemmel találtam magam szemben.
-Honnan tudsz ilyen jól angolul?-kérdeztem Bencét.
-Kint éltem 4 évet Angliába és mindig is imádtam az angolt nyelvet.-mondta elképesztően szép mosollyal.
-Britt angol?-kérdeztem.
-Igen,de tudom,hogy te Amerikába éltél.
-I-igen-makogtam. Nagy hatást gyakorol rám ez a srác.
Többet nem tudtunk beszélni,mert bejött az ofőnk.-Jónapot kívánok! A nevem Kardos Kálmán és magyart fogok nektek tanítani.-mondta, mire a szám elé kellett tegyem a kezem, nehogy elnevessem magamat.
-Na. Névsor olvasás-mondta,majd egy pillanatra lefagyott az első név láttán. Az leszek én. Szuper-Antai-Kelemen Lia-mondta merő gúnnyal a hangjában.
Feltettem a kezem, mire Kardos csak ennyit mondott:
-Figyelni fogok rád Antai-Kelemen.-mondta.-Kérem tanár úr! Nem szeretném, hogyha a bátyám miatt ítélnének el.-közöltem.
-Rendben kisasszony.-mondta most már nagyjából normálisan.
-Földes Kristóf;Horváth Bence-egy pillanatra hátranéztem, de ő csak mosolygott-Király Gábor;Lórántfi Csenge (ő az emós írói szerk.) ; Molnár Patrik; Nagy Bálint; Neményi...-itt megakadt,szerintem megtetszett neki a név...khm nyalis. Mármint semmi.-Neményi Máté-mosolygott a hátsó padsorban ülő fiúra-Szabó Márk;Pécsi Amanda-mondta a 3.lány nevét.-Vári Hunor és Zselés Noel.-mosolygott ránk Kardos.-Rengeteg megbeszélni valónk van,így kezdeném az órarenddel.-Huh. Elég húzós, dupla matek, dupla irodalom ( mondjuk az irodalmat szeretem), de akkor is durva.
Ezután elmondta, hogy a plakáttartókba lehet hozni plakátokat (természetesen mindenki mást akart). És így lett vége az 1.órának ami után egyből rohantam Cortezékhez átbeszélni az 1.órát.-Sziaa-szaladtam oda hozzá.-Nem találod ki, hogy ki lett az ofőnk-vigyorogtam rá.
-Na ki? Csak nem...-gondolkodott el.-Deee Kardos- röhögtem el magam.
-Nemár Lia. Szívás-röhögött Cortez.
-És velem jár a Neményinek az öccse.-mondtam kevésbé boldogan.
-Ha bántani mer...-szorult ökölbe a keze, de megnyugtattam, hogy semmi gond nem lesz.
Odamentem a padon ülőkhöz és köszöntem nekik.
-Sziasztok. Lia vagyok-mutatkoztam be- Heló. Reni-mutatkozott be Cortez szívszerelme-Ő itt Virág-mutatott az emósra-Ő pedig Arnold-mutatott Neményire.
-Igen, hallottam már róla-mosolyogtam rá kedvesen, de kitudtam volna nyírni Neményit. Persze csak a bátyám kedvéért. Bejönnek az okos fiúk.A következő órákon Kardos elmondott minden fontos információt, majd mehettünk is haza,de én előtte felvettem a belépőkártyámat és egyéb dolgokat. Amikor kiértem ott volt még Cortez és Ricsi és egymáson röhögtek.
-Sziasztok. Mehetünk?-kérdeztem.
-Persze, Lius. Indulás-mondta szemtelenül a bátyám. Miért hív így?
Amikor hazamentem bepakoltam Szerdára. 6 óra: dupla irodalom, matek, tesi és dupla francia.(ez így nem sorrendben írói szerk.) Hála az égnek hogy nincs kémia vagy fizika.Vacsira Székelykáposzta volt. Ennyire szeretjük a káposztákat:) Gyors lezuhanyoztam és fogat mostam, majd végre elmentem aludni. Egyből el is aludtam.
Reni szemszöge:
Reggel gyönyörűen sütött a nap, a felhők nem takarták el és anyu is azt mondta, hogy szép idő lesz így egy zöld rövidujjú és egy trapézfarmer mellett döntöttem. Kisminkeltem magam és lementem az uzsimért. Májkrémes kenyér. Bah.
-Szia kicsim.-köszönt anya-elvigyelek?
-Nem, köszönöm, Virággal megyek.
-Rendben -mosolygott rám.
Felvettem a Conversemet és Virággal elindultunk a sulihoz. Ami ott várt arra nem voltam felkészülve. Cortezt egy gyönyörű lány karolta át. Biztos Cortez barátnője. Mielőtt bement volna, gyorsan átsiklott rajta a tekintetem. Méregzöld egyberuha, övvel és hozzá passzoló Converssel. Fekete haja a vállára omlott. Úristen! Tisztára Cortez. Azthiszem megtalálta a tökéletest...Ofőn Haller elmondta a szokásost, majd 1.óra utáni szünetben megint felbukkant A LÁNY. Csupa nagybetűvel.
Odaszaladt Cortezhez és szorosan átölelte. Biztos 9.-es. Összeröhögtek valamin, majd legnagyobb meglepetésemre odajött hozzánk.
-Sziasztok. Lia vagyok-mutatkozott be.
-Heló, Reni-mondtam-Ő itt Virág-mutattam Emós barátomra-Ő pedig Arnold-mutattam barátomra.
-Hallottam már róla-mosolygott kedvesen, de láttam rajta, hogy megtudná ölni Arnoldot. Hogy miért? Biztos Cortez beszélte tele a fejét.Amikor hazaértem próbáltam nem elsírni magam, de eléggé nehezen ment. Megvacsiztunk ( odakozmált hús, iszonyatosan sós krumplival).
Majd pótvacsin apuval egy-egy pudinggal átbeszéltük az élet nagy dolgait. És elmentem aludni. Nehezen jött álom a szememre, de végül elaludtam. Legjobb napom.:)
KAMU SEDANG MEMBACA
Cortez húga-Mi lett volna ha...?
HumorMi lett volna, ha Corteznek van egy húga akit szintén a Szent Johannába vettek fel? Máshogy alakultak volna a dolgok? Történetemben megtudhatod! :>