Nyílt szakkörök hete 1.nap.
Előző héten már nem írtam,mert semmi érdekes nem történt. Tanultunk,feleltünk és egyre jobban megtetszett Bence. Ennyi volt a hetem.
Ma viszont izgalmasabb volt a nap.
Reggel 7:20-kor keltem, tehát megint siethettem. Nagyszerű.
Kisminkeltem magam,majd felöltöztem és mivel esőt írnak mára ezért egy bőfazonú, térdénél szakadt hosszú gatyát vettem fel egy bőfazonú Clash pólóval,valamint a gatyámat társítottam egy övvel,amin volt 1 lánc. Hajamat kifésültem és hagytam, hogy lógjon a vállamon. Megreggeliztünk,majd Cortez megkérdezte, hogy mehetünk-e.
-Persze,csak elintézek valamit,oks?-mentem a mosdóba.
-Lia, minden oké?-kérdezte aggódva.
-Persze-slisszoltam be a fürdőbe és kicseréltem, mert átáztam...Imádom az életemet. De szerencsére a gatyám még nem lett olyan.
-Lia?-nézett rám kérdőn Cortez.
-Piros nap van-motyogtam.
-Ja jó, akkor majd kapsz Snickers-t a büfében-mosolygott rám én pedig hálásan néztem rá, mert tudta mi kell nekem.
Felvettem a farmerdzsekim és a fekete Conversem és indulhattunk is...Igen. Gördeszkával:) Nem baj, ha esni fog.XDDupla irodalommal kezdtünk, aminek kifejezetten örültem. Igen, Cortez a testvérem ,de nem vagyunk egypetéjű ikrek. Különbözik az ízlésünk több dologban is. De attól még szeretjük egymást.
-Horváth a táblához, a többi csendben elfoglalja magát.-szólította Bencét.
-Tanultál?-kérdeztem,mire csak egy sanda mosolyt ejtett meg. Király.
Valahogy súgtam neki egy 2-est, így nem áll bukásra. Úgy érzem magam, mint Reni. De én nem adok senkinek házit, sokszor én sem csinálom meg...:)
Petőfi verseiről tanultunk, amikor Zsolti bejött és elkezdett hastáncolni (?) és Dave kamerázta. Ricsi meg Cortez csak röhögött rajta. Örülök, hogy értelmes a bátyám.:)
-Nagy!! Kifelé-üvöltötte el magát Kardos, de mindenki sírt a röhögéstől, Zsolti pedig nem ment ki. Jajj,hogy mi lesz ebből...Aztán valahogy elmentek,de én bőgtem a röhögéstől,tehát nem láttam,hogy sikerült Kardosnak kikergetni Zsoltiékat.
A többi óra nyugisan telt,de szünetekben csak Zsolti csodálatos táncát beszéltük át. Reni pedig áhítattal nézett minket. Nem értem miért nem jön ide hozzánk...Na mindegy.Elmentem megnézni az olvasókört és amikor beléptem, hát...5 en voltak. Nem a legnépesebb szakkör,de nem baj. Én szeretek olvasni, így nem kell sok ember hozzá. Ott volt Reni, Neményi és kis Neményi :)) Móni és Gabi. 2 tizenegyedikes. Amikor beléptem Kardos szemében őszinte ragyogás volt, amin ösztönösen elmosolyodtam. A többiek is örültek, de Kardos örömét senki sem tudta fölülkerekedni. Utánam késve megérkezett egy szemüveges nyomi. Asszem Karcsinak hívják.
-Ólvasókör?-kérdezte Harry Potter szemüvege mögül.
-Igen-bólintott Kardos örömteljesen,de nekem jobban örült:)))
Ólvasókörön Mikszáth műveiről beszélgettünk, ami őszintén lenyűgözött. Imádom a magyar írókat,de Mikszáthot különösen. Csak lenyűgöz. Szerettem a Szent Péter Esernyőjét is,mindenki csodálatára. Mindegy. Szóval nagyon jó volt.
Amikor vége lett Renivel megvártuk Cortezt és Virágot akik 2 perccel később jöttek rajzszakkörről. Jajj, igen. Cortez tavaly bevállalta a rajzot, csak hogy Reni ne bukjon meg. Annyira cuki a bátyám amikor szerelmes:)
Hazafelé sétálva mindenről beszélgettünk, Virág és Reni elől én pedig Cortezzel hátul. Elmondása szerint nagyon menő volt a rajszakkör,de éreztem a hangsúlyából,hogy nem élvezte.
Mikor hazaértünk nagyinak elmondtam hogy milyen jó volt az ólvasó,majd felmentem a szobámba megcsinálni azokat a leckéket amik érdekeltek. Utána olvastam a kikölcsönzött Mikszáth könyvemet és amikor nagyi szólt lementem vacsorázni. Istenien tud főzni a nagyi, amikor Amerikában éltem anyám sosem főzött, mindig gyorskaját ettem vagy a barátaimnál vacsiztam. Miután megettem gyorsan elmentem hajat és fogat mosni,majd webkameráztam Chloeval (Amerikai legjobb barátom) és elaludtam kb. éjjel 1-kor. Khm. Mint mondtam jóba vagyunk.:)Reni szemszöge.:
Reggel anyu mondta, hogy esni fog, ezért felvettem egy farmert és egy Beatles pulcsit, aminek az elején egy szó volt: Help! Ezt még apától kaptam tavaly és azóta is imádom a Beatles-t.
Rendbe tettem magam, majd elraktam az esőkabátom,felvettem a Conversem és elindultam az iskolába.
-Sziasztok!-köszöntem oda a többieknek és gondoltam ott maradok velük...de jött Cortez és Lia gördeszkával és röhögve, tehát inkább beindultam, de Kinga megragadta a vállam és mélyen a szemembe nézett. Jól tudta, hogy mit érzek, de nem engedett el. Dejó.
-Sziasztok-köszönt nekünk Lia felkapva a deszkáját. Basszus. Ez a lány álomszép. Bőfazonú, szakadt farmert viselt, aminek az övén volt egy lánc (!!) és hozzá egy bőfazonú Clash pólót vett fel. Fekete haja ragyogott a sötétben, kék szemei pedig csillogtak,ahogy ránk nézett...Cortez pedig. Ugyanez, csak rajta egy deszkás cipő volt deszkás farmerral és bő fazonú fehér pólóval, nyakában pedig... várjunk csak!? Hol van a fagolyókból álló nyaklánca? Természetesen ott volt Lián. A francba. Mindennél jobban összeillenek,nekem pedig megszakadt a szívem, de Kinga továbbra sem engedett el.-Reni nagyon menő a pulcsid-mondta teljesen kedvesen. Ugye nem gúnyolódik?? Remélem nem, abba belehalnék, végülis Lia teljesen normális lány. Remélem nem gúnyolódik a Beatles miatt.
-K..Köszi-hebegtem zavartan, mire csak kedvesen biccentett egy aprót.
Végül nagy nehezen bejutottunk és az órákon nem volt semmi különös. Felelések, Corteznek lesúgtam a 2-est stb.stb. csak a szokásos. De a 9.esek 1.órája Kardossal... Zsolti átment és elkezdett hastáncolni (??). Szakadtunk a röhögéstől nem kell mondanom, ő pedig kapott egy 1-est irodalmon mert amikor felelt és súgtam azt értette a lírára, hogy kifli (???).
Szünetekben pedig próbáltam nem elbőgni magam, mert Lia és Cortez végig együtt voltak és szerették egymást. Nagyszerű.
-Mi az Reni?-nézett rám kérdőn Arnold.
-Semmi,csak elbambultam-magyarázkodtam,de Arnold egyből vette a lapot. Francba.
-Ne legyél szomorú miatta. Jobbat érdemelsz mint ő.-mondta kedvesen.
-Rendben.-mondtam, de persze tudtam, hogy nem tudnék lemondani róla.
Ólvasókörön a legnagyobb meglepetésemre csatlakozott hozzánk Lia (!) És Karcsi is.
Mikszáthról beszéltünk, ami után egyből kivettem 2 könyvet tőle amit otthon el is kezdtem olvasni. Imádom Mikszáthot, de ahogy láttam Lia is oda van érte. Kedves lány, csak féltékeny vagyok rá, így nem tudom, hogy fogok-e tudni rá majd úgy gondolni,hogy simán Lia, és nem úgy hogy Cortez barátnője Lia. A vacsi tökfőzelék volt. Nyam....
Majd lefürödtem, lemostam a sminkem és apuval találkoztam a zugevésünkön. Miközben megettünk 4-4 tejszeletet, kibeszéltük az élet nagy dolgait. Cortez barátnője, Virág furcsa viselkedése Dorián miatt és Arnold kedvessége.
Elmentem aludni, de csak nagy nehezen aludtam el ténylegesen.
BINABASA MO ANG
Cortez húga-Mi lett volna ha...?
HumorMi lett volna, ha Corteznek van egy húga akit szintén a Szent Johannába vettek fel? Máshogy alakultak volna a dolgok? Történetemben megtudhatod! :>