Reggel ragyogó napsütésre ébredtem. Mikor?? 7:00-kor. Azta!! Végre nem kell kapkodnom és nyugodtan készülhetek.
Felvettem egy bőfazonú zöld farmert (oldalzsebes) és egy fehér pólót amin egy idézet volt: "Egy legjobb barát jó. De egy testvért sosem tud felülmúlni." És mi volt rajta? Persze,hogy Cortez egyik legjobb képe. Ő csináltatta nekem még mielőtt idejöttem volna.:))
Kisminkeltem magam és megfésülködtem,majd lementem reggelizni.
-Szia,nagyi. Cortez?-kérdeztem,mert a bátyám nem volt itt.
-Elaludt. Megint. Majd szólok neki-mosolygott rám a nagyi.
7:50-ig vártam,mire Cortez lejött reggelizni.
-Köszönjük,hogy megtisztelsz minket a jelenléteddel.-néztem rá szemtelenül, mire elmosolyodott.
-Nagyon szívesen,őrülj is meg értem-vigyorgott a szépfiú bátyám:)
Cortez megreggelizett,majd mindketten felvettük a cipőnket és elindultunk.Gördeszkával ott voltunk 3 perc alatt,úgyhogy 7:58-kor már a suliboxomba pakoltam.
-Sziasztok-köszöntem az osztályomnak, mire mindenki visszaköszönt. Kivéve Bencét. Ő csak furán vigyorgott. Hát...nem mondom,hogy nem félelmetes. Mert nagyon is az.
-Jónapot kívánok-jött be utánam Kardos. Éljen a pénteki irodalom:)
-Horváth-hívta ki Bencét felelni. Eddig nem merte,de most sem kellett volna...
-Ige'?-kérdezte Bence leszarva az egészet. Az irodalmat,a sulit,az apját,valamint a felelést is. Mindent.
-Arany János:Toldi-mondta Kardos.
-Ahha...nem tom-mondta szemtelen mosollyal az arcán Bence,majd felém fordult-Lia,te tudod? Te olyan okos vagy-kérdezett mosolyogva,mire ráförmedtem. Nálam most telt be a pohár. De rohadtul.
-Mi vagyok én? Valami csicska,akitől várod a válaszokat? Hát nagyot tévedsz Bence,mert kurvára nem!-kiáltottam el magam,mire mindenki elismerően nézett. Még Kardos is. Ennyit erről.:)
-Mivan?-indult meg felém dühösen,mire Kardos egy egyszerű rántással visszahúzta. Hihi.
-Szerintem ezt te sem gondoltad komolyan.-szólt rá Kardos nyugodt,de tekintélyt parancsoló hangnemben.
-Nyalis!-sziszegte nekem Bence.
-Tűnés az igazgatóiba!-ordította le a fejét Kardos,Márk pedig utánaszólt.
-Te nyalisnak hívod,mi pedig okosnak. Nem mindegy Bencuska.-röhögte ki a többiekkel együtt. Hálásan rámosolyogtam Márkra,mire csak kedvesen biccentett egy aprót. Jófej srác,de nem az esetem.
-Akkor folytassuk az órát!-mondta kedvesen Kardos,mire mindenki nyöszörögni kezdett. Kivéve engem:)
Végül Kardos rávette a többieket,hogy tanuljunk,így 11-en hallgattuk végig irodalomtanárunkat.Bence óra után 2 perccel érkezett a terembe,amikor Kardos is ott volt.
-Mit mondtak?-kérdezte kíváncsian Noel.
-Már nincs sok húzásom. De nem érdekel,nem fognak kirúgni egy hülye irodalomtanár miatt.-mondta rezzenéstelen arccal,Kardos pedig összevont szemöldökkel nézett rá.
-Tessék?-kérdezte nyugodt hangon.
-Azt eltűröm,hogy anyámnak elvette az eszét és most rajtunk élősködik-mondta Bence,mire a szám elé kaptam a kezem. Csak az a baj,hogy nem amiatt amit Bence mondott. Ott állt az ajtóban Reni.
-Bence...-suttogtam neki,de nem érdekelte. És ekkor történt a baj.
-Fiam,nem beszélhetsz így velem. Én azt tűröm el,hogy ilyen szemtelen vagy,de átlépsz egy határt. Én nem csak az irodalomtanárod vagyok,hanem..-fejezte volna be,de ráüvöltöttem.
-Tanár úr!
-Mi a baj Lia?-kérdezte idegesen.
Én csak biccentettem egy aprót az ajtó felé,mire megértette. Az ajtóban Renin kívül Cortez és Ricsi állt.
-Köszönöm,Lia.-biccentett egy kedveset felém,majd kiviharzott a teremből.
És hogy miért volt baj,hogy ott állt az ajtóban a bátyám,Ricsi és Reni? Mert megígértük Kardosnak,hogy senkinek nem szólunk erről. Még én sem Corteznek.-Mi volt ez a cirkusz?-kérdezte Cortez az udvaron.
-Á,nem fontos. Kardosnak feleselt Bence -hazudtam. Vagyis félig igaz volt:)
-Ahha. És miért nem csak az irodalomtanára Bencének Kardos? -kérdezte tőlem Cortez. A francba.
-Fogalmam sincs.-hazudtam egész jól és beleharaptam a citromos mignonomba.
Természetesen feltankoltunk a büféből. Vettünk Corteznek és nekem 1-1 kólát,nekem egy mignont,a bátyámnak egy sonkás szendvicset,Ricsinek pedig egy fantát és egy Mars csokit.
-Hát jó.-bólintott Cortez mosolyogva. Pontosan tudta,hogy nem mondok igazat,de azt is tudta,hogy nyomós okom van rá,hiszen sosem hazudok neki.
-Odamegyek Renihez-szóltam Corteznek,aki mosolyogva belepuszilt a hajamba és biccentett egy aprót.
-Sziaaa-mentem oda a magányosan üldögélő lányhoz.-Arnold?-kérdeztem.
-Könyvtárban van-válaszolta mosolyogva. Végre mosolyogni látom!
-Klafa-bólintottam-Mizu veled?-tereltem el a témát Arnoldról.
-Semmi különös. Mi volt az a balhé Kardossal?-kérdezte. Ó,naaa.
-Á,nem fontos-mondtam feszengve.
Szerencsére Reni észrevette,hogy nem szeretnék erről beszélni,így témát váltottunk.
YOU ARE READING
Cortez húga-Mi lett volna ha...?
HumorMi lett volna, ha Corteznek van egy húga akit szintén a Szent Johannába vettek fel? Máshogy alakultak volna a dolgok? Történetemben megtudhatod! :>