Tegnap költöztem Magyarországra Amerikából a nagyszüleimhez és a bátyámhoz, Cortezhez. Ő most lesz a Szent Johannában 10.-es, tehát 1 évvel vagyok fiatalabb nála:>. Amikor megtudtam, hogy felvettek a Szent Johannába, azonnal hazaköltöztem a diplomata szüleimtől egy (szerintem) sokkal jobb helyre. Cortez a legmenőbb fiú a suliba, tehát biztos sokan féltékenyek lesznek rám. De nem érdekel, mert én nem azért jöttem ide, mert a bátyám menő a suliba, hanem mert igazán szeretem a francia nyelvet és egész jól beszélem, ezért megírtam a felvételit és felvettek. Nagyon boldog voltam. Végre eljöhettem Amcsiból.
Most értünk haza a reptérről Cortezzel és nagyapával. Iszonyat jól néz ki ez a ház! Wow.
-Szia Lia!-köszöntött kedvesen nagyi-Csináltam neked palacsintát-mutatott az istenien kinéző...amerikai palacsintára. Haha.
-Szia nagyi.-köszöntem boldogan. Boldogan azért, mert kedves velem és mert végre itt lehettem.- Tényleg nagyon jól néz ki.-bólintottam meggyőzően.
-Menj fel, nyugodtan nézd meg a szobádat Cortezzel.-mondta.
-Oké. Gyere Corti-néztem rá szemtelen mosollyal. Mogorván nézett, de tudtam, hogy jól szórakozik.
-Ne hívj így.- szólt rám és elindultunk.A szobám gyönyörű volt. Kávébarna fala volt, és világosbarnák voltak a bútorok. Az ágy bevolt ágyazva...Focis takaróval! De olyan lányossal. Najó, elég hülyén hangzik, de az a lényeg, hogy tudják mit szeretek! Imádok focizni, és biztos, hogy majd megpályázom a foci szakkört, amibe benne van Cortez is. A szobámban még volt egy íróasztal, ahova majd a tancucccaim mennek, egy gurulós szék tartozott hozzá, valamint két könyvespolc, amiből az egyiken a Legyek ura volt. Kérdőn fordultam Cortez felé.
-Mi az? Tudtam, hogy szeretnéd, ezért mrgvettem neked.- mosolygott rám.
-Köszönöm-mondtam vigyorogva és megöleltem a bátyám. Lesz mit vinnem az első napra olvasni. :>Délután átjött Cortez haverja, Ricsi.
Sokat beszélt róla, mert elmondása szerint "atom jóba" vannak. Na,mindegy.
-Szia!- köszöntöttem, majd neki nyújtottam a kezemet.- Antai-Kelemen Lia.-Elfogadta a kezemet és ő is bemutatkozott:
-Pósa Richárd; áliász Ricsi, Cortez legjobb haverja.-mondta.
-Sokat mesélt már rólad Corti.-nevettem el magam.- Ne hívj így- bökött bele az oldalamba Cortez, mire mégjobban nevetni kezdtem.
-Jólvan, PS-ezzetek nyugodtan én addig berendezkedem.-szóltam nekik.
-Oké-mondták egyszerre.A vacsi töltött káposzta volt, mivel még sosem ettem. Jólvan, de eddig Amcsiban éltem:>
-Hogy ízlik Lius?-mondta szemtelenül Cortez. Utálom, ha így neveznek!
- Nagyon finom!-vetettem egy szúrós pillantást a bátyám felé.
Megettük a vacsit, majd felmentem a szobámba és egyből elaludtam.
ESTÁS LEYENDO
Cortez húga-Mi lett volna ha...?
HumorMi lett volna, ha Corteznek van egy húga akit szintén a Szent Johannába vettek fel? Máshogy alakultak volna a dolgok? Történetemben megtudhatod! :>