Reggel arra keltem,hogy valaki csönget. Gondoltam biztos Zsolti az,jött elém,én meg jól elaludtam. Aha. Majdnem. Az ajtó előtt Reni állt,pizsamában és kabátban. Kezében egy nutella és egy fénykép (?) volt.
-Szia. Cortezhez jöttél?-kérdeztem hűvösen,de már szemeztem is a nutellával...:)
-Neem. Hozzád jöttem,bocsánatot kérni. Bár,most ahogy mondod,Corteztől is bocsánatot kellene kérnem. Felmehetek?-kérdezte,bennem pedig meghűlt a vèr. Ha Cortezt meglátja Vikivel,akkor összetörik. Bazdmeg!
-Nem!-szóltam rá túlságosan is erőteljesen,mire értetlenül meredt rám.-Még alszik...ilyenkor nem jó felkelteni.-improvizáltam "egészen jól".
Csakhogy semmit nem értem vele. Merthogy a következő pillanatban Viki jött ki Cortez szobájából. A ***** életbe..
-Mi ez a lárma?-kérdezte álmosan. Dejó! Legalább van rajta ruha!:)
-Semmi.-motyogta Reni,majd elindult kifelé,amikor meglátta Cortezt is. Cortez elkerekedett szemmel nézett rám,én pedig letudtam volna tépni a fejét. Hogy lehetett ekkora barom!?
-Reni várj!-szólt utána,és kirohant a lány után. Viki prüszkölve visszament a szobába,én pedig leültem kávézni.
Cortez idegesen feltépte az ajtót,majd fújtatva leült mellém.
-Mi történt?-kérdeztem a kávémat kevergetve.
-Mondjuk úgy,hogy elküldött melegebb éghajlatra.-mondta feldúltan.
-Uhh. Jól elcseszted,bátyus.-néztem rá.
-Tudom,nem kell beleszólni!-kiáltott rám,mire lekevertem neki. Őőő...ideges voltam!?
Cortez megfogta az arcát,majd elismerően biccentett egyet.
-Ne haragudj-mondta őszintén,mire felnevettem.
-Te se. Bár,megérdemelted-röhögtem.
-Jah. Majd helyrehozom.
-Minél hamarabb,ha kérhetem!- "förmedtem" rá.
Cortez biccentett,én pedig felmentem készülődni. Merthogy iskola van...Mivel tűzforrón sütött a nap (kiszámíthatatlan időjárás. Bahh.) egy farmer shortot vettem fel egy bőfazonú Shawn Mendes 🩷 feliratú pólóval. Kifésültem vállamra omló hajamat,sminkeltem,majd lementem. A lépcső előtt Cortez és...Viktor állt. Khm mármint Viki. De miért??
-Mehetünk?-köhintettem,mire Viki beszólt. Egyszer leütöm.
-Rád vártunk!
-Jólvanna. Veszem a cipőmet és indulhatunk-mosolyogtam erőltetetten,majd Cortezre néztem, miközben vettem fel a Conversem.
-Mit csinálsz?-suttogtam alig hallhatóan, úgy,hogy Viki ne hallja. Csak a bátyám.
-Nyugi-súgta nekem,mire bólintottam. Kicsit sem nyugodtan. Remélem nem cseszi el ezt az egészet Renivel...:(Elindultunk a suliba. Hárman,mert Zsolti nem jött elém... Mindegy. Én egyedül,Cortezék pedig mögöttem, kézenfogva. Nagyszerű. Komolyan.
-Sziasztok!-köszöntem Ricsinek,Zsoltinak és Davenek.
-Sziasztok-köszönt Dave és Ricsi egyszerre.
-Csoki Lia-köszönt Zsolti is mosolyogva, majd odalépett mellém.
Cortez felvont szemöldökkel nézett rá,majd inkább visszafordult a BARÁTNŐJÉHEZ. Chh. Aki folyamatosan magyarázott neki.
7:56-kor elindultunk be,Cortez pedig egy hosszú csókkal köszönt el Viktortól. Ez mondjuk elég hülyén hangzik...M1.
-Jössz már?-szóltam neki,mire elszakadt "szívszerelmétől" és elindult utánunk.-Sziasztok-köszöntem el a többiektől,majd beléptem a termünkbe.
-Heló-köszöntem a 9 bentlévőnek. Gábor hiányzik,Máté pedig a Neményikhez híven késik. Wow.
-Szeva Lia! Láttad az új Clash albumot?- fordult felém Márk,aki eddig Kristóffal beszélgetett.
-Ja,nagyon király lett. Talán ez az eddigi legjobb albumuk-bólogattam.
-Most komolyan ilyenekről beszélgettek? A Clash szar.-szólt unottan Bence,mire nyugodtan hátrafordultam.
-Nem. A Clash nem szar,de Justin Bieberre sokkal inkább lehet azt mondani,ha egy fiú hallgatja-röhögtem el magam,mire Bence fülig vörösödött. Hát ja, megvannak a forrásaim:)
-Mindenki üljön a helyére! Szabó,fordulj előre,Antai-Kelemen pedig tegye el a könyvét-szólt ránk Gazdag,amikor belépett. Jajj,ne. Matek.Az órákon nem történt semmi érdekes,szünetekben pedig Cortezékkel vagy Arnolddal és Karcsival voltam. Arnold egyre jobban tetszik,de ezt sosem merném bevallani se neki,se Corteznek és még Reninek sem...
Órák után kiléptem Márkkal a suliból,ami előtt természetesen Viki állt.
-Szia-morogtam az orrom alatt,amikor elhaladtunk mellette,és Márk is hallatott valami hasonló fajta köszönést.
-Bocs,de te ki vagy?-nézett rám értetlenül,mire elképedtem.
-Mekkora egy szemétláda vagy!-szúrtam oda neki dühösen,majd elrángattam Márkot. Akkor menjünk haza... Vagyis!
-Nekem el kell intéznem valamit,szóval én itt lekanyarodok-mondtam Márnak,aki biccentett.
-Sziaa-köszöntem el.
-Szia.-mondta,majd elindult az ellenkező irányba. Én pedig elindultam Renihez. Természetesen.
ESTÁS LEYENDO
Cortez húga-Mi lett volna ha...?
HumorMi lett volna, ha Corteznek van egy húga akit szintén a Szent Johannába vettek fel? Máshogy alakultak volna a dolgok? Történetemben megtudhatod! :>