Kds
Tegnap Máténál voltan és segítettem hisz beteg lett vagy ezerszer megköszönte ,hogy segítettem neki de nekem ez tényleg semmiség mert a legjobb barátom. Bár tegnap csinált egy kisebb furcsaságot ami nem megszokott tőle. Oda jött mögém és átölelt a kezeit összekulcsolta és el sem engedett egy ideig. A hideg kirázott hirtelen mert váratlanul ért mert ilyet nem szokott csinálni de megmondom még semmilyen ölelés nem esett ilyen jól mint az övé. Este még írt egy üzenetet amit nem láttam mert aludtam.
-Szia Dávid nem tudom elégszer megköszönni amit a mai nap csináltál nagyon hálás vagyok ,hogy ilyen legjobb barátom van.
-Szia persze semmiség ez olyan mintha egy ceruzát kérnél tőlem mert tudom ,hogy te is segítenél nekem ha beteg lennék. Majd a mai nap is felugrok hozzád suli után és viszek egy kisebb meglepi.
-A legjobb vagy❤
-Neked bármit
Meglepődve néztem a telefonomat ,hogy Máté szivecskét küldött fura de aranyos. De gyorsnak kellett lennem mert kezdődött az egyetem de én persze most kivételesen késésbe voltam épp ,hogy órakezdésre be estem. Hála vége a napnak siettem is a cukrászdába mert megígértem Máténak ,hogy viszek meglepit ami nem más lesz mint süti. Választottam öt fajta sütit ,hogy legyen egy kis válogatni való. Vittem epres kardinálist, dobos tortat, minyont, medve szeletet és kókusz golyót. Ahogy megérkeztem láttam a kicsikén ,hogy rosszabbul van mint tegnap.
-Hallod kicsike te rosszabbul nézel ki mint tegnap
-Wow nem mondod nem jöttem rá magamtól *mondja gúnyosan*
-És te így voltál egész nap egyedül?
-Hát igen miért?
-Nem maradhatsz ilyen állapotban egyedül tudod mit itt maradok veled azt a kettő napot kibírom ,hogy ne menjek be
-De nem kell itt maradnod
-De én bizony itt maradok nem tudom elnézni ,hogy a haverom fél halott
-Köszi ez nagyon rendes tőled
Majd le ültünk és meg ettük a sütiket láttam Mátén ,hogy ez most jól esett neki majd beszélgettünk egy kicsit az üzenetekről ,hogy miért küldött nekem szívet mert még sosem küldött.
-Amúgy miért küldtél ma egy szivecskét
-Háát mert csak küldtem a kedvességed miatt nem kell túlgondolni
-Hát jó ahogy te mondod
Szegény kicsike rosszabbul lett nem esett jól a hasának a süti a kicsikét elhányta magát de utána befektettem pihenni az ágyba és gyorsan el is aludt. Addig Bazsival írogattam és Máté gépén játszottam ezt azt. Egy jó 2 óra után fel ébredt a kicsi mert meg éhezett nem csináltam nehéz kaját csak rizst csirkemellel amit azonnal be is pusztított. Mind a ketten elmentünk fürdeni beszélgettünk és elmentünk aludni mivel Máténál csak egy ágy van ezért közösen aludtunk. Máté hamarabb elaludt mint én egy kicsit nézegettem a telefonom és csak annyit éreztem ,hogy Máté a mellkasomra feküdt és átkarolt. Meglepődtem de nem akartam felkelteni mert olyan aranyosan aludt nem volt szívem hozzá majd így én is elaludtam és így aludtunk egész este. Reggel szintén hamarabb keltem fel mint Máté de még mindig ugyan abban a pózban voltunk de le kellett szednem magamról mert meg akartam lepni egy jó kis tojásrántottával és zöldteával. Máté is fel kelt végre ki jött és megreggelizett de miközben evett addig el mondtam neki ,hogy este mi volt.
-Hallod amúgy este a mellkasomon aludtál el
-Mi? *kérdezi meglepetten*
-Omm igen de nem zavart mert olyan aranyosan aludtál *mosolyodtam el*
Pirosodott el a kicsike de annyira ,hogy már az egész feje vörös volt. Szóltam neki ,hogy gyorsan haza ugrok egy pár dologért és utána jövök vissza.
Sziasztook! Itt a folytatása bocsi a késésért csak közben élőt néztem😭. Remélem eddig tetszik a folytatásokkal még jövök. Helyesírási hibákért bocsi.
XOXO Szaniii
YOU ARE READING
Két lélek egyesülése
FanfictionEbben a történetben két fiú felfedezi az egyre növekvő érzéseiket egymás iránt, miközben szembenéznek a kihívásokkal és megtapasztalják a szeretet erejét.