Minden rendbe

130 8 2
                                    

Kds

Ott ültem az ajtaja elött 1 kibaszott órát és Máté csak szart a fejemre meguntam a várakozást és inkább hazamentem. Útközben annyira a gondolataimban ragadtam ,hogy majdnem elütött egy autó. Mit ronthattam el ennyire ,hogy semmibe nézzen és úgy csinál mintha nem is léteznék megmondom ez nem esett jól. Nagy nehezen hazaértem és ledőltem a kanapéra és csak a plafont bámúltam könnyes szemmel. 

Majd végig futott az agyamon egy ötlet ami nem megszokott tőlem. Mi lenne ha alkohollal elnyomnám a fájdalmat mint sok más ember. Nem a legjobb ötletem volt de most úgy éreztem ,hogy valami kell és még maradt egy kis Absolut vodka így elkezdtem iszogatni. Minden érzelem egyszerre kavargott bennem és olvasgattam az üzeneteket amiket Máténak írtam és rájöttem milyen egy hülye voltam ,hogy ott könyörögtem ő meg még le se szart. Dühömben elkezdtem verni a falat és  még a monitoromat is (nagyon okos vagyok) és felhívtam megint Mátét. Most kivételesen felvette de eléggé bunkó volt.

-Dávid hagyjál már nem veszed észre ,hogy nem vágyom a társaságodra

-De MáTé ÉN SZERETLEK és Nem aKarLAk elvEszÍtENi

-Te részeg vagy? *kérdezi aggódva*

-Neeeeeem CsaK  Egy kICsiT iTtas

-Nem te totálisan részeg vagy

-EzT miBőL goönDolOd?

-Hallatszódik a hangodon de miért?

-HÁt csAk AZt hitTEM ez SegÍt a fÁjdalOm elűzÉSe MiAtt

-Miattam? *kérdezi majdnem sírva*

-HáT fOGjuk rÁ

-Dávid most azonnal indulok hozzád.

Nem is kellett sok idő és tényleg itt volt. Remegve nyitotta ki az ajtót és amikor meglátott elsírta magát.

-Dávid te mit csináltál magaddal?

-SEmMit

-De tiszta véres a kezed a fal is a monitorod be van törve minden szét van dobálva és te csak itt ülsz a sarokba alkohollal magad mellett 

-Hát Az mEglEHet

-És ez mind miattam?

-CsAk meRT sZaRUl iNKábB KurVa SZaruL eSETt ,hOGy NagYívBe LeszArtáL

Leült mellém Máté átölelt é csak sírt a vállamon mint akit nem látna soha többet. Ekkor még az alkohol nagyon bennem volt és tényleg csak ülni tudtam és bámulni magam elé. Máté közben fel állt és elkezdett rendet rakni a lakásba és leápolta a kezemet is majd lefektetett a kanapéra és pakolt tovább. Addig én bealudtam mert nagyon kiütöttem magam és arra keltem ,hogy rend van és Máté a hátamat simogatja és telefonozik.

-Jó reggelt álomszuszék most már jobban vagy?

-Igen most már jobban azzal a tudattal hogy itt vagy

-Figyelj én szeretnék bocsánatot kérni. Ezt az egészet túlságosan is túlreagáltam amit nem kellet volna mert mindkettőnk hibája volt és én ezt az egészet csak rád fogtam ami a legszemetebb dolog volt és ,hogy leszartalak. És miattam jutottál ide ebbe a helyzetbe de most itt vagyok és én nem akarlak elhagyni. Volt most időm gondolkodni amíg aludtál és kérlek ne haragudj rám mindent helyre fogok hozni. De azt tudnod kell hogy soha nem tudnálak elhagyni.

-Máté én i sajnálom..

Nem tudtam végig mondani mert azonnal meg csókólt ami már nagyon hiányzott és egyben nyugtató érzés volt . Majd körbenéztem és láttam milyen rend van de a falam és a monitorom is törött. De jó majd vehetek egy újabb monitort és a falat is javíthatom meg plusz kiadások de sebaj. Legalább a nap jól végződött és megnyugodhatok ,hogy nem veszítem el Mátét és minden megoldódott köztünk.


Sziasztoook! Végre itt a folytatás és remélem ez a rész is tetszik a folytatásokkal meg jövök. Suli időben nem tudom mennyire lesz majd időm írni de próbálok minél több résszel jönni. Helyes írási hibákért bocsi.

ig:_szaszaah_

XOXO Szaniii

Hai finito le parti pubblicate.

⏰ Ultimo aggiornamento: Sep 02 ⏰

Aggiungi questa storia alla tua Biblioteca per ricevere una notifica quando verrà pubblicata la prossima parte!

Két lélek egyesüléseDove le storie prendono vita. Scoprilo ora