Gondoskodó barát

124 6 1
                                    

Kds

Máté egész nap került engem de nem tudom miért pedig nem is vesztünk össze de már reggel elégé furcsán viselkedett ami nem megszokott tőle. Délután most nem találkoztunk egyetem után  mert Zsófit vittem randira. Épp az étterembe ültünk amikor rá néztem a telefonomra ,hogy mennyi az idő és látom ,hogy lassan 17:30 és Máté még mindig nem streamel írtam neki gyors dc-n de nem látta így felhívtam.

-Tesike neked nem streamelni kéne?

-Mi? *szólal a telefonba álmos hangon*

-Te most keltél fel?

-Te keltetél

-Csak mert már vagy 30perce mennie kéne a streamnek 

-Ooo basszus egy 10perc alatt elkészülök és fel lövöm

-Jól van na csókoltatlak

-Cső cső

Miután Mátéval gyors lebeszéltem a dolgokat utána az este jól folytatódott Zsófival megvacsoráztunk majd utána haza kísértem és én is mentem haza mert már éreztem ,hogy fáradt vagyok. Haza értem és gyors letusoltam és rá írtam Mátéra ,hogy ma miért kelült mert nem szokott. Írtam neki de nem volt elérhető valószínűleg már alszik a kicsike így én is elmentem aludni. Reggel ránéztem a telefonomra de Máté még mindig nem írt ez elég szokatlan tőle de úgy voltam vele ,hogy majd egyetemen találkozunk. Ott álltam az egyetem elött már vagy 25perce de Máté még sehol sem volt már vagy 100x hívtam de nem vette fel majd meguntam a várakozást és inkább indultam órára. 12:00 volt amikor láttam hogy Máté írt kicsit haragutam rá de megnéztem ,hogy mégis mit írt.

*Szia Dávid bocsánat hogy nem írtam és nem vettem fel a telefont csak kicsit lebetegedtem és emiatt tovább aludtam kérlek nem haragudj majd pótolni fogom esküszöm.

Úgy voltam vele délután meglátogatom hisz beteg lett a kicsike nem hagyhatom magára. Hála az istennek vége lett az óráknak és írtam is neki ,hogy suli után fel megyek hozzá ami megköszönt persze ez természetes dolog. Megkérdeztem tőle kell-e valami a boltom mire írt egy kisebb bevásárló listát


§Zöld tea

§Neocitran 

§Zsebkendő

§Pogácsa

§Zord

§Lekváros bukta

§Szemetes zacskó

§Vaj

§Paprika/Paradicsom (valamelyik a kettő közül)

§Valamilyen felvágott

§Sajt

§Hús

§Algoflex

§Tejföl

§Csokis keksz


Csak néztem a telefonom ,hogy Máté milyen hosszú bevásárló listát küldött de a zöld tea azért ott van *mosolyodtam el* na meg a Zord akkor Bazsihoz is be kell ,hogy ugorjak. Jobb lesz ha most elindulok mert ez egy kis időt majd igénybe vesz. 1 óra alatt végeztem a bevásárlással úgy hogy gyógyszertárba ,boltba és Bazsinál is voltam. Indultam Mátéhoz és ahogy odaértem kinyitotta az ajtót megmondom nagyon ramaty állapotba volt szegény nem csodálom hogy nem jött ma.

-Köszi bro hogy be vásáróltál

-Aaaa tudod ,hogy semmiség 

-Hova pakoljam a cuccokat?

-Csak tett le a konyhába mert mindjárt 17:00 és stream kezdés

-Na nem ilyen állapotba nem streamelsz helyette inkább feküdj vissza az ágyba

-De a nézők

-Szard le most a nézőket látszik rajtad ,hogy tökre szarul vagy most pihened kell

-Jó igazad van most talán kihagyhatom 

-Én is így gondoltam

Majd kimentem a konyhába és elpakoltam a bevásárlást majd úgy döntöttem főzök Máténak egy  egy jó kis húslevest biztos örülni fog neki.


Sziasztoook! Itt van az újrész egy kicsivel hosszabb lett mint az előző kettő de nem baj remélem idáig tetszett a helyesírási hibákért bocsi. Majd jövök a folytatásokkal.

XOXO Szaniii



Két lélek egyesüléseDonde viven las historias. Descúbrelo ahora