Együtt vagyunk

158 7 6
                                    

Ice

Gyorsan elmentem fürdeni de nem vittem váltóruhát így egy szál törölközőbe kellett ki mennem és észre vettem hogy Dávid full vörös fejjel figyelt

-Tetszik *kérdeztem elégedetten*

Nem nézett rám mer már olyan vörös volt a feje mint egy jelzőlámpa meg fogtam magam és oda mentem hozzá és alkalmaztam rajta a háromszög módszert majd utána megcsókoltam olyan jó érzés volt puha ajkát csókolni csak mi voltunk és senki más hasamban megint pillangók repdestek szívem hevesen vert mert még nem gondoltam végig ,hogy mit csinálok de nagyon jó volt végre az ajkát az enyémen érezni. Kicsit később annyit veszek észre ,hogy ő is viszonozza meg lepett de az érzés még mindig jó volt szívem hevesebben vert és ara lettem figyelmes ,hogy már az ágyon fekszek és Dávid felettem van.

-Máté én nagyon szeretlek már nagyon régóta és az érzéseim irántad nagyobbak mint gondolnád

-Dávid én is nagyon szeretlek mindennél jobban*súgtam ajkaira*

Majd hevesebb csókolózásokba kezdtünk már abban a hittben volt ,hogy álmodom de nem mert ez az édes valóség amire már mióta vágytam. Beletúrtam Dávid dús hajába és közelebb húztam magamhoz olyan jó illata volt esküszöm megőrjít ez a fiú nála jobbat nem is találhatnék. Majd elkezdte a nyakamat csókolgatni ami egy kisebb nyögéshez vezetett amit láttam ,hogy tetszett neki és akkor jött ,hogy fel teszem a nagy kérdést.

-Dávid?

-Igen kicsi nem tetszik amit csinálunk?

-De de nagyon is tetszik de leszel a barátom? *tettem fel félve*

-Persze ,hogy leszek hisz te vagy a legjobb dolog az életemben amit kaphattam volna.

-Nekem meg te mást nem választanék az biztos

Kezdtünk heves csókolózásba megint viszont most é voltam fölötte de a törölközőm majdnem le estt amit ő is érzett és láttam a fejét ,hogy szeretné de én nem engedek olyan könnyen ne higgye azt ,hogy olyan könnyen meg lehet engem kapni.

-Dávidom 

-Igen?

-el engedsz át szeretnék öltözni 

-Ne még egy picit maradj kérlek

-De Dávid *nézek rá boci szemekkel*

-Na jó de siess

-Csak egy átöltözésre megyek

-És ha előttem öltöznél át? *néz reménykedő és elégült fejjel*

-Háát most nem talán majd később 

-Ahj

-De sietni fogok megígérem

Mielőtt vissza mehetnék a fürdőbe még visszahús és az egy szenvedélyes csókot. Gyorsan átöltöztem most végre valami normálisabb ruhába mert az volt a tervem hogy el viszem Dávidot ebédelni valahova mert már nem vagyok rosszul és ezzel meghálálom a segítségét és akár egy randinak is felér remélem tetszeni fog neki.

-Hát te hova öltöztél ki ennyire

-Kegyedet el vihetem egy randevúra

-Teljes örömmel igent mondok 

Oda mentem hozzá és adtam egy csókot neki lehet kicsit nyálasok vagyunk de még friss az egész. 13:00-kor indultunk el otthonról ez egy kicsit késői ebéd lesz de hát későn keltünk meg történtek a dolgok. Úgy érzem mintha egy kiválasztott lennék mert a világ legrendesebb és legkedvesebb fiúját kaptam meg na meg persze a legdögösebb. Ahogy leérünk összekulcsoltam a kezünket de azért meg kérdeztem ,hogy nem baj-e

-Ugye nem baj? *nézek rá a kezünkre*

-Nem dehogy is *mosolyog rám csillogó szemekkel*

Szerencsére nem futottunk össze senkivel aki ismer minket így gyorsan oda értünk az étteremhez és ki kértük mind a ketten amit szeretünk volna. El fogyasztottuk az ételt és én fizettem de mondta Dávid hogy majd fizet de nem engedtem mert én hívtam el eleve randira. Nem sok kedvünk volt már mást csinálni így csak sétálgattunk a városba és akkor kérdezett Dávid.

-Lenne kedved nálam aludni?

-Persze ezer örömmel *vigyorogtam mint a tejbetök*

A gondolataimban ott volt ,hogy most már nem a kanapén kell nála aludnom hanem aludhatok mellette úgy ,hogy nem kell félnem ,hogy esetleg át ölelem vagy valami meleg dolgot csinálok. Most már felszabadultnak érzem magam és örülök ,hogy Dáviddal összejöttünk mert mellette önmagam lehetek és nem kell attól félnem ,hogy elítél vagy kicsúfol ő az az ember aki mindig boldoggá tesz még a rossz napjaimon is és én nagyon hálás vagyok ,hogy van nekem.


Sziasztook! Itt is lenne az új rész ez hosszabb de nem sokkal itt már érezhető ,hogy mi lesz majd még a storyban. Köszönöm szépen aki elolvasta eddig és köszönöm aki votolt meg a kedves kommenteket. Köszönöm ,hogy ennyien várjátok a folytatását és igyekszek írni. Holnap jövök a következő résszel. Helyesírási hibákért bocsi.

XOXO Szanii

Két lélek egyesüléseDonde viven las historias. Descúbrelo ahora