Melletted a legjobb

163 7 5
                                    

Ice

Este fele mielőtt mentünk volna fel Dávidhoz addig sétálgattunk a városba csak egy kicsit elkezdtem fázni mert egy ing meg egy rövid nadrág volt rajtam úgy ,hogy most voltam beteg na de nem baj. Felmentünk hozzá végre majd én elmentem egy jó meleg zuhanyt venni és mire végeztem egy nagyon fullos vacsorát dobott össze Dávid.

-Hát te mit csináltál kicsim amig fürödtem?

-Úgy gondoltam meg érdemelsz egy jó pofás vacsorát így össze dobtam ezt

-Te vagy a legjobb

Köszönet képen csókot hintettem ajkára és elküldtem én is gyorsan le fürdeni mert nem akartam egyedül pizsamában enni akkor már ő is egyen abba. Ameddig vártam rá addig a kanapéba ülve tiktokoztam néztem a jó kis editeket amiket csinálnak rólunk meg kell ,hogy mondjam nagyon jók születnek.

-Elkészültem életem jöhetsz enni

Kellemesen elfogyasztottuk a vacsorát ami fel ért egy ötcsillagos étteremhez is mennyei volt irigykedek Dávidra ,hogy ilyen jól tud főzni engem is megtaníthatna. Ekkor pattant ki egy jó ötlet a fejemből amit majd meg akarok csinálni Dáviddal. Meg ettük az ételt és el akartam beszélgetni Dáviddal mert hát azt is kéne.

-Dávid?

-Igen kicsim?

-Szeretnék veled beszélni

-Még is miről *hallatszott a hangján egy kicsi ijedség*

-Hát arról szeretnék beszélni ,hogy ugye mi most együtt vagyunk de neked ott van Zsófi és ,hogy mit szeretnél vele kezdeni

-Ezen már párszor gondolkodtam ,hogy Zsófival szakítani szeretnék mert nekem csak te kellesz és senki más meg mostanában többet veszekedtünk Zsófival mert mindig baja volt ,hogy én veled lógtam és nem vele.

-És ez az egész miattam alakult ki?

-Csak Zsófinak volt ezzel mindig baja de én élveztem ha veled mentem valahova és nem vele meg már Zsófival is közösen gondolkodtunk ezen de nem jutottunk sose semmire.

-És ez téged ugye nem zavar?

-Nem dehogy is zavar sőt még örülök is annak ,hogy összejöttünk és Zsófi így járt lehet kicsit bunkó vagyok vele de téged mindennél is jobban szeretlek és sose hagynálak el semmiér se senkiért.

Hint egy érzelemmel teli csókot az ajkamra ami megnyugtató ,hogy nem csak ki használni akar és ,hogy el mondta az igazat ezért nagyon hálás vagyok.

-Köszönöm ,hogy elmondtad az igazat és én is szeretlek mindennél jobban.

Vacsora után csak filmeztünk és én egy kis időre el aludtam Dávid ölében kellemes volt ott a hátamat lágyan simogatta és hagyott aludni nem úgy mint máskor khm. Keltem fel kómásan mert éreztem ,hogy nincs ott de csak a mosdóba ment ki és már jött is vissza így vissza tudtam feküdni a kényelmes helyemre. Kis idő múlva szólt Dávid ,hogy ideje lenne feküdni mert későre jár meg másnapra ígértünk streamet amihez kéne pihennem. Nem tudtam el aludni este olyan hamar nem értem miért talán lehet azért mert film nézés közben aludtam. Végre Dávid mellett aludhatok és nem a kanapén mesze tőle. Finom puha kezét lassan végighúzza derekamon mitől a libabőr beteríti egész testem de még is kellemes. Érzi ,hogy nem tudok aludni majd egyszer csak a keze végleg meg áll a derekamon és éreztem ,hogy a nadrágom elkezdett kidudorodni. Na basszus még ez kellett remélem nem veszi észre nem lenne nagy baj de azért még is. Óvatosan közelebb húz magához és a fejét a nyakamba fúrja amitől komfortosabban érzi magát. Este hátralevő részében én is el tudtam aludni karjai kényelmében. Szerelmem táplálom e fiú után és a fiú is táplálja szerelmét felém ettől vagyunk egy kerek pár mit semmire sem cserélnék le.


Sziasztook! Megjöttem az új résszel. Remélem ez is tetszett. Az edites résznél szerintem nagyon jó editek kerülnek fel tt-re amik annyira jók ,hogy egész nap tudnám nézegetni és az editorok nagyon jóra csinálják és ne hadják abba mert tehetségesek benne. A könyvírók is nagyon jók rengeteg nagyon jó könyv van itt is.Köszönöm annak aki elolvasta a könyvet meg aki votolt. Köszönöm a kedves kommenteket és igyekszek miden nap egy új részt kirakni de lehet néha nem fog sikerülni. Helyesírási hibákért bocsi.

XOXO Szaniii

Két lélek egyesüléseOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz