Érdekes végződés

137 9 3
                                    

Ice 

12:00-kor fellőttük a streamet

Az elején beszélgettünk a chattel és beavattuk őket ebbe a 24 órásba. A chat pörgött ,hogy tetszenek ezek a dolgok és bele is vágtunk. Az első dolog az a főzés volt ,úgy voltunk Dáviddal ,hogy hortobágyi húsos palacsintát csinálunk had ne mondjam ,hogy mik történtek a konyhába. Már mind a ketten idegbe voltunk egymástól és attól ,hogy nem tudjuk megcsinálni.

-Ember mit csinálsz azt nem úgy kellett volna

-Heee mert akkor hogy? 

-Hát nem úgy

-Akkor csináld te

Jó 3 órát igénybe vett ez a feladat de hát mi voltunk a bénák de legalább ehetőre sikerült a konyha meg úgy néz ki mintha bomba robbant volna. Persze még konyhát is takaríthatunk mert nem hagyhatjuk úgy. Miután megettük és kitakarítottunk utána a chattel beszélgettünk, játszottunk de már közeledett az este és fáradtak voltunk nem akartunk már inni ezért közöltük random ,hogy akkor kicsivel tovább fog tartani a stream és akkor majd holnap este iszunk és akkor majd viccesebb lesz (csak azt hittem). A chat tudott küldeni videókat meg  hangokat. Nagyon semmit sem aludtunk max egy picit persze a chat élvezte de mi nem annyira meg most nem aludhattunk összebújva ami azért hiányzott. Nem tudhatják meg ,hogy együtt vagyunk maximum később elmondjuk de az nem ma lesz. Reggel úgy néztünk ki mint 2 mosott szar de csináltuk tovább. Szokásos kis beszélgetés játszás meg most kimerészkedtünk az utcára. Kitaláltam ,hogy ne csak igyunk hanem játszunk s közben valamit. Arra gondoltam ,hogy játszhatnánk Én még soha nem-et mert szerintem így izgalmasabb lesz.

-Végre elmondom ,hogy mit fogunk játszani

-Hallgatlak

-Én még soha nem-et fogunk játszani ha az neked is megfelel?

-Persze az nekem tökéletes

Megkértük a chatet ,hogy írjanak nekünk kérdéseket és majd mi kiválogatjuk azokat. Rendesen jöttek a kérdések és több fajta is. Hát végül belekezdtünk az eleje még lightos volt de utána jöttek a furábnál furáb kérdések és a shotok is. Még csak a felénél jártunk de én úgy éreztem ,hogy már most bebasztam pedig ez csak absolut vodka amit meg bírok tudtommal. Dávid nem ivott annyit mint én de már rajta is látszódtak a részegség jelei. Próbáltam józan maradni nehogy valami rosszul süljön el és a végén azért legyük basztatva. Félig meddig tudtam ,hogy mit csinálunk ,hogy élőben vagyunk és a legfőbb dolog ,hogy ne kapjam le Dávidot. Nos igen ezt volt a fő dolog amire csak tudtam gondolni ha már valamennyire tudtam és az alkohol nem beszélt belőlem. A chat persze írogatta az XD-ket ,hogy bebaszva milyenek vagyunk de már Dávid is kb azon a részegségen volt mint én vagy még jobban ,hogy egyszer majdnem  lekapott de akkor úgy csináltam mintha le esett volna valami és elhajoltam. Igyekeztem még észnél maradni de a végére már nem annyira sikerült ahogy Dávidnak se pedig láttam rajta ,hogy ő is próbál józan maradni de nem tud. És akkor megtörtént aminek nem kellett volna...


Sziasztoook! Érkeztem az új résszel végre. Remélem ez a rész is tetszett a folytatásokkal meg jövök. köszönöm annak aki idáig elolvasta és votolt meg kommentelt ami nagyon jól esik. A helyesírási hibákért bocsi.

ig:_szaszaah_

XOXO Szanii

Két lélek egyesüléseTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang