Kds
Mindent elbasztam az alkohol miatt és tényleg én másztam rá Mátéra de hát részegek voltunk ahjj de akkor is én kezdtem és most az én hülyeségemből lett baj. Persze ,hogy pont liveba kellett. Hívtam Mátét már csomószór meg írtam is neki de semmi bár megértem de akkor is aggódok érte és a mostani kapcsolatunk miatt . Elvesztem a gondolataimban már minden is járt a fejemben amikor kaptam egy üzenetet. Már kezdtem megörülni ,hogy Máté az de helyette Zsófi volt. Na bazdmeg még ez hiányzott az életemből. Láttam hogy Zsófi nagyon dühös de nem tudtam végig olvasni az üzenetét mert már azonnal hívott.
-Ezt mégis mikor akartad velem közölni ,hogy te meleg vagy és ,hogy szakítani akarsz. Mert ezeket egyszersem említetted!
-Zsófi figyelj én ezt nem így akartam csak mostanában ugye bajok voltak köztünk és ez már rég óta van csak nem éreztem biztosnak és egyszer csak megtörtént de én beszélni akartam veled de te állandóan a kis bajos hercegnőt játszottad.
-Óóó persze minden az én hibám és egyszerse a tiéd.
-Figyelt tudom ,hogy most hibáztam de ne hidd azt ,hogy nem tudok arról amit csináltál.
-Miért mit csináltam amiről azt mondod ,hogy tudod?
-Ugye mondtad ,hogy elmész nélkülem abba a buliba csak mert nekem haza kellett mennem és nem akartad kihagyni és akkor az összes fiúra rámásztál és még többet is akartál tőlük és kettőtől meg is kaptad de persze ezt nem akartad elmondani.
-...
-Azt hitted ,hogy el tudod titkolni vagy csak nem lett volna merszed elmondani.
-De nem tehetek róla részeg voltam
-Akkor ennyiszerre én is mondhatnám most ,hogy csak részeg voltam. Mert az is voltam meg mert Mátét jobban szeretem mint téged valaha mert ő megért és nem zavarja a néhai furcsa dolgaim de neked állandóan bajod volt velem még volt olyan ,hogy az utcán letagadtál és te ezt nevezted normális kapcsolatnak? De nem kérek többet a kapcsolatunkból szerintem van csomó srác aki jobb nálam és te is boldogabb leszel vele.
Nem bírtam tovább és kinyomtam nem zavart Zsófival a veszekedésünk de az jobban zavart ,hogy Máté nem reagált semmire féltem ,hogy valamit csinált magával de nem is akartam belegondolni. Egész este a telefonomat néztem ,hogy Máté mikor nézi meg de semmi. Reggel amikor felkeltem azonnal a telefonomra néztem és elgondolkodtam azon ,hogy még is mikor aludtam el. Megint megpróbáltam Mátét felhívni de szintén semmi ezért úgy voltam ,hogy délután át ugrok hozzá ,hogy beszéljük meg.
16:30 elindultam otthonról görcssel a hasamba kicsit szédülve de mindenképp szerettem volna beszélni Mátéval. Lassacskán meg is érkeztem hozzá. Meg álltam az ajtaja elött és egy kicsit vártam nem tudom ,hogy miért talán mert féltem ,hogy mi lesz a következmény és lehet ,hogy elveszítem Mátét aki a világot jelenti nekem. Nagy levegőt vettem és bekopogtattam hallottam Máté lépéseit de nem nyitott ajtót. Megpróbáltam megint de szintúgy semmi hallottam az ajtaján ilyen koppanást és szerintem le ült az ajtó elött.
-Máté kérlek ki nyitnád az ajtót beszélni szeretnék veled *mondom majdnem sírva*
-...
-Máté kérlek
-...
-Kérlek csak szeretnék beszélni veled mert bánt az egész
-...
Hallottam ,hogy fel állt szép lassan és kezdett eltávolodni az ajtótól.
-Ne légyszi ne menj el könyörgöm *de ezt már csak sírva tudtam kinyögni*
-...
Összerogytam az ajtaja elött és csak sírni tudtam és gondolkodni ,hogy miért nem nyitott ajtót és ,hogy miért nem válaszolt meg ,hogy végig hallgatta ,hogy itt könyörögtem.
Sziasztook! Bocsi a sok kihagyásért de végre itt van a folytatás egy kisebb kihagyás után. Remélem ez a rész is jó lett. A folytatásokkal még jövök. A helyes írási hibákért bocsi.
ig:_szaszaah_
XOXO Szaniii
STAI LEGGENDO
Két lélek egyesülése
FanfictionEbben a történetben két fiú felfedezi az egyre növekvő érzéseiket egymás iránt, miközben szembenéznek a kihívásokkal és megtapasztalják a szeretet erejét.