18+ tartalmaz ha nem bírod nem ajánlatos
Ice
És akkor megtörtént aminek nem kellett volna...
Dávid felállt a székből és megcsókolt amit engedtem a részegség miatt pedig belül éreztem ,hogy nem kellene de az alkohol győzött. Szenvedélyesebben kezdett el csókolni így én is felálltam a székből és nekilökött az asztalnak Dávid a kamera meg leesett. Az ágyfele tolt Dávid és neki is lökött így egymáson voltunk de a stream még mindig ment csak a kamera nem. Dávid a kezével lejjebb halad és meg áll a nadrágomnál fülembe súgva kérdezi ,hogy szabad-e amitől libabőrös lettem és persze ,hogy igennem feleltem de az agyam meg ,hogy nem. Szépen lassan húzta le a nadrágomat majd a pólómat és már csak az alsónadrágom maradt de szóltam ,hogy én jövök és elkezdtem Dávidot vetkőztetni. Kezdve a pólójával majd a nadrágjával és végül az alsójával. Ott állt előttem egy szál semmiben és végül ő is levette az alsómat. Ott voltunk ketten a szobában csak ő meg én és én meg ő senki más és most van itt a pillanat.
Fejemben zűrzavar az alkohol és a józanság küzd de miért? Tettem fel a kérdést magamban.
(Miért csináljuk ezt mégsem vagyok felkészülve de de nem tudom uralni a testem a mámortól amit most érzek. Nem tudom összeszedni magam és szólni se.)
Lassan becsúsztatja nyalókáját testembe ami élvezettel tölt el és számat egy nyögés hagyja el.
-Fáj?
-N-nem *felelem nyögve*
Mélyebbre nyomja és egyre nagyobb nyögések hagyják el a számat és az övét is. Az érzés végigfut a testemen ami jóval tölt el de fejemben még mindig káosz és zűrzavar. Szeretnék kijutni de mintha egy jó börtönbe lennék bezárva de mégse szeretnék.
Be és ki Be és ki egyenletes tempóban majd egyre jobban gyorsul és a nyögésekből is több lesz.
(Rosszul érzem magam nem az alkoholtól hanem attól amit csinálunk nem most kéne hanem akkor amikor már úgy érzem készen állok és nem halál részegen úgy hogy több ezer ember hallja)
Olyan jól csinálja mintha nem először csinálná. Azt akarom ,hogy folytassa. És folytatja is hála az égnek. Az egek közé repít az érzéssel amit kivált belőlem és mennyei. Testem az olvadás szélén áll és itt veszítettem el az uralmat végleg. Itt már minden mindegy volt hagytam ,hogy az érzés átjárja a testem.
-Tudod ,hogy milyen kibaszott szexi vagy *mondja édes hangján*
De felelni nem tudok csak mosolyogni és nyögni. Próbálom végig gondolni a helyzetet de nem sikerül nem jut eszembe az se ,hogy mi épp élőben vagyunk és mindenki hallja de Dávidnak sincs meg semmi. Abba akarom hagyni de nem lehet nem enged a mámor már nem is én irányítom a testem hanem ő. Mintha hatalma lenne Dávidnak a testem felett és nem engedne de élvezet is. Egy pontnál már megtudtam szólalni.
-Szívem abba tudjuk hagyni?
-Nem tetszik az érzés?
-De csak már fáradt vagyok
-Hát jó ahogy te szeretnéd hercegem
Lefeküdtünk és szorosan magához húzott de még lehetett hallani ,hogy mind a ketten levegőért kapkodunk. Szépen lassan eltudtam aludni szorító karjai között.
(Nem szeretném ki szeretnék jutni miért zavar most ez ennyire és mi lett velem? Nem önmagam vagyok segítség.)
Reggel másnaposan ébredtem és szétnéztem Dávid békésen aludt de a ruhám és az ő ruhája is a földön és lenéztem magamra. Pucéran ültem az ágyon nem is tudtam gondolkodni annyira levoltam fagyva. Majd ránéztem a gépre és láttam ,hogy az élő még mindig megy. Olyan pánikroham kapott el ,hogy hirtelen semmit nem tudtam csinálni álltam a szoba közepén egy szál semmiben. Feleszméltem kinyomtam az élőt és felkeltettem Dávidot és csak kiabálni tudtam szegénnyel. Hírtelen nem jött semmi csak az ,hogy legszívesebben ott hagynám de persze nem az ő hibája hanem mindkettőnk hibája.
-Ember mi a fasz csináltál?
-Mi az ,hogy én te is benne voltál
-De bazdmeg még az élő is ment mi a fasz bajod volt ,hogy idáig jutottunk?
-Bazdmeg nem tudom úgy csináltál mintha te is akarnád és csináltuk
-De nem akartam nem álltam még készen de most minden elbaszódott
Mérgemben nem hagytam válaszolni. Gyorsan összeszedtem a cuccom és elmentem nem akartam már látni ezek után. Könnyes szemmel siettem haza nem akartam senkivel összefutni. Ahogy hazaértem bezártam az ajtót és befeküdtem az ágyba sírva és szinte minden is járt a fejemben de főleg az ,hogy hol basztam el.
Sziasztook! Megjöttem az új résszel itt mér kezd a történet felpörögni de vajon még mi történik köztük? köszönöm mindenkinek aki votol és kommentel nagyon hálás vagyok ,hogy ennyien olvastátok már a könyvem. A folytatással még jövök. Helyesírási hibákért bocsi.
ig: _szaszaah_
XOXO Szanii
BẠN ĐANG ĐỌC
Két lélek egyesülése
FanfictionEbben a történetben két fiú felfedezi az egyre növekvő érzéseiket egymás iránt, miközben szembenéznek a kihívásokkal és megtapasztalják a szeretet erejét.