1. Fejezet

28 0 0
                                    

Leszőgezném előre, hogy a Jiwon nevet nem azért használom ebbe a történetbe mert hogy saját magamat shippelem vele össze meg ilyenek. NEM! Csak tulajdonképpen nem akartam más nevet használni és ötletem se volt hozzá ezért gondoltam hogy addig ezt a nevet használom. Aztán ha valaki tudd nekem mondani egy jó Koreai nevet és tetcik akkor szívesen átírom a Jiwon nevet másra. Igen Bangchan nekem is a biasom és nem is ezért használom a nevemet mint mondtam. Tényleg egy Koreai nevet akartam adni a karakternek (az-az olvasónak vagy hgy mondjam). Na mind1 inkább nem is mondom tovább. Élvezzétek ezt az olvasmányt! :D

𝐉𝐢𝐰𝐨𝐧

Ahj istenem de fárasztó egyszerre managernek és cég vezetőnek lennem. Még csak 2 éve váltottam le a Nyxan Entertainment volt cégvezetőjét és még mindig nagyon újnak érzem. Pedig már 2 éve itt dolgozók. Ebben a két évben nagyon sok minden történt, debütáltattunk 2 lány és 1 fiú csapatot. A BLACKPINK nevezetű lány csapat át lettek rakva az én Entertainmentem-be mivel a YG Entertaiment sajnos csödbe ment egy nagyon nagy incidens miatt és mivel sokan nagyon nem akarták, hogy a BLACKPINK illetve a többi csapat feloszlasson ezért én pár csapatot meg is kaptam. Ebben a 2 évben én voltam a BLACKPINK Managerre nagyon jól kijöttünk egymással. Nagyon jó volt velük dolgozni, Lisa létre hozta a saját vállalatát ami a LLOUD néven mükődik. Mesélték hogy nagyon-nagyon szigorű diétán voltak és még sok mást meséltek. Nagyon örültek annak, hogy én lecsaptam egyből rájuk és örülnek annak, hogy a diéta mellet is ehetnek kevésbé egészséges ételt. Amióta én vagyok a Nyxan Entertainment vezetője azóta nagyok a bevételeink is, nagyon sok sikeres csapatunk debütált akik még nagyobb sikerrel járnak, nagyon sok Koreai illetve más nemzetiségű gyakornokok jelentkeznek hozzánk. Na de térjünk át rám. Jiwon Seul Ryong-nak hívnak, 22 éves vagyok. Apám Keeho Seul Ryong egy kisebb céget vezet, ő ékszerekkel foglalkozik, hogy is mondjam. Amilyen ékszereket árul apám azt a Ryong ékszereinek nevezzük. Anyámnak az igazi nevét sajnos nem tudom, csak annyit tudok hogy magyar származású és hgy modelnek dolgozik a Versace-nak. Mindig azt mondja, hogy szólítsam Candace-nek mert azt jobban szereti. Mielőtt megkérdezitek, igen félig koreai illetve félig magyar vagyok. Ügye milyen különleges?

 -Ryong kiszasszony! Kérem ne felejtse el, hogy holnap megbeszélése lesz illetve, hogy ma lesz egy találkozója a BLACKPINK tagjaival a társalgóban délután négykor! És meghoztam az ebédjét. Jó étvágyat kívánok! -szólt az aszinsztensem és nyújtotta át az ebédemet.

 -Köszönöm szépen Xavier! De meg mondtam neked, hogy szólitcs nyugodtan a saját nevemen! -megköszöntem kedvesen, leraktam óvatosan az asztalomra és folytattam tovább a dolgomat a számtógéppen.

 -Bocsánat Jiwon kisasszony! -elnézést kért és utána távozott.

14 óra lett miútán végeztem mindennel a gépemen. Kinyitottam a zacskót és kivettem az ételt. A kedvencemet hozta Xavier, rámen egy kis tofuval. Ezt a kaja kombot nagyon szerettem. Miután végeztem az ebédemmel kidobtam az üres dobozt és zacskót a kukába a műanyag evőeszközőkkel eggyütt. Gyorsan rá néztem a gépemen a naptárra hgy minden be van-e írva ami kell. Megnéztem, hogy jött-e egyáltalán új email, nagyon sok felkérés is jött illetve nagyon sok jelentkezések, fellépős meghívások, tv-műsoros meghívások, stb. Fél 16-kor minden újra le ellenőríztem, hogy minden meg van-e és csak utána indultam ki az irodámból. Mielőtt a találkozó helyére mentem volna gyorsan oda mentem egy kávé autómatához és vettem kávét. Beszálltam a liftbe és megnyomtam azt a gombot amin az 1-es emelet száma van közben kortyolgattam a kávémból.

Ahogy beértem a társalgóba több gyakornokot láttam beszélgetni a társalgó előtt. Xaviernek mondtam hogy küldje fel az összeset a szobájába de előtte kérdezze meg őket hgy van-e gyakorolni valójuk-e vagy edzeni valójuk mert ha igen akkor menjenek oda. De inkább meggondoltam magamat és azt mondtam hgy a szobájukba menjenek be, úgyis péntek volt és azért rájuk fért egy kis pihenés és mondtam hgy a telefonjukat adja oda nekik. Mivel holnap szombat lesz ezért mindig megengedem hgy hétvégén használják a telefonukat de kizárólag ehez szabály is tartozik. Imádok itt dolgozni, mindig nagyon jó munkát végzek. A fizetés az nagyon sok amit mindenki kap, igaz én kapom a legtöbbet utánam meg az asszisztensek, managerek, stb. Gyakornokok közűl semelyik nem kap fizetést, csak akkor kapnak ha már debütálltak a csapatjuk. Az idolok akik nekünk dolgoznak vagyis végzik a sikeres énekes munkájukat azok 25 millióig kapnak egyenlőre, sajnos semelyikük nem kap egyenlő fizetést mert meg kell néznünk hgy hogyan teljesítenek, mennyit adnak bele egy dalba, stb. Szóval elképzelhetitek mennyi munka van ezzel is. Lassan telt az idő miközben a kávémat kortyolgattam aztán egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy megérkeztek a BLACKPINK TAGJAI. Jennie, Jisoo, Rosé és Lisa.

𝕄𝕪 𝕄𝕒𝕟𝕒𝕘𝕖𝕣 || 𝐁𝐚𝐧𝐠𝐜𝐡𝐚𝐧 𝐱 𝐉𝐢𝐰𝐨𝐧 (𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓)Where stories live. Discover now