3. Fejezet

7 0 0
                                    

𝐁𝐚𝐧𝐠𝐜𝐡𝐚𝐧

El sem hiszem hgy itt állunk a Nyxan Entertainment előtt. Káprázatosan jól néz ki az egész hely.

-Nos akkor megyünk vagy sem? -kérdezte Minho.

-Megyünk. -válaszoltam határozottan.

Beléptünk az épületbe és azt hittem hogy nyomban ott ájulok el. Gyönyörű volt az egész helység. Nagyon sok gyakornokot láttunk fiúkat és lányokat is. Egyszerre csak arra lettem figyelmes hogy egy hölgy jön oda hozzánk. Gondoltam hgy a recepciós lehet az.

-Elnézést uraim de nem fogadunk látogatokat időpont nélkül. Legyenek szívesek távozni.

-Szevasz Han!

-Szia Rico! -köszönt vissza Han.

-Bocs Layla, ők velem vannak, éppen Ryong kisasszonyhoz jöttek időpontra.

-Oh semmi baj, sajnálom hogy ilyen illedelmetlenül beszéltem önökkel. Üdvözlöm önöket a Nyxan Entertainmentben! -kedveskedet a hölgy.

-Legyenek szívesek követni engemet Ryong kisasszony irodájába.

Követtük Ricot aztán egy hatalmas nagy liftbe beléptünk.

-Ő itt Rico! Egy nagyon régi barátom. Rico...Ők itt a barátaim akikkel K-Pop Idolok szeretnénk lenni. Felix, Hyunjin, Seungmin, Jeongin, Minho, Changbin és Christopher.

-Sziasztok! Nagyon örülök a találkozásnak. Szóval ti lennétek azok akik nem tudtak a meghallgatásra jönni és gondolom éppen a fönőkömhőz jöttetek.

-Pontosan. -válaszoltam.

Kiszálltunk a liftből és a folyosó végéig mentünk. Rico mondta hgy várjuk meg itt ameddig nem szól. Kihallotuk hgy miről beszélnek.

-Ryong kiszasszony! Látógatói jöttek akik szeretnének önnel egy fontos dologról beszélni.

-Rico mondtam már, hogy szólitcs Jiwonnak! Elegem van abból hgy mindig Ryong kisasszonyzól te is úgy mint Xavier! Mondtam amikor nincs senki akkor szólítcs Jiwonnak ne pedig Ryong kisasszonynak.

-Bocsás meg Jiwon. De beengedhetném azokat akik szeretnének veled beszélni?

-Kik jöttek? És hogy hívják őket?

-Nyolc fiú jött akik szeretnének K-Pop Idolok lenni és ezzel szeretnék a Nyxan Entertainmentet képviselni.

-Miért nem jöttek el a meghallgatásra?

-Sajnos ezt nem tudom.

-Értem. Enged be őket!

Rico kinyitotta az ajtót és beljebb engedet minket. El se tudtam képzelni, hogy egy nőnek hogyan lehett ilyen hatalmas irodája. Amikor megláttam Rico fönőkét azt hittem hgy ott ájulok el. Életemben nem láttam még ennél gyönyőrűbb nőt a világon. Hosszú barna haja a vállára omlót, óceán kék színű szeme találkozott az enyémével, nagyon csinosan volt fel őltőzve. Kosztümnek lehetne mondani amilyen öltőzékben volt de akkor is nagyon csinosan őltőzőtt fel. Aztán megszólalt bársonyos mély hangjával.

-Szóval ti lennétek azok akik K-Pop Idolok akarnak lenni? -kérdezte.

-Igen. -válaszóltam remegő hangon.

-Rendben. De miért nem jöttetek el a meghallgatásra?

-Sajnos az utolsó pillanatban értesültünk róla így sajnos nem tudtunk elmenni. Ezért jöttünk ide, hogy megmutassuk a tánc és az ének tehetségeinket. Esetleg ha rá ér akkor szívesen megmutatnánk őnnek. -mosolyodtam el idegesen.

𝕄𝕪 𝕄𝕒𝕟𝕒𝕘𝕖𝕣 || 𝐁𝐚𝐧𝐠𝐜𝐡𝐚𝐧 𝐱 𝐉𝐢𝐰𝐨𝐧 (𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓)Where stories live. Discover now