7. Fejezet

5 0 0
                                    

𝐁𝐚𝐧𝐠𝐜𝐡𝐚𝐧

-Na Chris készen állsz a randidra? -kérdezte Han.

-Igen csak nagyon izgulok.

-Nem kell haver, elintéztél mindent hogy csak kettesben tudjatok egy étteremben enni és hogy legyen testörök és biztonsági örök. Minden tőkéletes lesz úgy ahogy tervezted és tudod jól ha bármi van ránk mindig számíthatc.

-Kösz Han! -öleltem át és utána azonnal indultam ki a kocsimhoz. Este hét óra volt és 25 percre lakot tőlem Jiwon még idő előtt oda értem. Dudáltam eggyet a kocsimból neki hogy tudja hogy itt vagyok és kiszálltam az autóból. 2 perc múlva megpillantottam Jiwon-t ahogy felém tart. Földig érő fekete testhez simuló ruhában lépett oda elém. Azt hittem hogy ott ájulok el, hirtelen nagyon melegem lett.

-Nos akkor megyünk vagy még több óráig bámulni fogsz? -kérdezte nevetve.

-Gyere szállj be. -nyitottam neki ki a kocsi ajtaját. Miután mindegyikünk beszállt az autóba máris elindultunk az étterem felé.

(Bocsássatok meg de ezt a részt itt kihagyom most átugorjuk ezt a részt. Ne haragudjatok meg!)

𝐁𝐚𝐧𝐠𝐜𝐡𝐚𝐧

Másnap volt és mivel nem volt semmi dolgunk ezért úgy dönttünk hogy páran átmegyünk Changbinhoz és ott pizzázunk eggyet.

-Sziasztok srácok! Gyertek be nyugodtan! -nyitott ajtót nekünk Changbin.

Beértünk a lakásába lepakoltunk egyből és leültünk páran a kanapéjára páran meg a földre. Miután eldöntöttük hogy milyen pizzát eszünk és megrendeltünk azután a fiúk elkezdtek Jiwonról kérdezgetni.

-Mesélj Chris! Milyen volt a tegnapi randi Jiwonnal? -kérdezte Han.

-Imádtam! nagyon jó volt vele és az a ruha ami rajta volt...Fhu! Azt hittem ott tépem le róla.

-Juj! Valaki nagyon be van indulva. -kezdte Felix.

-Amúgy Chan, Hyunjin féltékeny rád. -mondta Jeongin. -Nem nagyon kedvel téged úgy látom.

-Miért? -kérdeztem kiváncsian.

-Nem tudom, valahogy úgy látom hogy amikor Jiwon közelében vagy és ezt ő meglátja idegbe jön és elkezd búnkozni meg féltékenykedni. Szerintem a riválisa vagy.

-Meg lehett ez, én is így látom. -mondta Han és Felix.

-Hát akkor legyen féltékeny, egészségére. Nem az én próblémám hogy nem tudd a fönőkkel olyan jó kapcsolatba lépni mint én. Ez van! -mondtam.

-Hát ja! Na skacok mindjárt ide ér a pizza. -mondta Changbin.

𝐉𝐢𝐰𝐨𝐧

-MIVAN?!!!! -nem hitte el Kat amit mondtam. -TE SMÁROLTÁL VELE?!!

-Nyugi csajos! Inkább ed a pizzádat.

Dél után négy volt és át hívtam a legjobb barátnőmet egy csajos dél utánra. Rég csináltunk már ilyet és nagyon örültem neki.

-Tudtam én hogy Chan Daddy hozzád illik. -Na én ekkor vörösödtem el. -Majd ha összejöttök és eljutottok addig hgy lefeküdtök egymással akkor azért mond el hogy milyen az ágyban. Tudod jól hogy szeretek ilyen spicy dolgokat hallgatni.

-Tudom én hisz nem véletlenül veszem meg neked az ilyen spicy könyveket. Na de öltözz át bikinibe, megyünk jakuzzizni eggyet.

-EZ AZ!

𝕄𝕪 𝕄𝕒𝕟𝕒𝕘𝕖𝕣 || 𝐁𝐚𝐧𝐠𝐜𝐡𝐚𝐧 𝐱 𝐉𝐢𝐰𝐨𝐧 (𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓)Where stories live. Discover now