FIGYELEM: 18+ karikás rész következik! Ha nem szeretnéd elolvasni akkor kérlek ugorj át a 17. Fejezetre!
𝐉𝐢𝐰𝐨𝐧
-Channie már több napja ignorál és nem értem hogy miért. Holnap lesz a születésnapom és még mindig nem nagyon áll velem szóba. Rosszul érzem magamat ettől. Mit tegyek Kat? -kérdeztem.
Éppen dolgoztam a gépemen mielőtt megjelent volna Kat és mivel Kattal mindent megosztok ezért gondoltam hogy elmondom neki.
-Szerintem ignoráld te is őt aztán biztos hogy feltűnik neki és rá un hogy nem foglalkozól vele. Búnkoz vele egy kicsit. -kacsintott Kat. -Viszont megyek mert tudod jól hogy nem fecserészhetek veled egész nap. Amúgy holnap van kedved eljönni velem vásárolni? Ezt vedd egy születésnapi vásárlásnak és én fizetek mindent.
-De... -meg akartam szólalni de Kat félbe szakított.
-Nincs de! Én fizetek és kész!
Utána elhagyta az irodámat Kat. Szarul éreztem magamat Bangchan miatt és egy kis csalódást is érzek. Lehett nem volt jó ötlet Channal összeházasodni. és még azt sem nézem jó szemmel hogy Chan egy lánnyal beszélget rajtam kívül amikor házas. Ahj istenem én nem bírom ezt! Elvállok tőle!
𝐁𝐚𝐧𝐠𝐜𝐡𝐚𝐧
-Na mit mondot Jiwon? -kérdeztem Kattol.
-Most éppen utál téged lebutitva. Emlegette a válást és hogy egy idegen lánnyal beszélgetc az-az a másik húgoddal. Nem nézi ezt jó szemmel.
-Istenem...Erre miért nem gondoltam? Miért nem gondoltam erre hogy megtudom ezzel bántani? -idegeskedtem.
-Hát ezt te tudod Chan.
Mérges voltam magamra, nagyon mérges. Hogy lehettem ekkora fasz?! Miért nem gondolkodok elöszőr aztán cselekszek? ARGH!!
𝐉𝐢𝐰𝐨𝐧
-Kat, mit tervezel? Miért takartad le a szememet?
-Nyugi mindjárt megtudod! De csak akkor nyithatod ki a szemedet amikor én mondom. -válaszolta Kat.
Egyszerűen nem tudom hova megyünk, elvesztettem a fonalat. Úgy 10 perc múlva Kat újra megszólal.
-Itt vagyunk de még ne nyisd ki a szemedet.
Elvette a kezét a szememtől én meg engedelmeskedtem neki. Bízok benne. Azt tudtam hogy egy épületbe léptünk be de azt hogy hová azt már nem tudom.
-Okés kinyithatod! -mondta Kat.
Kinyitottam a szememet és meglepődtem elég rendesen.
-Boldog születésnapot Jiwon! -kíáltották egyszerre.
Ez nem lehett igaz! Szóval akkor azért viselkedet Chan velem így mert egy születésnapi bulit rendezet nekem amiről nem is tudtam? Az eszem meg áll...Az eszem meg áll! Konkrétan sírtam majdnem. Mindenki aki fontos számomra mind itt állnak előttem. Chan egy hatalmas vörösrózsa csokrot fogot a kezében, mosolygot rám és csillogot a szembe.
-Parancsolj Drágám! Ez a tiéd és bocsás meg hogy nem foglalkoztam veled eleget és búnkoztam veled, fáradt voltam és a születésnapi bulidat szerveztem meg. Remélem nem haragszol! -nyújtotta át a csokrot.
Elöször is adtam neki egy pofont hogy értse meg hogy miért kapta másrészt meg adtam neki egy csokót és egy ölelést hogy tudja hogy még mindig szeretem. Elvettem a csokrot és megkérdeztem tőle hogy ki az-az idegen lány akivel beszélgetett. Azt mondta hogy a második húga az, ő is segített a buli szervezésben neki és őt is meghívta rá. Örültem neki hogy Chan nem csal meg. Mégis hüséges.
Rengeteg ajándékot kaptam, a fél ház biztos ezzel lesz tele. De tényleg rengeteg ajándékot kaptam. Buliztunk egy jót aztán szóltam Channak hogy fáradt vagyok menjünk haza. Azt mondta jön ő is addig hadd bulizanak a többiek.
Beszálltunk az autójába miután az összes ajándékot beraktuk a kocsi csomagtartójába, becsatoltuk a biztonsági övünket és aztán már indultunk is haza. A házunk előtt meg álltunk Chris kocsijával.
-Hogy tetcett ez a születésnapi buli? -kérdezte Chan.
-Tetcett nagyon! -mosolyogtam rá.
-Van még valamilyen kivánságod amit esetleg tudnék teljesíteni?
-Van. -válaszóltam.
-És mi lenne az kicsim? -kérdezte Chan.
Megfogtam az ingjének a garrélját és magamhoz rántottam erősen és megcsókoltam szenvedélyesen.
-Az hogy dugj meg itt a kocsiban! -néztem ré azzal a bizonyos arccal.
-Ohh~ na akkor azonnal beülök hátra aztán rám mászhatc. -nézett rám perverz arccal.
Így is lett. Hátra másztam azonnal és legugoltam elé. Kicsatoltam az övét és a nadrágját kigomboltam és egyből Chan farka kiugrott a boxerjéből. Merevedése volt, rendesen láttam az ereket kidudorodni a farkán. Ez jó lesz!
-Na bébi kérlek tedd meg! -simogatta a tarkomat és mosolygot rám csillogó szemekkel.
Nem bírtam magammal ezért elkezdtem nyaldosni a farkát ahogy mindig is szokott lenni utána bekapom és jól leszopom a farkát.
-Ahhh~ Jaj de jó vagy! Ah~ -adott ki férfias nyögéseket.
Ovatosan megfogta a fejem tetejét és elkezdte a fejemet húzni előrébb hogy majdnem teljesen a számban legyen a farka. Nem is kellett sok idő és bele élvezet a számba, én mint jó kislány lenyeltem a spermáját mint mindig.
-Nagyon jó vagy bébi! Tudtad? Gyere ide most én irányítok.
Felmásztam az őlébe és magamba helyeztema farkát és hiper szuper gyorsan tövig ment belém ahogy akartam. Nagyon jó érzés volt. Olyan jó csípő mozgása van hogy csillagokat látok. Életemben még nem szexeltem ilyen jót egy autóban. Ez az első alkalom hogy ez is megtörtént vele. Szólok majd Channak hogy ezt csinálhatnánk többször is. Egy kis idő után belém is élvezett, imádtam ezt az érzést.
-Szerintem mára ennyi elég is lesz. -jelentette ki.
-Szerintem is. Menjünk be! -mondtam.
Felhúztam a tangámat Chan meg a boxerét és a nadrágját vette vissza. Kiszedtük a csomagtartoból az ajándékaimat és bevittük a lakásba és leraktuk a kanapéra. Majd holnap az összeset oda rakom ahová való. Éhesek nem voltunk szóval megint csak lezuhanyoztunk és utána ágyba bújtunk. Életem legjobb születésnapja volt ez.
YOU ARE READING
𝕄𝕪 𝕄𝕒𝕟𝕒𝕘𝕖𝕣 || 𝐁𝐚𝐧𝐠𝐜𝐡𝐚𝐧 𝐱 𝐉𝐢𝐰𝐨𝐧 (𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓)
RomanceEzt a könyvemet Quoteven is megtaláljátok! Bangchan és Jiwon kapcsolatáról fog szólni az egész. Így vagyok fent: JiwonSKZWoLF