9. Fejezet

3 0 0
                                    

𝐉𝐢𝐰𝐨𝐧

-MIVAN?!!!! -Nem tudtam elhinni amit hallanak a füleim. -TE ELVÁLTÁL JAMESTŐL?!!! MIÉRT?!! Azt hittem hogy tök boldogak vagytok meg minden. A legjobb barátnőm csak most merte ezt elmondani nekem 5 hónap után, és már 5 hónapja hogy szingli.

Már három év és 2 hónap telt el hogy én vagyok a Nyxan Entertainment vezetője, azóta én vagyok Channak a barátnője amit múlt hónapban tártuk ki a világ elé így már nem kell bújkálnunk se semmi.

-Te annyira hülye vagy! Miért csináltad ezt? -kérdeztem idegesen.

-Mert egyszerűen nem szeretem már rég kiszerettem belőle. Unalmas, ugyanazokat a dolgokat csinálja és az ágyban is már nagyon rossz plusz amióta elkezdet az egyik kolléga nőével beszélgetni azóta már nem is érdeklődik irántam. -borult ki.

-Nyugi, most már mindent értek hogy miért hagytad ott a francba. Tudom hogy nehéz túl lépni rajta de muszály lesz. próbáld meg elfelejteni és tudom, nem könnyü de ez van. Te is nekem ezeket mondtad amikor le voltam törve Alik miatt. -kortyoltam bele a kávémbva. -Egy kis kiengesztelő shoppingolás jót tenne? Dior? Versace? Esetleg szeretnéd ha megvenném neked azt az unikornist amit Jennie ad el?

-Örülnék neki Jiwon! -nézett rám bociszemekkel.

-Na akkor go shoppingólni! -álltam fel, fogtama táskámat és mentem ki Kattal a kocsimhoz.

𝐁𝐚𝐧𝐠𝐜𝐡𝐚𝐧

-Ez így nem lesz jó! -mondtam. -Énekeld el újra!

-Valahogy megoldjuk. -mondta Changbin.

-Ide Jiwon kell, ő tudja ezt jól megoldani!

-Hívd fel Kakao Talkon! Tudod jól hogy ma most a legjobb barátnőjével tölti a napját. -mondta Jeongin.

-Remek ötlet! Máris hívom.

𝑱𝒊𝒘𝒐𝒏: Szia Channie!

𝑩𝒂𝒏𝒈𝒄𝒉𝒂𝒏: Szia Szívem! Kell a segítséged de azonnal. Seungminnal nem bírjuk a hanganyagát felvenni. Tudnál segíteni?

𝑱𝒊𝒘𝒐𝒏: Persze! Mi is a próbléma vele?

𝑩𝒂𝒏𝒈𝒄𝒉𝒂𝒏: A kiejtése az tőkéletes viszont a hangsúly illetve hogy mennyire legyen magas vagy alacsony azt nem tudja elénekelni rendesen.

𝑱𝒊𝒘𝒐𝒏: Értem. Na akkor ezt korigálom! 10 perc megyünk!

𝑩𝒂𝒏𝒈𝒄𝒉𝒂𝒏: Köszi Édesem!

𝑱𝒊𝒘𝒐𝒏: Nincs mit! Ez a munkám.

𝐁𝐚𝐧𝐠𝐜𝐡𝐚𝐧

-Köszi hogy segítettél! Nélküled nem jöttünk volna rá. -adtam egy puszit az arcára.

-Szívesen!

-És hogy megy a SOLO zenéd? Ki került már az internetre? -kérdezte Han kiváncsian.

-Holnap reggel kerül ki ti nektek külön átküldöm. Sajnos a sok fiatal tanoncnak ma kell levetítenem hogy milyen mesteri művet készítettünk el! -mondta boldogan.

-Mi lett a címe végül? -kérdezte Jeongin.

-LIMIT. -mondta.

-Király! -mondta Felix.

𝕄𝕪 𝕄𝕒𝕟𝕒𝕘𝕖𝕣 || 𝐁𝐚𝐧𝐠𝐜𝐡𝐚𝐧 𝐱 𝐉𝐢𝐰𝐨𝐧 (𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon