2. Fejezet

8 0 0
                                    

 𝐉𝐢𝐰𝐨𝐧

-Kész idegroncs vagyok Rico! Ez nagyon fárasztó! Miért kell nekem mindig megbeszélésekre mennem? -nyavajogtam Riconak.

-Sajnos ez van Jiwon, Te vagy itt a cég vezető, ez a dolgod. És ha már cég vezető vagy akkor muszály megbeszélésekre menned bármi is van.

-Igazad van. Túl sokat nyafogok neked.

-Nem is baj.. Amúgy a családod hogy van? Apukád meg van?

-Persze jól vannak. Dolgozgatnak.

Rico az egyik legjobb barátom. Eggyüt voltunk gyakornokok itt a Nyxan Entertainmentben. Amikor az elöző tulaj volt elöttűnk akkor még nem volt engedélyezve az hgy egy gyakornok lány beszélgessen egy gyakornok fiúval. De amióta én vagyok itt a fönők azóta ezen már váltóztattam (és még sok más szabályon is). Ricoval nem csak egy helyen voltunk gyakornokok de még amikor a Managert tanultam akkor még egy osztálytársak is voltunk. Nagyon örültem amikor meg tudtam, hogy egy helyen voltunk gyakornokok. Amikor még osztálytársak voltunk akkor megígértem Riconak, hogy ha lesz egy vállalatom mint a JYP vagy a CUBE Entertainment akkor felfogom őt venni Managernek vagy asszisztensnek és ez be is bizonyosodot. Riconak hagytam hogy eldöntse hogy melyiknek szeretne nekem dolgozni, az asszisztenst választotta. 2 éve hogy már vele dolgozom.

-Köszönök szépen mindent Rico! Most viszont mennem kell, még sok munka vár rám. Megtennéd hogy néhány fiú és lány csapatot megnézel hogy gyakorolnak-e egyáltalán vagy valami?

-Persze! -mondta kedvesen és azonnal távozott is.

𝐁𝐚𝐧𝐠𝐜𝐡𝐚𝐧

-Képtelenség bejutni a Nyxan Entertainmentbe! -kezdte el Hyunjin.

-De be tudunk jutni! Ha másoknak is sikerült akkor nekünk is fog! Jól táncolunk, jól éneklünk, jól tartjuk magunkat, bírjuk a nehéz és fárasztó edzéseket. Mit soroljak még? -mondta Han.

-Az oké hogy be tudnánk jutni. De tudod jól hogy ez nem ilyen egyszerű. Nagyon sok az elvárásaik oda bent főleg a Nyxan Entertainmentben. -mondtam a fejemet fogva.

-Tudtátok hogy 2 éve új a vezetőjűk? Le váltották a régit egy nagyon nagy botrány miatt. És amióta le lett váltva azóta új szabályok is vannak ott. És úgy hallotam, hogy a vezetőjük egy volt gyakornok aki elvileg debütált egy lány csapatban csak kirúgták azért mert, hogy ki állt saját magáért és a társaiért. Maradhatott volna K-Pop Idol de ő úgy döntött hogy inkább a Nyxan Entertainment vezetője lesz. Ez mennyire király már! Tudtommal úgyan úgy tartják a diétákat ott de nem nagyon szigorú diéták mennek ott. -mondta Han.

-És te ezt honnan a fenéből tudod? -kérdezte Hyunjin.

-Tudod az internet csodákra képes és ha a legjobb haverod egy Manager ott azon a helyen. -nevetet Han.

-Kíváncsi vagyok arra hogy hogyan néz ki a hely és, hogy ott milyenek a gyakornokok, a Managerek, az asszisztensek illetve a cég vezető. -mondta Minho.

-Arra én is. -mosolygot Jeongin.

𝐉𝐢𝐰𝐨𝐧

Mivel vasárnap van ezért nem volt sok dolgom. Úgy döntöttem hogy beugrom az egyik kedvenc kávézomba ahol a másik legjobb barátnőm dolgozik. Kat-nak hívják. Nagyon egy kedves, aranyos, törődő lány. Őtt is csak néha tudom meglátogatni de annak is örülök, hogy legalább tudom látni. Ő vele gyakornok voltam és egy csapatban is debütáltunk. De ő már kilépet a csapatból, valahogy úgy érezte hogy neki ez nem megy és hogy szeretne egy saját kávézót nyitni. Ez meg is történt rá egy évre. Büszke vagyok rá nagyon. Beszálltam az autómba, elinditottam és egyből Kat kávézója felé vettem az irányt. 10 perc alatt ott is voltam kocsival. Kiszálltam az autómból és a bejárat felé vettem az irányt. Ahogy beléptem az ajtón egyből Kat már futott is oda és a nyakamba ugrott.

-JIWON!!!! Annyira jó újra látni. Hiányoztál nagyon! -könnyezett és mosolygot egyszerre.

-Te is nekem Kat. -öleltem meg.

-Hozhatok valamit?

-Egy szokásos Lattét és egy hot dogot szeretnék kérni.

-Máris hozom Jiwon! -mosolygot.

Úgy egy 15 perc múlva már hozta is Kat a meleg hot dogot és a Lattémat.

-Köszi!

-Nincs mit! Hogy megy a munka? Nagyon sok gyakornok jelentkezett? -kérdezte kiváncsian és leült szembe elém.

-Húha! Ne is mond! Rengeteg munka van. Nem elég hogy jövő hét csütörtökön és pénteken lesz egy meghallgatás de már most ki készültem. Főleg a mai megbeszélés után meg végképp. nagyon nehéz így minden de megoldok én mindent.

-Miért lesz meghallgatás csütörtökön és pénteken

-Üresedés van, nagyon sok gyakornokot ki kellett rugatnom mert nem feleltek meg az elvárásoknak illetve nem tartották be a szabályt. Ezért egy csomó fiút és lányt kell majd meghallgatnom a meghallgatáson. Izgi, mi?

-Annak tűnik. Jaj emlékszel arra amikor gyakornokuk voltunk és mi is néhány szabályt megszegtünk és a főni berágot rá?

-Naná! Pusztuljon meg ott ahol van!

Kat nevetett. Annyira jó volt vele újra beszélni, hiányzott már az hogy beszélgessek vele nagyon. És ez most jól esett hogy végre volt rá időm hogy találkozhassak vele. Egy csomó dologról beszélgettünk mint például hogy megy neki a munka, milyen eddig házasnak lenni meg ilyenek. Igen Kat 2 évvel ídősebb nálam, ő 24 én meg 22. Elmesélte hogy milyen volt a nyaralása és hogy majd hová terveznek menni legközelebb nyaralni a férjével. Miután kiveséztük az egész témát, elköszöntünk egymástól és mentünk a dolgunkra. Ő ment vissza dolgozni én meg mentem haza pihenni.

𝐉𝐢𝐰𝐨𝐧

Péntek:

Egy nap meghallgatáson túl vagyok, most már csak ezt a pénteki napot kell hogy túl éljem. A sornak a végét sem látja az ember, annyian jöttek meghallgatásra hogy azt meg sem lehet számolni.

Kellemest csalódtam, nagyon sok olyan lányt és fiút találtam akiket tehetségesnek gondolok. Némelyikűknél látcódik hogy baj van a koreaijukkal vagy esetleg a kiejtéssel néhány szónál. De attól függetlenül káprázatosan táncoltak, a hangjuk csábító volt. Biztos hgy rengeteg új tanoncot feltudok venni. Előre látom hogy lesz bőven dolgom ma és holnap is. Mai napra azt terveztem hogy össze válogatom azokat akiket szeretnék felvenni, szerencse hgy felvettük videóra hogy hogyan énekelnek és táncolnak mert nekem ez nagyon sokat segít hogy eldöntsem hogy fel van-e véve vagy sem és ügye a nevük is végig megvannak és alapból a videó felvételben is elmondják szóval így még egyszerübb.

𝐁𝐚𝐧𝐠𝐜𝐡𝐚𝐧

-A francba! Miért nem mondtátok hamarabb hogy ma volt a meghallgatás?! -kérdeztem üvőltve.

-Mi is ma tudtuk meg te méreg zsák! És ne minket hibáztas hogy miért nem mondtuk hamarabb, azt hittük hogy te értesítesz minket róla ha lesz meghallgatás. -mondta Felix. -De nyugodj le! Majd valahogy megoldjuk.

-Igaza van Felixnek. -mondta Seungmin.

-Van egy ötletem! Miért nem megyünk be mi magunk a Nyxan Entertainmentbe? -kezdte Changbin.

-Jó ötlet! De nem biztos hogy beengednek minket. -mondta Han.

-Egy próbát meg ér. -mondtam. -Menjünk be hétfőn hozzájuk. Mit szóltok hozzá?

-Én benne vagyok. -szólalt meg Hyunjin.

-Na akkor ezt is megbeszéltük!

𝕄𝕪 𝕄𝕒𝕟𝕒𝕘𝕖𝕣 || 𝐁𝐚𝐧𝐠𝐜𝐡𝐚𝐧 𝐱 𝐉𝐢𝐰𝐨𝐧 (𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓)Where stories live. Discover now