12. Fejezet

3 0 0
                                    

𝐁𝐚𝐧𝐠𝐜𝐡𝐚𝐧

-Jól vagy Chan? Minden rendben van? -kérdezte Felix.

-Fáradtan de meg vagyok. Azt nem értem hogy Jiwon miért haragszik rám. Egyszerűen tegnap óta nem szólt hozzám amióta beszélgettünk Hyunjinnal hármasban. Aggódom miatta.

-Érdekes.

-Beszéljünk vele? -kérdezte Lee Know és Seungmin.

-Kérlek! Nagy szívességet tesztek nekem ezzel. -mondtam.

-Rendben beszélünk vele, nekünk úgy is le van a hanganyagunk forgatva. Gyere Han te is hisz te jobban megtudod Jiwon-t győzni bármiben is. -mondta Lee Know.

-Tudom hisz én vagyok a BFF-je. -mondta viccelődve.

𝐉𝐢𝐰𝐨𝐧

Kopogást hallotam az ajtomon. Most el nem tudtam képzelni hogy ki vagy kik lehetnek azok.

-Gyertek be nyugodtan!

-Szia Jiwon! -köszönt Han, Seungmin és Lee know.

-Sziasztok! Miben segíthetek nektek? Hogy megy a hanganyag forgatása?

-Jól megy viszont beszélni szeretnénk veled. -mondta Lee Know.

-És mégis mi lenne az? -kérdeztem.

-Bangchanról lenne szó. -kezdte Han. -Haragszol?

-Nem, nem haragszom rá. Miért haragudnék rá? -kérdeztem érthetetlenül.

-Csak mert ő úgy érzi. Azt mondta hogy tegnap óta nem beszélsz vele, nem mondasz egy árva szót sem neki amióta beszélgettetek hármasban Hyunjinnal. Aggódik érted.

-Megyek beszéle vele. Kiküldenétek a folyósora nekem?

-Persze, rohanunk is. -mondta Han.

-Köszike! Nagyon édik vagytok!

𝐁𝐚𝐧𝐠𝐜𝐡𝐚𝐧

-Christopher Bang! Takarodj ki a folyósora mert a nőd szeretne veled beszélni. És nagyon szívesen! -mondta Han.

-Okés megyek és köszike!

Rohantam is ki a folyósora ahogy meghallotam hogy az én Jiwonom akar velem beszélni. De el se tudtam képzelni hogy mit akarhat. Éppen köszönni akartam neki e nem tudtam mert oda rohant hozzám és azonnal erősen megölelt. Bocsánatot kért hogy miért viselkedet velem így illetve elmondta hogy nem is haragszik rám meg ilyenek.

-Hé! Nyugi! Nincs semmi baj drágám. Nem haragszom rád hogy amiatt hogy konkrétan nem is beszéltél velem. Semmi baj.

-De tényleg ne haragudj! Szeretlek! -nézett rám könnyes szemmel.

-Kicsi szívem! Mondtam már hogy nem haragszom rád. És én is szeretlek te kis humor cicám. -adtam egy puszit az arcára és még szorosabban öleltem. -Van kedved eljönni velem, Hannal, Felixel és Changbinnal kajálni délután?

-Perzse hogy van! -lelkendezett.

-Na ezt már szeretem hogy mosolyogsz. -mosolyogtam rá.

𝐁𝐚𝐧𝐠𝐜𝐡𝐚𝐧

-Ez a kaja valami Isteni! -mondta Han.

-Igen az! De jól tedtem hogy eljöttem veletek. -mondta Jiwon.

Egy olyan helyen kajáltunk ahová csak a filmsztárokat, énekeseket és ilyen hírességeket engednek be. Jó ötlet volt ez a hely.

-Apropó elfelejtettem mondani neked Channie, hogy beszéltem Hyunjinnal a mai nap. Átgondolt mindent rendesen és szeretne veled beszélni jó értelemben. Tiszta lappal szeretne kezdeni veled mindent elörről. -mondta Jiwon.

-Na azt majd én meglátom hogy újra kezdjük-e tiszta lappal vagy sem.

-Rendben Szívem, te döntésed.

𝕄𝕪 𝕄𝕒𝕟𝕒𝕘𝕖𝕣 || 𝐁𝐚𝐧𝐠𝐜𝐡𝐚𝐧 𝐱 𝐉𝐢𝐰𝐨𝐧 (𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓)Where stories live. Discover now