10. Fejezet

3 0 0
                                    

𝐉𝐢𝐰𝐨𝐧

Eltelt még egy teljes év. Istenem de sok minden történt megint. Azt se tudom hol kezdjem a mesélést. Fhu hát Kat és Han összejöttek. Végre! Erre vártunk Channal hogy mikor fog ez megtörténni hisz tudtok hogy oda vannak egymásért. Mi szerveztünk nekik egy randit amiről nem is tudtak és onnét indult a kapcsolatuk. Kat boldogan dolgozik a LIXO csapattal, Reyina és Daeyoung eggyüt vannak. Nem győztek nekem külön-külön hálát mondani. Én örültem nekik nagyon hogy eggyüt vannak hisz erre vártak mindig is. Amióta Reyina debütált a TWIELCE bandában azóta kevesebbet tudd találkozni Daeyounggal de én ezt is megoldom hogy ne legyen próblémájuk és látom a kis szerelmes pár néha szobára járnak. De inkább nem is beszélek Katról és Hnaról, ők naponta kétszer is elkérik ugyan azt a kulcsot mint mindig. Szegény takarítóknak mennyi dolguk lehett. De örülök annak hogy Kat boldogabb mint volt valaha és nekem ez elég is. Christopherrel összeköltöztünk és tervezzük a közös jövőnket tovább. Idővel Candacenek és apának bemutattam. Candace ezt nem fogadta el ezt a kapcsolatot ő nagyon ellenezte, azt akarta hogy szakítsunk de én nem tettem meg. Azóta Candace elvállt apától, apának ez nagyon nehezen megy így de igyekszem mindig segíteni is és Chan is. Apa annyira megkedvelte Chant hogy megakarja a többi családtagját is ismerni és mondta hogy nem bánná ha a lánya férje lenne. Chan a K-Pop Idol munkáján kívül foglalkozik apám cégével is és a húgának is segíti az álmait megvalósítani. Chan mesélte is hogy a húga K-Pop Idol szeretne lenni és hogy nálam szeretne gyakornok lenni. Ez annyira megmelengette a szívemet hogy én egyből rá bólintottam erre. Minden úgy megy ahogy mennie kell.

-Szia Apu! -köszöntem neki miközben léptem be az üzletbe.

-Üdvözletem Mr. Ryong! -köszönt Chan.

-Szia tündérkém. -ölelt át apu. -Szia Chris. Mi szél hozott benneteket erre? Csan nem egy új ékszert akartok venni?

-De igen, csak nem magunknak akarunk venni hanem Katnak szeretnék venni egy nyakláncot a születésnapjára.

-Remek! Nyugodtan nézzetek körül itt az üzletben vagy felőlem a raktárban is körülnézhettek. -mondta apám lekesen.

-Oké Apu! -néztem rá.

𝐉𝐢𝐰𝐨𝐧

-Köszi szépen Jiwon! Ez gyönyörű! És a ruhákat is köszönöm! De legközelebb ne hoz nekem ilyen rengeteg ajándékot. Lassan már nem tudom sehova tenni.

-Az nem az én próblémám. -mosolyodtam el.

Sajnos Chan és Han nem tudtak eljönni megünnepelni Kat születésnapját mert egy tv showban kell lenniük ezért Chan megkért rá hogy adjam én át az ajándékot amit Katnak vett, kapot egy 100.000Ft értékű utalványt amit bárhol elkölthet. Egy csomó mangát vett még mert mint tudjuk a mi kis Kat-tunk szereti az animét és ami animés azt nagyon szereti és még csomó más cuccot kapott. Van egy titkos ajándéka is amit én szereztem neki konkrétan egy vagyonba került de ez nem érdekelt. Egy olyan VIP jegyet vettem neki amit 5 évig fel tudd használni és bármelyik K-Pop koncertre, turnéra be jutt ezzel. Ennek biztos hogy nagyon fog örülni hisz életében csak egy TWICE koncerten járt és már nagyon elszeretne jutni egy AESPA vagy ENHYPEN vagy BTS koncertre. Ezzel a jeggyel ingyen van neki minden, a belépő, a kaja-pia és még sok más ingyen van neki és mivel hogy ez egy különleges VIP jegy ezért a legjobb helyekre ülhet ahol nagyon közel látja az Idolokat és ingyen tudd beszélni az Idolokkal akár órákig.

𝐉𝐢𝐰𝐨𝐧

-Mi jót csinálsz Szívem? -kérdezte Chan.

-Riconak segítek egy új Enterntainmentet nyitni. Már minden meg van ami kell csak már a nevet kell kitalálni az Entertainmentnek.

-Igen. -mondta Rico.

-Jól hangzik! -mondta Chan.

-Na nézzük hogy miket írtam ki.

𝑳𝒊𝒔𝒕 𝒐𝒇 𝑬𝒏𝒕𝒆𝒓𝒕𝒂𝒊𝒏𝒎𝒆𝒏𝒕𝒔:

Label EnterntainmentKYP EnterntainmentCyan EnterntainmentXO EnterntainmentSTY EnterntainmentFersan EnterntainmentV EnterntainmentRhytim EnterntainmentFairies EnterntainmentHarmony EnterntainmentFly Enterntainment

-Ezek gondoltam, válasz eggyet talán van olyan ami elnyeri a tetcésedet.

-A Label, a Rhytim, a Fersan és a XO Enterntainment nem hangzik rosszul.

-Na látod. Ezeket át küldöm most azonnal neked hogy tudj rajta gondolkosni. Sajnos most nem érek rá mert megbeszélésem lesz és meg kell néznem a TWIELCE és a LIXO debütált csapatot hogy hogyan haladnak illetve még egy megbeszélésre kell mennem mert nem csak egy lesz hanem kettő. Annyira unom ezeket a megbeszéléseket de sajnos muszály.

-Akkor majd találkozunk este Szívem! -adot egy puszit a számra.

-Én meg holnapig eldöntöm hogy mi legyen a neve. -mondta Rico.

-Rendben. -mondtam.

𝐁𝐚𝐧𝐠𝐜𝐡𝐚𝐧

Főztem vacsorát Jiwonnak. Tudtam jól hogy hulla fáradt lesz amire hazaér. Szegénykémnek nagyon sok dolga van. Állandóan velünk foglalkozik, a többi debütált csapattal, az apjának is segít az ékszer boltjával hogy még sikeresebb legyen, Riconak is segít a cég megalapításával. Szóval neki sincs könnyü élete ahogy nekem sem. Már majdnem éjfél körül járt úgy döntötem hogy ygorsan lefürdök és tovább várok Jiwonra. Nem kellett fürdés után sokat várnom rá. Szegénykém tényleg nagyon hulla fáradt volt. Adtam neki egy üdvözlő puszit és mondtam neki hogy vacsorázzon meg és utána egyből menjen eggyet zuhanyozni és feküdjön be az ágyába. Tudtam hogy holnap hétvége lesz de csak azért is hagyni akartam hogy még többet tudjon aludni. Miután végzet a vacsorájával el akarta egyből mosogatni a koszos edényeket de mondtam neki hogy nyugodtan hagyja rám, inkább menjen el egy meleg zuhanyt venni. Így is lett. Miután végeztem mindennel én is bebujtam mellé az ágyba, adtam neki egy jó éjt puszit és jó éjszakát kívántam neki. Közelebb bújtam hozzá és a derekán pihentettem az egyik kezemet és úgy aludtam el.

𝕄𝕪 𝕄𝕒𝕟𝕒𝕘𝕖𝕣 || 𝐁𝐚𝐧𝐠𝐜𝐡𝐚𝐧 𝐱 𝐉𝐢𝐰𝐨𝐧 (𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓)Where stories live. Discover now