3 - O gün...

201 19 7
                                    

Neslihan, Güven'in arabasının yanında Miray'la birlikte durduktan sonra derin bir nefes aldı. Gözlerini kaçırmamaya çalışarak, başını kaldırıp Güven'e baktı. Güven, hala şaşkınlık ve karışık duygular içinde, Neslihan'ın gözlerinin içine bakıyordu.

Miray: Baba, bu benim edebiyat hocam, Neslihan Hocam.... Yazdığım hikayeyi ona gösterdim, çok beğendi...

Neslihan: (profesyonel bir soğukkanlılıkla elini uzatarak) Güven bey

Güven: (bir an duraksadıktan sonra kendini toparladı) Neslihan... hanım.... Neslihan hanım

Neslihan, Güven'in elini sıkarken içindeki karmaşayı bastırmaya çalışıyordu. Güven de aynı şekilde, Neslihan'ın yüzündeki soğukkanlılık perdesinin arkasında saklanan duyguları sezebiliyordu. O sırada, Barış'ın arabası yanaştı ve Barış, Neslihan'ı almak için dışarı çıktı.

Barış: Neslihan hayatım...

Neslihan, Barış'ın elini tutarak ona yaklaştı ve hafifçe yanağına bir öpücük kondurdu. Bu hareket, Güven'in gözlerinin önünde gerçekleştiğinde, Güven'in kalbinde kıskançlık ateşi parladı. Ancak, ne yapacağını bilemeden, sadece izlemek zorunda kaldı.

Barış: Aaaa Güven... Merhaba

Güven: Barış merhaba...

Barış: Merhaba... sen ne yapıyorsun burda

Güven : Kızım almaya geldim... Tanıştırayım Miray benim kızım

Barış: Aa öyle mi? Memnun oldum Miray ... Ben Barış

Miray: Bende memnun oldum Barış...

Barış: Abi ... Barış abi ... diyebilirsin

Barış: (Güven'e dönerek) Miray çok yetenekli bir kız. Neslihan da onu hep över.

Güven: (kısa bir duraksamadan sonra) Teşekkür ederim Barış. Neslihan Hanım'a da teşekkür ederim.

Neslihan: Rica ederim, Miray gerçekten çok yetenekli....

Barış: Sevgilim seni işin bitti mi?

Neslihan: Evet ....... hayatım

Barış: İyi o zaman biz gidiyoruz... Güven sen geliyorsun dimi... yani akşam

Güven: Tabii ... Kızımla gelicem ben

Barış: (Güven'e gülümseyerek) İyi... görüşürüz ...

Güven: (zoraki bir gülümsemeyle) Görüşürüz

Neslihan ve Barış arabaya binip uzaklaşırken, Güven orada, arabasının yanında durup onları izledi. İçindeki fırtınayı bastırmaya çalışarak, geçmişin pişmanlıkları ve bugünün gerçekleriyle boğuşuyordu. Barış ve Neslihan'ın birbirine olan yakınlığı, onun için beklenmedik bir darbe olmuştu. Neslihan'ı kaybetmenin acısını yeniden hissetti.
..............

Akşam

Akşam

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Sen Varsın Diye Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin