Eşref, Neslihan'ın gözlerine derinlemesine bakarak, sessizliğin içindeki gerginliği hissetti. Onun çaresizliğini ve kararlılığını anlıyordu. Neslihan'ın aklındaki tek şey kızını bulmaktı, ama Eşref'in planladığı şeyi yapmak zorundaydı.
Eşref: Neslihan, senden istediğim çok basit bir şey... Barış'tan asla ayrılmayacaksın. Bu evlilik devam edecek, ne olursa olsun.
Neslihan'ın yüzü asıldı, içindeki öfke ve üzüntü birbirine karıştı. Onunla evli kalmak, zorla bir hayatı devam ettirmek istemiyordu, ama kızının hayatta olduğunu bilmek her şeyden ağır basıyordu.
Neslihan: Seninle oyun oynamak istemiyorum, Eşref bey . Ama bu sefer seni dinleyeceğim. Kızımı bulduktan sonra... her şey değişecek.
Eşref'in yüzünde kurnaz bir gülümseme belirdi. Neslihan'ı köşeye sıkıştırmıştı, ve bundan keyif alıyordu. Bu işin sonunda hem Barış'ın hem de kendi çıkarlarının korunacağını biliyordu.
Eşref: Akıllı bir kadınsın, Neslihan. Sana söz veriyorum, kızını bulacağız. Ama unutma, bu evlilikte Barış'tan vazgeçmeyeceksin. Bu, benim koşulum.
Neslihan, Eşref'in söylediklerini kabullenmeye hazırdı. Babasının koşullarını kabul etmek, kızına kavuşmak için katlanmak zorunda olduğu bir bedeldi. Kalbindeki acı ve öfkeyle boğuşurken, telefonunun sesi onu gerçek dünyaya geri çekti. Titreyen elleriyle telefonu eline aldı ve gelen mesajı okudu.
Perihan: Neslihan, kızının yaşadığını biliyorum. Eşref'e güvenme. Sana yardım edeceğim, kızını bulmana yardım edeceğim. Ama sakın ona boyun eğme...
Neslihan, bir an duraksadı. Bu mesajın ne anlama geldiğini düşündü. Eşref'in planlarını ve Perihan'ın teklifini tartmak zorundaydı. İçindeki korku ve umut birbirine karışmıştı. Eşref'in istediği şeyi yapmamak demek, kızını bulma şansını tehlikeye atmak anlamına gelebilirdi, ama Perihan'a güvenmek de farklı bir yol sunuyordu.
Derin bir nefes aldı. Bu mesaj, ona bir seçenek daha sunuyordu. Şimdi yapması gereken, doğru kararı vermekti. Babasının karanlık oyununa boyun eğmek mi, yoksa Perihan'la birlikte risk alarak kızını bulmaya çalışmak mı?
Sonra telefonunu kapattı ve kararlı bir şekilde ayağa kalktı. Perihan'a güvenmeyi seçti. Bu yeni yolculuk, hem kendisi hem de kızı için daha büyük bir umut ışığı taşıyordu...
Neslihan: ... Eşref bey bu zaman kaybettin maalesef... çünkü ben kızımı bulabilmek için senin ihtiyacım yok...
Eşref: Ne? NESLIHAN...
Neslihan: Barış'tan ayrılmak istiyorum ve ayrılacağım... ve sen Eşref Ali Soysalan hiç bir şey yapamazsın
Eşref'in yüzündeki şaşkınlık ve öfke karışımı, Neslihan'ın içindeki kararlılığı daha da pekiştirdi. Eşref, hayatı boyunca herkesi kontrol altında tutmuş, kendi planlarını hayata geçirmek için kimseye acımamıştı. Ancak bu sefer Neslihan, onun oyununu bozmak üzereydi.
Eşref:Neslihan, sen ne dediğinin farkında mısın? Senin kızını bulmak için elimdeki en büyük koz benim...
Neslihan, sakin ama bir o kadar da sert bir bakışla babasına döndü. Artık Eşref'in manipülasyonlarına boyun eğmeyecekti.
Neslihan:Beni daha fazla tehdit edemezsin, Eşref Bey. Artık senin oyunlarını oynamayacağım. Kızımı bulacağım, ama senin yardımlarınla değil. Perihan bana yardımcı olacak, ve bu işin sonunda hem Barış'tan hem de senden tamamen kurtulmuş olacağım....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Varsın Diye
RomanceHiçbir olay, hiçbir söz, hiçbir tokat beni bu sözler kadar üzmemişti "Seni sevmiyorum " Aklımdan çıkmadı, yüreğime kazındı... Bu sözleri sana söylemek benim için çok kolay hatırlıyor musun... Bugün bu sözlerden ve bana attığın o bakıştan sonra kalb...