Gelinim Olur Musun

2.3K 155 218
                                    

Önümde ki ineğe baktım korku dolu bakışlarla. Bu inek beni yerdi! Bakın çiğ çiğ demedim çünkü pişirir de yerdi öyle kuvvetli bir inekti. Burada resmen bana kumpas kuruluyordu. Melis elinde tuttuğu kağıtlara bir şeyler karalarken önüme de leğen benzeri bir kap koymayı ihmal etmemişti. Kendisine eğlence bulduğu için sevinir gibi bir hali vardı. Bütün bu tantanayı da o çıkarmıştı gerçi ama.

"Gelinim Olur Musun da büyük final. Bakalım Zuhal, Emine Hanımın son testini geçerek ailenin tek gelini olabilecek mi?"

Anneme bakarak boynumu büktüm kimsesiz çocuklar gibi. Ben hayatta o şeyin altına girmezdim bu intihar olurdu. Takdir edersiniz ki ölmeye de çok niyetli biri değildim. Bu hayvanın altına girdiğim an benim cesedim çıkardı.

"İnsan evladına bunu yapar mı ya delirdiniz mi siz"

Annem omuz silkerek ineğin kafasını sevmeye başlayınca Emine Teyzeye döndüm masum bakışlarla.

"Ya kucağında büyüdüm ben senin kadın ölmemi nasıl istersin be canava mısınız siz"

Kahkaha atarak geri çekilen Emine Teyze de "abartaysın kizum" deyince daha dün tanıştığım Barış'ın küçük teyzesine döndüm.

"Songül teyze siz daha anlayışlı birine benziyorsunuz bu yapılan bir katliam değilde ne"

Gülmemek için dudaklarını ısırırken o da bir adım geri çekildi.

"Ne yapayım kızım köy kanunları"

Durdu teyzenin başını çektiği çeteye bakmaya bile tenezzül etmeden derin bir nefes aldım.

"Gelinir Olur Musun muş hah şu saatten sonra olur muyum sizce işkenceye bak ya"

"Bir şey mi diysın kizum"

Göz devirerek adını bilmediğim teyzeye doğru döndüm.

"Barış malına aman canım sevgilime değer her şey diyorum süt sağmak ne canım bırakın danayı da ben doğurayım"

Kadınlar sanki komik bir şey var gibi gülmeye başlayınca hepsine arkamı dönüp çaktırmadan Melis'in bacağına vurdum.

"Sen bittin Şam Şeytanı uykunda bile arkanı kolla bak ben sana diyorum bir gece ansızın"

Kağıda bir şeyler karalayarak neşeyle bana doğru eğildi. Her şeyden o kadar zevk alıyordu ki size bunu anlatmamın mümkünüyatı bile yoktu.

"Görümceye saygısızlık yaz eksi bir"

"Anana yaz eksi biri Şam Şeytanı seni"

Melis kahkaha atarak annesine doğru dönünce saçını çekerek durdurdum onu. Gerçekten canavarın tekiydi başka da bir şey değil.

İçimden bildiğim tüm duaları okuyarak hayvanın özel bölgesine doğru uzandım. Hayvan olsam ben ,yani sadece düşünüyorum. Kimse benim sütümü alamazdı hele böyle mıncıra mıncıra asla. Benim gibi bir enayi bile sütünü vermiyorken şu dağ gibi hayvan nasıl versindi arkadaşlar.

Korkarak elimi geri çektim daha dokunamadan. Bu iş böyle olmayacaktı sanırım benim bu hayvanı mıncırmaya tövbe niyetim yoktu.

"Ne nazlı gelinsin daha hayvana dokunamadın bile ohooo işimiz var seninle"

Melis'in bağırmasıyla bacağına bir tane geçirerek söylendim.

"Kolaysa sen dokun be ukala dümbeleği"

Melis yine kağıtlara bir şey karalayınca oflayarak susup ineğe baktım. Haydi bismillah!

Gözlerimi kapayarak elimi hayvanın özel bölgesine uzatıp hayvanı tüm gücümle mıncırmamla birlikte alnıma bir tekme yemem ve bununla birlikte oturduğum iskembeden yere yuvarlanmam bir olmuştu. Her şey bir kaza anı gibi saliseler içinde gerçekleşmişti.

Yazması Oyalı / Barış Alper Yılmaz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin