Cap.3- Friends or more?

1K 29 1
                                    

Am iesit alaturi de Edi din casa... Mi-am dat seama ca pentru el iesirea aceasta pe care eu o denumeam ca fiind intre prieteni, inseamna ceva mai mult. De unde? Din faptul ca a venit cu un trandafir rosu imbobocit, din faptul ca avea parul extra aranjat, din faptul ca parfumul lui se juca cu simturile mele oflactive de la o distanta foarte mare. Nu era de neglijat nici faptul ca se imbracase exact pe gustul meu, un tricou negru , pe deasupra o camsa descheiata superba.. niste blugi largi si o pereche de tenesi care mergeau de minune cu restul tinutei. Eu nu ma strofocasem foarte mult pentru aceasta iesire, eram imbracata foarte casual din punctul meu de vedere. 

Kate: Si acum.... unde mergem?-zambesc-

Edi: Ma gandeam sa mergem intr-un parc de distractii..

Kate: Yaay. Ador parcurile de distractii...

Edi: Deci am stabilit. Hai in masina...

Kate: Uhmm.. Edi.. Mi-ar placea mai mult sa mergem pe jos..

Edi: E destul de departe... o sa te doara picioarele.. ar putea dura ore in sir sa mergem pe jos..

Kate: Of.. fie.. hai cu masina..

Edi: Yaay.-zambeste-

Ne-am urcat in masina... Nu stiam ca Edi are carnet de conducere, de fapt nu stiam nici ca are masina.. M-am urcat in stanga, langa el si am pornit radioul.. Mi-am lipit capul de geam avand o privire care aparent ma introducea intr-o melancolie patruzantoare..

Edi: Uhmm.. Kate?

Kate: Da?-imi intorc capul spre el-

Edi: Te simti bine? Pari putin suparata..

Kate: Nu.. sunt bine..

Edi: Pot sa te intreb ceva?

Kate: Sigur..

Edi: Cine era baiatul ala de la tine?

Kate: Uhmm.. o cunostinta..

Edi: Cunostinta? Parca nu stiai pe nimeni din Londra-rade-

Kate: Cu exceptia lui.. In fine.. Mi-as dori sa nu-l fi cunoscut vreodata..

Edi: Vrei sa vorbesti despre asta?

Kate: Sincer? Nu..

Am ajuns in parcul de distractii dupa aproximativ o jumatate d eora de mers cu masina.. Ne-am dat jos si Edi s-a dus sa ia bilete de la intrare.. Cand a venit , am vrut sa-i dau banii insa m-a refuzat total..Am insistat insa fara vreun rezultat...

Edi: Si unde vrei sa mergem prima data?-zambeste larg-

Kate: Ma tenteaza roller coasterul acela..

Edi: Sigur nu vrei ceva mai... uhmmmm.. potolit?

Kate: Edi.. arat eu a fata potolita?!-rad-

Edi: Ok atunci...

Ne-am dus la casa sa dam biletele. Mi s-a parut ciudat ca nu ne-a lasat sa ne asezam cum vrem noi si ne-a plasat in locuri diferite.. Numai cu noi 2 a facut asa, in rest ceilalti se asezau unde vroiau   fara sa fie vreo problema, sau sa le indice cineva locurile. Cu toate acestea nu am spus nimic niciunul. Edi era in spatele meu cu vreo 2 locuri. Inainte sa inceapa cursa m-am intors sa vad daca s-a pus cineva langa el si intr-adevar sa asezase un baiat cam de-o seama cu noi. I-am vazut ca au dat mana deci probabil se cunosteau.. Cand mi-am intors priirea inapoi in fata , am observat ca cineva se asezase langa mine de asemenea..M-am speriat teribil deoarece nu ii simtisem prezenta, am marit ochii considerabil si prima reactie a fost sa tip, insa m-am calmat. Ochii verzi, parul carliontat si buzele subtiri m-au facut imediat sa recunosc persoana ce se asezase langa mine. 

The wrong oneUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum