Am ajuns acasa destul de tarziu...Am intrat incet in casa cu speranta ca nu o voi deranja pe Emily. M-am descaltat usor si am pasit pe prima treapta a scarilor... Pe trepte s-a ilustrat o umbra care a facut ca inima mea sa tresare.."Unde ai fost?" s-a auzit din spatele meu o voce calda si putin somnoroasa..M-am intors si Emily era imbracata intr pijamale si avea un halat pe care il aseza...
Kate: Uhmm..Am fost cu Edi..
Emily: Edi a ajuns acasa acum 2 ore..
Am lasat privirea in jos vinovata...Ma simteam ciudat, nimeni nu ma interogase niciodata.. Nu mi-au fost cerute informatii despre baieti, sau despre orele la care trebuie sa ma intorc..Am fost oarecum "de capul meu" pana acum..Si acum.. trebuia sa raspund in fata lui Emily de tot ce faceam si sa stiu sa justific... Emily a observat ca ma simteam ciudat si totodata si vinovata..
Emily: Kate..Am fost ingrijorata.. Sa umbli in Londra singura?-Spune aceasta cu o voce blanda, apropiindu-se de mine si imbratisandu-ma -
Am preferat sa creada ca m-am plimbat singura, nu cu Harry. Probabil dupa ar fi inceput sa creada ca joc la doua mese si nu era deloc asa...I-am promis lui Emily sa nu se va mai intampla si am urcat sus.. M-am asezat pe pat si mi-am frecat putin tamplele ..M-am ridicat de pe pat si m-am imbracat in pijamale... Mi-am prins parul pentru ca era enervant sa imi intre in ochii si in gura cand dorm.. M-am asezat in pat si am inchis ochii.M-am trezit dimineata si ma simteam extraordinar. Afara era soare ceea ce era impresionant pentru Londra. Am coborat jos si am gasit pe frigider un biletel " Scumpo, eu azi sunt plecata din oras.Vin abia maine dimineata. Ai grija de casa". M-am dus la baie am facut un dus si m-am imbracat intr-un tricou foarte larg si lung.. Mi-am prins parul intr-un coc dezordonat si m-am dus in bucatarie pentru micul dejun. Mi-am facut o salata ..M-am asezat pe canapeaua din piele si mi-am pornit televizorul..In timp ce ma uitam la "Ellen show" , vizionarea mi-a fost intrerupta de soneria de la usa..M-am ridicat in picioarele goale sa raspund...
Kate: Chiar nu pot sa scap de tine nu-i asa?-zambesc-
Harry: Presupun ca nu.-zambeste pervers-
Kate: Intra..-ma indepartez si las usa deschisa-
Harry: Incepi sa te obisnuiesti...
Kate: Nu cred ca am de ales..
Harry: Tu crezi ca eu nu stiu ca incepi sa te indragostesti?
Kate: De Edi? Da.. poate.
Harry s-a enervat maxim. S-a apropiat de mine, m-a impins in perete si s-a uitat cu ochi ficsi in ochii mei. Si-a muscat buza, a batut cu palma in perete ..Nu aveam nicio reactie.. De pe buzele mele s-a desprins un "Misca!" apasat urmat de lipirea palmei mele de pieptul lui cu scopul de a-l indeparta, in cele din urma fiind atins. Harry a ramas putin socat de reactia mea..S-a uitat ciudat la mine..
Kate: Ce crezi Harry? Nu ai habar cat de mult te poate schimba o singura noapte. S-a dus fata aia care incepea sa planga si careia ii era frica de tine... Care a incercat sa se poarte frumos cu tine. S-a dus. Acum.. O sa cunosti o noua fata. Pana la urma.. daca tot ma urasti.. macar sa-ti dau un motiv.
Harry: Te urasc?
Kate: Poate ca nu ma urasti, dar in mod sigur nu ma iubesti sau nu ma placi. Daca ai face-o... Ai accepta ca nu vreau sa te vad, numai pentru a ma face fericita, m-ai lasa in pace.
Harry: Chiar asta vrei?
Kate: DA!-cu o voce hotarata-
Harry: Bine. E alegerea ta. -se apropie excesiv de mine-. Dar dupa o scurta vreme o sa-ti lipseasca asta - isi pune mana pe fata mea-, asta -se apropie de mine si ma saruta pe gat-, si cel mai mult asta -ma saruta pe buze-.
CITEȘTI
The wrong one
Фанфик"The wrong one" este povestea de viata a lui Kate. Parasita si judecata de catre parintii ei drept o "greseala" pe care au comis-o la o varsta mult prea frageda, ajunge sa lucreze ca menajera in casa Carei Delevingne, faimosul model. Este tratata cu...