40. Zamilovaný

101 3 0
                                    

Pohled Annie

Využila jsem zkráceného tělocviku a vydala se za Davidsonem. Na Abby stejně nemám čekat takže mám vlastně volno. Ani jsem nevěděla jestli tam vůbec bude, nechodím za ním ve středu. Naštěstí tam byl. Vklouzla jsem za ním a on zavřel dveře. „Nemáš být na hodině?" přisunul mi židli jeho kolegyně
„Williams to ukončil dřív a tak jsem tady." „A nečeká na tebe někdo?" „Jestli myslíš Abigail tak tu si vzal sebou." udiveně ale zároveň pyšně se usmál
„Takže to šel udělat." „Cože?! Co šel udělat?" trochu znejistěl
„Předpokládám že o nich víš, žejo?" „Jsme dobrý kamarádky, jasně že to vim, co šel udělat sakra Martine?!"
„Šel s ní řešit tu pusu." „Jako jejich?" „Ne jejich, tobě se Abigail nezmiňovala o tom jak chodí s Benjaminem?" „Cože?!? Jako s Benjaminem Kingem?" „Zas tak velký kamarádky asi nebudete,jo s ním, ještě když ví že chtěl tebe a teď chodí s ní, brzo se z něj stane Jack" „Aaggr ticho, můžeš mi říct odkud to máš?" „Řekl mi to Tom" „A odkdy se vy dva zase bavíte?" „Tak max dva týdny, víš jak jsi tu byla v pondělí, tak to jsem nakonec mohl jenom protože on zrušil naše setkání. No a místo toho mi v noci psal jak je to všechno nahovno a tyhle věci, tak jsme se zase nějak spřátelili protože on na to všechno byl sám a já jsem jediný komu o něm a Abigail Summerový řekl-"
„Dost. Chceš mi říct že jeho to mrzelo? Vždyť on jedinej dělal problémy a nebyl schopnej se do teď rozejít s tou debilní Jasmine-" „On se s ní už rozešel, to je ten problém, jenže pak viděl Abigal a zhroutil se mu svět, aspoň tak bych to popsal jak po telefonu tu noc v pondělí zněl." „Mám žarlit že si s ním zase po nocích voláš?" naklonil se že židle a položil rty na ty mé a dal mi menší pusu
„Neboj, já mu to nedovolím víc jak týden." „ Pořád to nechápu, podle mě Abigal s Benjaminem nechodí, ta by mu nedala ani pusu natož něco víc, to bude nedorozumění" „Necháme to na nich, teď bych se chtěl věnovat tobě, An" vzal mě za ruce a donutil mě si mu sednout rozkročmo na klín. Držel mě na bocích a lehce se otíral rty o ty mé a občas mě políbil. Odhrnul mi vlasy z obličeje a pak se mu pomalu začali zvedat koutky.
„Seš krásná" usmála jsem, koukl se mi na triko a pak zas zpátky na mě
„Přemluvil jsi mě jen tím pohledem, abys věděl." zvedla jsem ruce a vysvlekla si triko a pak ho drze políbila.

Pohled Steve

Laura něco chystá. Musí. Takhle zblble se nechovala ani když mě viděla s Oliverem a následně se mě snažila ignorovat. To ten Jack. Už od začátku se mi nezdál. Oni spolu to kamarádství nemůžou ani myslet vážně, určitě to dělá jen aby mě naštvala. Ještě když je teď semnou v týmu. Ani jsme spolu nepromluvili. Chudák Oliver to táhne s sebou, do toho s ním aspoň někdy prohodí slovo, nebo ho aspoň pozdraví, což ho mrzí ještě víc, protože na mě se ani nepodívá.
Oliver si to dává za vinu .
Když skončil tělocvik dřív Jack se odebral sám kouřit. Neměl jsem čas řešit proč s ním nejde Michael a proč se zrovna on baví s Benjaminem ale jakmila oba zmizeli, přišla naše šance spolu být aspoň chvíli osamotě. Chtěl jsem dojít za Williamsem, ať se nevrací a dá mi klíče že za sebou šatny zavřeme, abychom měli jistotu že tam v půlce nepřijde a neuvidí nás tam spolu, stačí že už nás viděl za školou. Bohužel jsem se ale nedoťukal. Asi už byl pryč a jelikož není tělocvikář, prostě na nás zapomněl a nechal šatny otevřený.
Přišel jsem zpátky za Oliverem a usmál jsem se. Hlavou jsem kývnul ke sprcham a on se tam okamžitě nadšeně vydal. Řekl jsem mu, že jsem se nedoťukal ale jemu už to bylo jedno. Navzájem jsme si vědomi jak moc se chceme a taky víme co to všechno ničí, ale nemůžeme přestat. Prostě jsem do něj zamilovaný až po uši. Rozepl mi kalhoty.

„Fakt ti to nevadí?" seděli jsme vyčerpaně na převlékací lavicce
„Nevadí, vždyť za to mužu já, byla to moje nejlepší kamarádka ne tvoje, nebuď smutný že jsem o ní přišel, teď mám tebe" políbil jsem ho a on se usmál „Ale já nejsem jako Laura" „Nejseš, ji jsem nemohl líbat" naklonil jsem se k němu ale tentokrát ohnul „Promiň, asi si to budu muset v hlavě nějak přebrat, promiň mi moje chování, zatím..." lehce položil rty na ty moje a na to se vydal svižně ven z šatny. Zůstal jsem zase sám. Už už jsem se chystal zvednout, když do dveří vešla samotná Laura.

The teacher?Kde žijí příběhy. Začni objevovat