•16•

452 19 0
                                    

Gözlerimi zorda olsa Barış'tan çekmiştim gözlerim Berat'ı bulduğunda hâlâ bana keyifle bir şeyler anlatıyordu.

"Sen ne iş yapıyordun bu arada ben kendimi bu kadar anlattım sen hiç konuşmadım."

Gülümseyerek Berat'a döndüm kendimi Barış'ın baskısından kurtarmaya çalışıyordum. Onun karşısında güçlü olacaktım en azından Bursa'ya dönene kadar.

"Diş hekimiyim ben."

"Gerçekten mi?"

Berat şaşkınlıkla bana bakarken güldüm gülerken gözüm Barış'a takıldı oturduğu yerde bacağını sallayarak Berat'a kitlenmiş bir şekilde bakıyordu.

"Niye bu kadar şaşırdın bu ortamlarda olmaz mı?"

"Yani denk gelmedim diyelim."

"Kendimi özel mi hissetmeliyim?"

"Öylesin."

Göz kırpıp kadehini bana doğru kaldırıp içti.

"Sohbetine doyum olmaz ben birazda kızların yanına geçeyim."

"Tamamdır çıkmadan tekrar görüşelim."

Kafamı sallayıp kızların yanına adımladım Barış'ın bakışlarını üzerimde hissediyordum. Melisa'yla Aylin'in yanına geldiğimde masada tanımadığım bir kaç kişi daha vardı. Melisa kulağıma eğilip konuştu,

"Çok özür dilerim gelmeyecekti."

"Sorun yok Melisa."

"Size bakışlarını gördün mü kıskançlıktan dönüşüm geçirecek resmen."

Melisa gülerek çekildiğinde bende gülmemek için kendimi zor tuttum. Bir anda romantik bir müzik çalmaya başladı, çiftler teker teker dansa kalkıyordu bize doğru yürüyen Kerem'e gülümsedim Melisa'yı dansa kaldırdığında gülümseyerek onları izliyordum.
Onların arkasında oturan Barış'la gözlerimiz birleştiğinde göğüs kafesim patlayacak gibi oldu nefesim bana yetmiyordu belli etmemeye çalışarak derin nefesler almaya başladım. Tam o sırada Berat karşımdaydı elini bana doğru uzatarak konuştu,

"Dans?"

Gülümsedim,

"Böyle mi dansa kaldırıyorsun sen?"

"Bu dansı bana lütfeder misiniz?"

"Şimdi oldu."

Bunu söylerken uzattığı elini tutarak pistte Kerem'lerin yanına geçip dans etmeye başladık. Göz ucuyla Barış'a bakıyordum sinirle ellerini saçlarından geçirip bir şeyler söylüyordu ama bakılırsa hoş şeyler söylemiyordu.
Berat beni hafifçe döndürüp kendine çektiğinde küçük bir kahkaha attım. Bir anda müziğin sesi azalırken Kerem Melisa'nın kulağına bir şeyler fısıldamıştı yavaşça diz çökerek cebinden yüzük kutusunu çıkardı. Berat'la birbirimizde ayrılıp herkes gibi onları izlemeye başladık. Melisa yaşadığı şokla elleriyle ağzını kapattı. Kafasını sallayarak evet dediğinde Kerem yüzüğü taktı ve sımsıkı sarıldılar. Onları alkışlarken Barış'la göz göze geldik benden izinsiz dolan gözlerimi kırpıştırdım ikimizinde aklından aynı şeyler geçiyordu. Tekrar slow bir müzik girdiğinde Kerem ve Melisa dansa devam ettiler Berat tam bana döndüğünde Barış Berat'ı iterek önüme geçti.

"Benim içinde tek dans ayırmışsındır bunca zamanın hatırına."

Barış bunu söylerken bir elimi tutup diğer elini belime yerleştirerek beni kendine çekmişti. Yaşadığım şokla hareket edemedim.

"Değişmişsin."

Yüzümü inceleyerek söylediği şeye hafifçe gülümsedim,

"Değiştim ama sen hiç değişmemişsin."

Venüs /Barış Alper YılmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin