🔞* В главата има сексуални сцени* 🔞
Вечерта преди пристигането,
Баян :Това трябваше да е някаква шибана шега . Извънбрачен брат ?! Какво по дяволите ?! Не можех да си намеря място от нерви и ако чичо ми не измисли какво може да предприемем до най-малко 2 минути , щях да изпотроша всичко , което ми се изпречи пред очите , включително и хора . Застанах пред големия френски прозорец в офиса ми , вгледах се в свечерилия се Леон и затворих очи издишвайки тежко .
- Сигурен ли си , че ДНК-а теста е верен ? Ако трябва ще направим още един , за който ще се погрижа лично . - казах на чичо ми ,който беше в същото настроение като моето - буреносно . Той въздъхна тежко .
- Баян ... чуй ме сега момчето ми . Няма какво да увъртам и ще ти разкажа фактите такива каквито са . Достатъчно голям и зрял си за да разбереш... По-добре седни . - предложи ми той ,докато се запътваше към стъкления шкаф с алкохол . Грабна 2 чаши и гарафата с уиски и седна срещу мен сипвайки и на двама ни . - Знаеш колко близки бяхме с баща ти и , че винаги си пазехме гърбовете за каквото и да е било , като едни истински братя . Той беше най- добрия ми приятел и никога не съм го съдел за нищо въпреки грешките му , както и той моите. Ти си нямаш дори и ни най-малка представа за това колко строг беше дядо ти с нас и че всяка негова дума беше като нерушим закон . С времето с баща ти се променихме доста и често нарушавахме правилата на стареца . Сещаш се - излизания късно вечер , не се прибирахме с дни , дискотеки , момичета , наркотици , сбивания , лоши компании ... харчехме като обезумели и не ни пукаше за нищо . Правехме точно това ,което дядо ти ни учеше , че е грешно и ни забраняваше от малки . Разбира се , когато си тинейджър представата ти за грешно и правилно се преобръща на 360 градуса . Тогава излизах доста често с едно момиче беше пънкарка - голяма откачалка , но беше страшна мацка , казваше се Лилит. Баща ти тогава нямаше връзка, а и той не беше и от обвързващия тип , но Лилит ми сподели за една своя братовчедка ,която също била свободна и може да им уреди среща . И двете бяха българки . Когато баща ти чу за това беше твърдо против , защото си бе помислил , че и тя е някаква шантавела като Лил . Една вечер излязохме и братовчедка й беше там също . Тя нямаше абсолютно нищо общо с това ,което си представи баща ти , а бе същински ангел , буквално като някой супермодел излязъл от списание . Съответно мисля , че се досещаш какво се е случило - запознаха се , баща ти хлътна здраво по нея ,станаха двойка , след време дядо ти научи и бе твърдо против връзката им , защото по негови думи , тя не беше достойна за него и семейното ни потекло . След жестока караница с дядо ти , с баща ти бяхме излезли навън за да се напием . И тогава той ми сподели нещо ,което не очаквах - Кармен - приятелката му - беше бременна . Мъчихме се какво да измислим , за да може Кармен и детето му да останат невредими и в безопасност , защото знаехме че дядо ти беше готов на всичко за да запази кръвната си линия чиста . Всичко мина добре и далеч от обсега на стареца , но после се случи нещо ужасяващо . При раждането се бе получило някакво усложнение и тя за съжаление почина . Баща ти беше съкрушен и се бе затворил с болката си тотално . Колкото до детето , майката и бащата на Кармен го взеха със себе си за България и го отгледаха . През годините баща ти го навестяваше и им оставяше големи суми пари , за да не бъде лишен от нищо и има добро образование . Дядо ти явно бе разбрал от някъде и когато разбра го изгони от вкъщи и от фирмата . На баща ти не му направи кой, знае какво впечатление и без това се задушаваше тук . Отиде да живее в България напълно , продължи с адвокатството си и така след време се запозна с майка ти . Той продължаваше да се грижи за сина си , но тайно от майка ти . И сега е момента да се сетиш защо майка ти го напусна . Все пак да криеш нещо толкова голямо в продължение на години си беше цяло чудо , но и предателство спрямо вас с майка ти . Затова тя не можа да му прости и го напусна ... И нататък вече ти е ясно . - тежка въздишка се изтръгна от устните му след което продължи - Момчето се е реализирало доста успешно и притежава една от най-големите брокерски компании в София . Важна клечка е и повярвай ми той няма да се спре пред нищо , преди да получи това ,което иска . Аз се срещнах лично с него ... - не можа да довърши защото го прекъснах .
YOU ARE READING
Не ме забравяй
RomanceБаян : Гъстата й тъмна къдрава коса те караше да прокараш пръсти през нея и те тласкаше към пагубни грехове . Красивите й зелени очи са запаметени толкова надълбоко в уми ми ,че все едно се виждам в тях , устните й толкова примамливи и толкова сочн...