Глава 9 : Тяло в тяло , душа до душа 🔞♥️

55 6 3
                                    

Малеа:

Бях като хипнотизирана под ласките на този мъж . Всичко което казвах или правех с ръце идваше директно от дъното на крехката ми душа . Имах чувството ,че колкото по-силно ме стискаше и целуваше ,толкова повече се чувствах по-близо до моят край . И не , не че ми причиняваше болка , просто цялото ми съществуване трепереше за този момент и сега ,когато неразбираемо го изживявах  ми идеше да положа глава до сърцето му и да умра с усмивка . Бях луда по него . Тотално , безвъзвратно , покорно , абсолютно полудяла. Нямаше такава ситуация , в която рано или късно да го видя някъде и да не си кажа '' да , сигурна бях че го обичам''. Любовта ми към него живееше  с години и как по дяволите някой , който и да е , би могъл да ме накара да забравя за него и да го преодолея , това бе просто невъзможно - толкова невъзможно  ,колкото да се равнява на смърт . Потънала в мисли и в целувки , не усетих кога ме бе пренесъл срещу огромния френски прозорец . Краката ми бяха увити около таза му , а ръцете ми шареха навсякъде по него . Просто не можех да му се наситя . Исках  да го докосвам навсякъде през абсолютно всяка една секунда . Едната му ръка държеше здраво гърба ми ,а другата бе нежно заровена в мократа ми коса .

-  Защо ме лиши от тези твои прекрасни необуздани къдрици,точно тази вечер  ? Толкова ли много искаше да му се харесаш  , че чак си смени прическата , а Малеа ? - отворих рязко очи и погледнах в неговите . В тях се четеше единствено студенина . Тонът му бе същия . Гледаше ме напълно сериозно и явно чакаше за отговор . Колко ревнив за Бога можеше да бъде този мъж ?!
Чувствах се така сякаш бяха изляли кофа със студена вода отгоре ми .  Тъкмо щях да изръся нещо хапливо ,но в момента в който видях как челюстта му се стегна и едно от сухожилията му подскочи веднага се отказах .

- Няма да ми отговаряш , а ? Добре . - рязко ме пусна на земята и ме задърпа към банята . Грабна ме за кръста и ме качи да седна на плота до мивката , след което взе закачения сешоар до нас и започна да ме суши . Нито за момент не отдели очи от моите . Що за странен мъж беше той ... в един момент си сигурна ,че от ярост ще те изгори жива , а в друг те убива бавно с нежност . Прекарваше дългите си пръсти толкова внимателно и нежно между заплитащите ми се кичури , галеше ги и им се любуваше , а на мен ми се искаше да дръпна ръката му и да целуна всеки един милиметър от нея . След като свърши , постави уреда на мястото му и се подпря с ръце от двете ми страни , пречейки ми да мърдам .

 Не ме забравяйWhere stories live. Discover now