❁❁❁
Alarmın çalmasıyla uyandım. Bugün çekilecek olan En'oclock bölümü için erkenden yola çıkıcaktık.
Tüm üyelerle giyindik ve hazırlandık. Bindiğim arabada Sunghoon ve Heeseung hyung vardı. Biraz Sunghoon 'u izledim.
O gerçekten harikaydı. Yakışıklıydı, başarılıydı, zekiydi. Daha ne olucaktı? Onun yerinde olmak istedim biraz. Ayrıca seviliyordu da. Sevmeyeni yoktu. Daha sonra telefonumu açıp yorumlara baktım biraz.
"Niki çok şımarık davranıyor"
"Maknae kendine çekin düzen vermeli"
"Niki'ye yakışıklı diyenler ne yaşıyor"
"Herkesin bahsettiği çocuk bu mu yani"
"Niki's iz devam etmeliler"
"Çok cahil""Çok yüz vermişler buna"
Okumadığım daha bir çok yorum. Bir insan böyle yorumlar yapacak kadar kötü müdür? Yoksa kötü olan onlar değiller mi? Telefonumu yan koltuğa koydum. Dayanamıyordum artık.
Evet, elbette beni seven çok insan vardı. Ama hepsi yavaş yavaş bırakıyorlar mıydı beni? Şımarık mıydım? Cahil miydim?
Kafamdaki sesleri susturamıyordum. Kendimi değersiz hissediyordum. Ben olmasam ne değiştirdi ki şu hayatta? Kuşlar yine ötücek, gün yine doğacak ve insanlar zamanla unutup gidecekti.
Bir süre sonra bir hayvanat bahçesine geldik. Makyajlar yapıldıktan sonra çekime başlandı. Bazı görevlerimiz vardı bu bölümde ve grup oluşturmamız gerekiyordu.
Yönetmen herkes grubunda olmasını istediği üyeyi seçsin dedikten sonra; Heeseung Jake'i, Jay Jungwon'u ve Sunghoon da Sunoo'yu istedi.
Ve ben sadece kaldım. Belli etmemeye çalışıyordum. Bana sadece gülümsediler. Daha sonra yönetmen kendi isteğiyle beni Sunoo ve Sunghoon'un grubuna dahil etti.
Birlikte görevleri tamamlamaya çalışıyorduk. Kafam dağılmıştı artık. Kötü şeyleri düşünmeyeye çalışıyordum. Eski neşem döndüm ve şaka amaçlı Sunoo 'yu omzunda böcek var diye korkuttum.
Sunoo haliyle korktu, sonra benim güldüğümü anlayınca bana alaycı bir bakış attı ve yürümeye devam etti ama farkettim ki Sunghoon bana sinirli bir şekilde bakıyordu.
Sunoo gitmişti. Sunghoon ile beraber kalmıştık. Sunghoon sakin kalmaya çalışıyordu ama bana kızdığı çok belliydi. Yüzüm düştü. Yine kendimi kaptırmıştım.
"Niki, ben seni gerçekten anlamıyorum. Sen büyümeyecek misin? Niye sürekli Sunoo ile uğraşıyorsun, rahatsız olduğu her halinden belli. O senin büyüğün, bunu yapmaya nasıl her seferinde aynı cesaret edebiliyorsun?"
Yine ve yine. Her zamanki gibi onu korumuştu. Bazen üyeler de bana şaka yapıyordu ama o sadece gülüp geçiyordu. Peki ya Sunoo'ya neden böyle tepki veriyordu?
Seviyor muydu yoksa onu? Peki ben? Ben yıllardır Sunghoon 'u seviyordum. Diğer üyelerden daha yakın hissediyordum ona. Beni hiç görmemiş miydi?
Sunoo tatlıydı. Tatlı olmasından dolayı mı seviyordu onu? Bende tatlı olsam, sever miydi beni? Ne yapmalıydım beni sevmesi için?
❁❁❁