platonik aşk

20 9 3
                                    

❁❁❁

Herkes yeterince dinlenince dans provası yapmak için hazırlandık. Dansı sorunsuzca yaparken sıra Sunghoon ile partımıza gelince göz göze geldik.

Sunghoon'un eli ayağına dolaştı. Dans etmeyi bıraktı ve bir köşeye çekildi. Üyeler ne olduğunu anlamamıştı. Hepsi yanına gidip sorunun ne olduğunu sordu.

Bense olduğum yerde duruyordum. Yanına gitmiyordum, çünkü bunu istemezdi. Biraz su içtikten sonra yine odaklanmış gözüküyordu. Kaldığımız yerden devam ettik.

Kareografi gereği elini tuttuğumda, elinin çok soğuk olduğunu hissettim. Önceden böyle olmazdı. Teni bana çok yakın, çok sıcak gelirdi. Ama artık öyle değildi. Benden uzaklaşmaya çalışıyordu.

Saatlerce çalıştıktan sonra herkes bir odaya dağıldı. Bense balkona çıkıp biraz dışarıyı izledim. Kısa bir süre sonra Sunghoon yanıma geldi.

"Niki bak bizim aramızda hiçbir şey yok, olamaz da. Ben seni sadece arkadaş olarak seviyorum. Bana o gözle bakma. Bana sadece arkadaş gibi davran. Ben odaklanamıyorum senin yüzünden. Lütfen beni sevme. Bana yakın davranma. "

Gözlerim dolmuştu. Sevmek suç muydu? Elimde miydi sanki bu duygu? Sormak istedim. Sen Sunoo'yu severken odaklanabiliyorsun, peki ben seni sevdiğimde neden sorun oluyor diyemedim. Sadece sustum. Çünkü haklı olan oydu.

Konuştuktan sonra öylece gitti. Benim ne halde olduğumu umursamadan. Büyük ihtimalle Sunoo'nun yanına gitmişti. O istediğinde sevdiğinin yanına gidiyordu ama ben neden sevdiğimle olamıyordum?

Bu sevgimi içime gömmem gerekti. Çünkü eğer yapmasam hep üzülen taraf ben olucaktım. Telefonumu alıp biraz neşelenmek için fanların yorumlarını okudum.

"Sunoo ve Sunghoon çok tatlı!"

"Sunsun çok güzel"

"Sunghoon, Sunoo'ya çok güzel bakıyor"

"Sunoo, Sunghoon'u etkiliyor"

"Sunsun videosu gelsin"


Hayır, hayır. Herkes ikisini çok seviyordu. Bense acımdan ölüyordum. Vazgeçmeliydim. Göz yummalıydım. Beni sevmeyen birine karşı yapacak bir şeyim yoktu. Onları yanlız bırakmalıydım.

Gözlerim ağrıdığı için artık uyumam gerektiğini anladım. Odaya çıktım ve yorganı kafama kadar çektim. Gözlerimi kapattım. Daha sonra odaya birileri girdi.Konuşmalarından onların Sunoo ve Sunghoon olduğunu anladım.

"Sunoo benim sana bir şeyler söylemem gerekiyor."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


❁❁❁

Gitme ¦¦ HoonkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin