𝒄𝒉𝒂𝒑𝒕𝒆𝒓 𝒏𝒊𝒏𝒆

167 24 0
                                    

•·.·"·.·••·.·"·.·••·.·"·.·•
"𝑨𝒏𝒅 𝒃𝒚 𝒕𝒉𝒆 𝒘𝒂𝒚, 𝑰'𝒎 𝒈𝒐𝒊𝒏𝒈 𝒐𝒖𝒕 𝒕𝒐𝒏𝒊𝒈𝒉𝒕"
•·.·"·.·••·.·"·.·••·.·"·.·•


.  . • ☆ . ° .• °:. *₊ ° . ☆
𝑪𝒉𝒂𝒓𝒍𝒆𝒔 𝑳𝒆𝒄𝒍𝒆𝒓𝒄
.  . • ☆ . ° .• °:. *₊ ° . ☆

Ma van George Russell évnyitó bulija, amire valahogy minden évben meg vagyok hívva, valószínűleg a testvérem miatt. Nem vagyok az a kimondott bulizós típus, de a többiek szerint jófej tudok lenni, ha elengedem egy kicsit magam. Mára mindössze csak a szórakozás a terv, na meg persze, hogy ne égessem le magam teljesen. A vendéglista minden évben elég változó szokott lenni, de George osztálytársai, illetve a kosaras srácok mindig meg vannak hívva.

Ezt az egészet úgy kell elképzelni, mint egy óriási házibulit. Nincsenek kifejezetten össznépi programok, az emberek általában kisebb csoportban játszanak, beszélgetnek vagy isznak, esetleg mindhárom egyszerre.

Ha minden igaz, akkor az idei parti témája a 2000-es évek, ami számomra különösen imponáló. Még a hét elején elmentünk Pierre-rel vásárolni, és azt kell, hogy mondjam eléggé meg vagyok elégedve a végső felhozatallal.

.  . • ☆ . ° .• °:. *₊ ° . ☆

Pierre-rel megbeszéltük, hogy megpróbálunk az egész buli alatt együtt mozogni, de ha olyan helyzet alakul ki, ami az egyikünk számára különösen kényelmetlen, akkor szétválunk. Ezek a  rendezvények tökéletes alkalmat biztosítanak, hogy kicsit jobban megismerkedjek pár emberrel, különösképp Alex Albonra célzok éppen. Le merném fogadni, hogy egész este George seggében fog lihegni, de ha ügyes vagyok, akkor oda tudok csapódni a társaságukhoz, mivel Arthur, reményeim szerint velük tölti majd az estét. A legjobb barátomnak nem számoltam be ma esti tervem ezen részéről, mert tudom, hogy csak megpróbált volna lebeszélni róla. Mindig azt mondogatja, hogy egy idő után teljesen nyilvánvaló lesz, amit csinálok és kétségbeesettnek fogok tűnni. Hogy az ő szavaival éljek: „mindenki számára teljesen egyértelművé válik, hogy csak Alex faszát akarom", ami természetesen ebben a formában nem teljesen igaz.

Mindig elfelejtem, hogy milyen hatalmas is valójában a Russell birtok. Számomra ez nagyon felfoghatatlan, főleg mivel Monte-Carlo elég zsúfolt. Ekkora területen otthon több család is elférne.

Amint ideértünk, az első dolgunk az volt, hogy megkeressük a házigazdát, és odaadjuk neki azt a pár dolgot, amit hoztunk, ugyanis jó vendég módjára soha nem érkezünk üres kézzel. Pierre szerzett egy üveg vodkát én pedig vettem egy csomag Én még sosem... kártyát. Nem tudom, hogy egyáltalán fogunk-e vele játszani, de szerintem valaki az este folyamán majd úgyis kihasználja a lehetőséget.

Miután lerendeztük a kötelező köröket, bemelegítés céljából odacsapódtunk egy kisebb társasághoz. Tom és Chad már évek óta legjobb barátok, hasonló módon elválaszthatatlanok, mint Pierre és én. Mindketten George osztályába járnak, és a pletykák szerint elég szórakoztatóak tudnak lenni, lehetséges, hogy ezért is gyűlt köréjük pár ember. Az ok amért mi is hozzájuk verődtünk, Emily és a barátnői voltak, ugyanis Pierre nagyon élvezi azt a figyelmet, amit ezek a lányok adnak neki, valamint halálosan bele van zúgva Emily-be, de ezt persze nem vallja be. Többször is megkért már, hogy játsszak neki kerítőt, de én ebben nagyon szerencsétlen vagyok. Miután egyre több ember tömörült össze, Chad kitalálta, hogy szerinte kéne valami vicceset játszanunk...

•·.·"·.·•
Következő fejezet:
Már elérhető!
•·.·"·.·•

•·.·"·.·••·.·"·.·•
Note:
Sziasztok! <3
Remélem, hogy tetszett ez a fejezet!
Nagyon nagyon sajnálom, hogy nem a kijelölt időpontban tettem ki a részt, de eléggé megcsúsztam. Ezen okból pontos napot most sem jelölnék ki, csak annyit, hogy jövő hétvége felé érkezik majd a 10. fejezet.
• Hogy vagytok?
Instagram: sziatekivagy1
TikTok: sziatekivagy.wp
•·.·"·.·••·.·"·.·•

•·.·"·.·•
Ma 18:00-kor jelenik meg az új része a The Summer Break Chatnek! Várlak benneteket szeretettel ott is!
•·.·"·.·•

·•

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
𝐒𝐨 𝐇𝐢𝐠𝐡 𝐒𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥 [𝐋𝐞𝐬𝐭𝐚𝐩𝐩𝐞𝐧]Where stories live. Discover now