𝒄𝒉𝒂𝒑𝒕𝒆𝒓 𝒕𝒆𝒏

147 24 1
                                    

•·.·"·.·••·.·"·.·••·.·"·.·•
"𝑨𝒓𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒈𝒐𝒏𝒏𝒂 𝒎𝒂𝒓𝒓𝒚, 𝒌𝒊𝒔𝒔, 𝒐𝒓 𝒌𝒊𝒍𝒍 𝒎𝒆?
𝑰𝒕'𝒔 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒂 𝒈𝒂𝒎𝒆, 𝒃𝒖𝒕 𝒓𝒆𝒂𝒍𝒍𝒚"
•·.·"·.·••·.·"·.·••·.·"·.·•


.  . • ☆ . ° .• °:. *₊ ° . ☆
𝑪𝒉𝒂𝒓𝒍𝒆𝒔 𝑳𝒆𝒄𝒍𝒆𝒓𝒄
.  . • ☆ . ° .• °:. *₊ ° . ☆

– Charles, én nem vagyok hajlandó ezekkel az emberekkel csók, házasság, halált játszani – suttogta a fülembe Pierre, arra utalva, hogy ideje itthagyni Chad és Tom díszes társaságát.

– Nem lesz semmi baj, ne aggódj – próbáltam megnyugtatni, annak ellenére is, hogy nekem sem volt nagy kedvem a játékhoz, de tudtam, hogy még túl korán van ahhoz, hogy a kosarasokhoz csapódjak.

– Nem akarom, hogy Emily, Chloe és Mia közül kelljen választanom, ennyi az egész. Nem tenne jót a hírnevemnek, azt hiszem – folytatta az aggodalmaskodást a legjobb barátom, de én nem hagytam választási lehetőséget, mi is beültünk a körbe, és csatlakoztunk a játékhoz.

A játékot a szokásos üvegpörgetős módszerrel kezdtük el, természetesen Chad volt az első a sorban.

– A kurva életbe – kiáltott fel hangosan Mia, mikor meglátta, hogy rá esett a sors választása. – Kezdésnek kímélj meg egy kicsit kérlek.

– Nem terveztem semmi durvát, ne aggódj – nyugtatta meg a lányt Chad, majd nekilátott az opciók ismertetésének – Tom, Pierre és George Russell – mondta Chad, miközben a jelenlévőkre mutogatott.

– Tom, ne haragudj, de muszáj, hogy kivégezzelek – felelte Mia egy játékos mosollyal az arcán. – Georgeot megcsókolom, Pierrehez pedig hozzámegyek feleségül. Remélem jó sok pénzed lesz a jövőben, Gasly – viccelődött Mia majd pörgetett egyet a kör közepén elhelyezkedő borosüvegen.

Soha nem szerettem ezeket a játékokat, de a szerencse valahogy mindig az én oldalamon szokott állni. Általában későn kerülök sorra, amikor már mindenki egy kicsit többet ivott, ezért olyankor már jóval oldottabb szokott lenni a hangulat. Természetesen ez most sem volt másképp. Elég érdekes, hogy engem pont Pierre pörgetett ki, akinek ez már a második köre volt.

– Hm, ez elég érdekes lesz! – pattant fel Emily, aki ilyenkorra már elég megkérdőjelezhető állapotban volt.

– Készen állsz, Charles? – kérdezte a legjobb barátom egy apró ördögi mosoly kíséretében. Azt hiszem, most visszakapok mindent, amiért belerángattam ebbe az egész játékba.

– Persze, hogy készen állok – feleltem, miközben teljesen megjátszottam magamat. Kívülről felszabadultnak és lazának tűnhettem, belül viszont, rettegtem, hogy kiket választ nekem Pierre.

– Csók, házasság, halál: Lance Stroll, Alex Albon, illetve Max Vesrtappen – választotta ki az „áldozataimat" a legjobb barátom, mintha nem tudná, hogy mit fogok válaszolni.

– KICSODA?! – kérdezte vissza egyszerre legalább tíz ember.

– Melyik nem volt érthető, srácok? – érdeklődött Pierre értetlenkedve.

– Alexet mindenki ismeri, Lance a gazdag csávó Kanadából, Max pedig a mi osztályunkba jár, elég visszahúzódó fiú – öntött tiszta vizet a pohárba Chloe.

– Pontosan – feleltem. – Tehát, Alexszel megházasodunk, Maxot megcsókolom, Lance Strollt pedig kinyírom, mivel iszonyatosan arrogánsnak tűnik – oldottam meg a feladatomat, majd én is folytattam a sort és megpörgettem az üveget.

Még egy pár kört játszottunk, majd Pierre-rel és a lányokkal felfedezőútra indultunk annak érdekében, hogy kiderítsük, hogy mi folyik a buli többi részében.

•·.·"·.·••·.·"·.·•
Note:
Sziasztok! <3
Remélem, hogy tetszett ez a fejezet!
Nagyon nagyon sajnálom, hogy nem a kijelölt időpontban tettem ki a részt, de eléggé megcsúsztam.
Remélem azért tetszett a rész és még vannak olyanok, akik olvassák Charles és Max történetét!
Hamarosan folytatás...
Instagram: sziatekivagy1
TikTok: sziatekivagy.wp
•·.·"·.·••·.·"·.·•

·•

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Sep 22 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

𝐒𝐨 𝐇𝐢𝐠𝐡 𝐒𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥 [𝐋𝐞𝐬𝐭𝐚𝐩𝐩𝐞𝐧]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang