𝒄𝒉𝒂𝒑𝒕𝒆𝒓 𝒕𝒘𝒐

269 35 34
                                    

•·.·"·.·••·.·"·.·••·.·"·.·•
"𝑫𝒆𝒂𝒓 𝒓𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓
𝑩𝒖𝒓𝒏 𝒂𝒍𝒍 𝒕𝒉𝒆 𝒇𝒊𝒍𝒆𝒔, 𝒅𝒆𝒔𝒆𝒓𝒕 𝒂𝒍𝒍 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒑𝒂𝒔𝒕 𝒍𝒊𝒗𝒆𝒔
𝑨𝒏𝒅 𝒊𝒇 𝒚𝒐𝒖 𝒅𝒐𝒏'𝒕 𝒓𝒆𝒄𝒐𝒈𝒏𝒊𝒛𝒆 𝒚𝒐𝒖𝒓𝒔𝒆𝒍𝒇 𝑻𝒉𝒂𝒕 𝒎𝒆𝒂𝒏𝒔 𝒚𝒐𝒖 𝒅𝒊𝒅 𝒊𝒕 𝒓𝒊𝒈𝒉𝒕"
•·.·"·.·••·.·"·.·••·.·"·.·•


.  . • ☆ . ° .• °:. *₊ ° . ☆
𝑴𝒂𝒙 𝑽𝒆𝒓𝒔𝒕𝒂𝒑𝒑𝒆𝒏
.  . • ☆ . ° .• °:. *₊ ° . ☆

2024. augusztus 28. - Cardiff

Első naplóbejegyzés

Nem hiszem el. Nem hiszem el, hogy ma sem sikerült megoldani a problémát. Nem bírom feldolgozni, hogy milyen hiba kerülhetett a gépezetbe, jobban mondva a programba. Lando, Mr. Ricciardo és én rengeteg időt és energiát belefektettünk ebbe a hülye játékba. Ma legalább tíz órát dolgoztam azon, hogy hogyan lehetne használhatóvá varázsolni az egészet. A stádium, ahol két napja tartottunk, még egész működőképes volt, úgyhogy szerintem az lenne a legjobb döntés, ha visszatérnénk oda, és előről kezdenénk a legújabb fejlesztéseinket. Már csak egy tanévem maradt arra, hogy egy áttörő sikert érjek el a játékfejlesztés területén, hiszen csak így van esélyem bekerülni a legjobb informatikai egyetemkere. Most egy kisebb csapatban dolgozunk mobiljátékunkon, amely a Száguldó Alpakák név alatt fut. Lando továbbra is legjobb barátomként és partneremként mindenben támogat, Mr. Ricciardo, aki iskolánk legfiatalabb informatika tanára, pedig elengedhetetlen szakmai tanácsokkal lát el minket.

Hihetetlen, hogy mennyivel jobb itt Cardiffban, mint otthon apával. Sokkal jobban érzem itt magam, ez nyár egy igazi pokol volt. Az otthoni élet annyira káoszos, hogy nem nyújt megfelelő körülményeket a munkához, ami pedig tudjuk, hogy most számomra első számú prioritás. Ha sikeres lenne a játékom, nemcsak pénzt és elismerést nyernék, hanem egy ösztöndíjat is, ami tökéletes ugródeszka lenne számomra.

Holnap szerencsére újra időpontom van dr. Vettellel, az iskola pszichológusával, akivel már hónapok óta nem találkoztam. Ő tanácsolta a naplóírást tavaly év végen. Azt mondta, hogy segít abban, hogy feldolgozzam azokat a dolgokat, amik velem történnek, és segít túllendülni a mindennapi nehézségeken. Továbbá, azt is mondta, hogy érdemes lenne elkezdenem valamit sportolni, mivel szerinte a mindennapi testmozgás segít levezetni a stresszt és jótékony hatással van az ember testi-lelki egészségére. Biztosan igaza van, de ettől függetlenül nekem nincs kedvem semmit sportolni (pedig muszáj lesz). Itt vagyok egy hatalmas projekt közepében, amire minden egyes szabad percemet szeretném felhasználni, és valljuk be, sosem voltam tehetséges semmilyen sportban. Mindezek ellenére, pár napja megkérdeztem Landót, hogy lenne-e kedve csatlakozni velem a kosárcsapathoz, és egészen konkrétan az arcomba nevetett. Nem vagyok meglepődve, de azért mélyen legbelül számítottam legjobb barátom támogatására. Jó lett volna, ha Lando velem tart az edzésekre, mert az az igazság, hogy nem bírom a kosaras srácokat. Russell, a csapatkapitány, egy igazi faszfej. Mindig eljátssza, hogy kedves és udvarias mindenkivel, de valójában nagyon kétszínű, legalábbis szerintem. Akit mindenki úgy ismer, hogy Mr. Tökéletes, az biztos rohad legbelül. Russell szobatársa, és elsőszámú csatlósa, Alex Albon, természetesen mindenhova követi a fiatalabb britet. Nem értem, hogy hogyan volt képes behódolni egy kettővel alatta járó fiúnak. Lehet tényleg jó barátok, lehet George Russell fenyegeti valamivel thai csapattársát, de persze az is lehet, hogy dugnak. Soha nem vehetünk semmit biztosra...

•·.·"·.·•
Következő fejezet:
Már elérhető!
•·.·"·.·•

•·.·"·.·••·.·"·.·•
Note:
Sziasztok! <3
Remélem, hogy tetszett ez a fejezet!
Nagyon nagyon köszönöm az eddigi támogatást, igazán sokat jelent!
Ma megismerkedtünk Max Verstappennel is, már csak az a kérdés, hogy mikor találkozik a két fiú.
Mindez hamarosan kiderül!!!!
• Hogy vagytok?
• Tetszik eddig a story?
• Bejön nektek ez a gimis helyszín?
• Várjátok a folytatást

Instagram: sziatekivagy1
TikTok: sziatekivagy.wp
•·.·"·.·••·.·"·.·•

·•

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.
𝐒𝐨 𝐇𝐢𝐠𝐡 𝐒𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥 [𝐋𝐞𝐬𝐭𝐚𝐩𝐩𝐞𝐧]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant