•·.·"·.·••·.·"·.·••·.·"·.·•
"𝒀𝒐𝒖'𝒓𝒆 𝒐𝒏 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒐𝒘𝒏, 𝒌𝒊𝒅 𝒀𝒐𝒖 𝒂𝒍𝒘𝒂𝒚𝒔 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒃𝒆𝒆𝒏"
•·.·"·.·••·.·"·.·••·.·"·.·•. . • ☆ . ° .• °:. *₊ ° . ☆
𝑴𝒂𝒙 𝑽𝒆𝒓𝒔𝒕𝒂𝒑𝒑𝒆𝒏
. . • ☆ . ° .• °:. *₊ ° . ☆2024. 09. 05. – Cardiff
Kᴱᴰᴠᴱs Nᴬᴾᴸóᴹ!!
Ki van zárva... Ez halálosan kellemetlen lenne így.
Remélem dr. Vettel tanácsa a naplóírással kapcsolatban be fog válni, mert eddig a sportolás elég nagy kudarc. A problémáimat természetesen nem szűntette meg, sőt azóta, amióta elkezdtem meglátogatni kosáredzéseket csak egyre idegesebb vagyok. Felesleges feltűnést keltek minden akaratom ellenére. Ma Charles, aki egyébként már évek óta osztálytársam, odajött hozzám csak azért, hogy megkérdezze, hogy jól látta-e, hogy elkezdtem kosarazni. Soha nem beszéltünk túl sokat. Úgy gondolom, hogy teljesen mások az értékrendjeink, és mindketten mást tartunk fontosnak. Ennek ellenére egy rendes srácként ismerem, soha nem volt velem gonosz vagy bunkó, és soha nem is hozott kellemetlen helyzetbe. Az osztályból abszolút a normálisabbak közé sorolom, de nekem eddig nem úgy tűnt, mint akit érdekelne, hogy mivel töltöm a szabadidőm.
Ma egyébként rengeteget tudtunk haladni a játékunk fejlesztésével. Ha ilyen ütemben haladunk tovább, akkor már januárban megjelenhet a Száguldó Alpakák. Mondanom sem kell, hogy a játék sikere megalapozná az egész életem. Ez az applikáció eddigi életem legnagyobb alkotása, olyan, mintha a saját gyerekem lenne. Nagyon fontos a számomra, hiszen rengeteg időt és energiát belefektettem.
Mindezen felül, már elmondhatom magamról, hogy meghívtak egy buliba. Tudom, hogy ez alapból nem lenne nagy dobás, de soha nem voltam olyan társaság része, akik bulizni járnának, vagy rendszeresen partikat szerveznének. Természetesen ez most sincsen másképp, ugyanis George minden kosarast meghívott az évnyitó buliba, amit minden esztendőben az ő birtokukon tartanak, nem messze a sulitól. Őszintén nem tudom, hogy mennyire lenne jó ötlet, ha elmennék. Nem jellemző rám, hogy fel tudok szabadulni nagy társaságokban, sőt még az sem, hogy komfortosan érezném magam. Mindezek ellenére tisztában vagyok vele, hogy az edzések talán jobb hangulatban telnének, ha kicsit összeismerkednék a többiekkel, és jelen tudásom szerint úgy gondolom, hogy egy ilyen buli lenne rá a legjobb alkalom. Nem vagyok képben a teljes vendéglistával, de azt tudom, hogy nagyjából hatvan fő van meghívva.
A legnagyobb problémám ezzel az eseménnyel, hogy Lando nem kapott meghívást. Amióta ő is ide jár, szerintem sehova nem mentem Nélküle. Már nem is nagyon emlékszem, hogy Lando érkezése előtt, azaz az első két évben hogyan teltek a napjaim. Valőszínűleg hasonlóan, mint most csak talán még egy picit magányosabban. Azt tudom, hogy Landót megelőzően egy Nyck nevű, szintén holland, fiú volt a szobatársam. Nem kommunikáltunk különösen sokat, egyikünk sem volt az a beszédes fajta, ennek ellenére jól kijöttünk egymással, de nem is lehetnék hálásabb, hogy találkoztam Landóval. Ő nem ítélkezik, és úgy érzem, hogy végre megtaláltam azt az embert, aki teljes mértékben megért, vagy ha nem is, akkor nyitott arra, hogy megismerje a helyzetemet. Számomra ez nagyon fontos.
•·.·"·.·•
Következő fejezet:
Már elérhető!
•·.·"·.·••·.·"·.·••·.·"·.·•
Note:
Sziasztok! <3
Remélem, hogy tetszett ez a fejezet!
• Hogy vagytok?
A következő résztől indulnak be a történések!!!
Mindeközbrn Max és Charles beszélővoszonyba kerültek...
Instagram: sziatekivagy1
TikTok: sziatekivagy.wp
•·.·"·.·••·.·"·.·•
KAMU SEDANG MEMBACA
𝐒𝐨 𝐇𝐢𝐠𝐡 𝐒𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥 [𝐋𝐞𝐬𝐭𝐚𝐩𝐩𝐞𝐧]
Fiksi PenggemarMax Verstappen soha nem találta a helyét az életben. Régi traumái és apja bánásmódja miatt nem lelt rá lelki békéjére. Csakis egy dolog motiválja, mégpedig az, hogy elérje céljait és ő legyen a világ vezető videójátékfejlesztője. Már kezdett belenyu...